Pitäisi tehdä miten, että vuosien pinttymät saisi poikkeen? Pistin itse mietoa emästä, neutraloin varoen, mutta yhä kuluneissa portaissa on alemmat varvit Mustempia, hyvä kun vaaleammat läiskät on saanut ees vaaleiksi- sitä mitä lie puristetta jossa on jotai kovaa täytemassaa ja pikkukiviä...Vahanpoistoainettahan ei se pinta kestä. luulen että joku on joskus työntänyt jotai ainetta rappuja suojaamaan, ja se on oikein imenyt likaa.
Ja vahaahan tälle pinnalle ei laiteta, mutta mitä? Minun ta:lla ainakaan ollut kuin metalloitua vahaa.
Muutes keikka menikin hyvin ihan, siisti vahauspinta jäi...
Kerrostalorappumateriaalin putsaus
3
138
Vastaukset
- 2+18
Ei oikein selvinnyt, mitä teit.
Ja mitä se neutralointi oikein tarkoitti?
Portaat ilmeisesti kvartsivinyyliä ja se kestää vahanpoistoainetta.
Pahasti pinttyneitä portaita ei saa kunnollisesti puhtaiksi.
Joutuu käyttämään kovia aineita ja hankaamaan runsaasti. Pinta saattaa vaurioitua. - Alkup-
Vanhan krstalon vahanpoisto/peruspesut/ikkunanpesut, plus ne rappuset... Koitin niiden rappujen kanssa voitavani, mutta ajattelin kysyä, onko niihin ikivanhoihin pinttyneisiin mitään pintaa kuluttamatonta(jo valmiiksi kaameita naarmuja), menetelmää. ei kait sit- käytin itse käsin hankauslevyä pahimpiin kohtiin. Ja aikaa paloi.
Neutralointi? No se, mil estetään pinnan vaurioituminen joko happaman tai emäksen jälkeen, eli huuhtelupesu miedolla vastakkaisella, otti sekin likaa lisää.- 17+6
Olet laittanut miedosti emäksistä ja ilmeisesti neutralisoinut sen siis happamalla.
Päin p:tä on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402