Jaksatko sä vielä

Kysymys maanantaihin

uskoa tähän meidän juttuun?

51

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun saisin edes

      nähdä sinua viikottain! Ikävä on sanoinkuvaamaton ja näkemättömyys kasvattaa mielessä mörköjä-> olenkin kuvitellut kaiken omassa päässäni, et enää edes muista minua, ja kun näet taas pitkästä aikaa, koet ahaa- elämyksen "ainiin olihan toikin olemassa" ;)

    • Kulmapöydässä

      Riippuu siitä, onko meillä menneisyys. Jos on, vastaus on ei. Jos olemme vasta tutustumassa, niin olen kyllä liikkeellä avoimin ja vilpittömän mielin. Nyt on ollut paljon muuta, etten ole ehtinyt oikein miettiä. Mutta eiköhän se matsi järjesty.

      • iliman muuta jaksan

        luotan sinuun.


      • utelias20

        Mikä matsi?:)


      • Viim.viim.ed.
        utelias20 kirjoitti:

        Mikä matsi?:)

        Sellainen urheiluhenkinen matsi. En kerro tarkemmin.


      • kaikki muu tärkeämpää
        Viim.viim.ed. kirjoitti:

        Sellainen urheiluhenkinen matsi. En kerro tarkemmin.

        Et vaikuta kovin kiinnostuneelta...


    • eräälle rakkaalle, pus

      Uskon ja toivon...en osaa olla erossa, on niin kova ikävä. Uskotko sinä?

      • Kyllä minäkin

        Uskon vaikka se välillä tiukkaa tekeekin. Kaipais jo jotain ratkaisua ja nopeaa ;)


    • minäjahän

      Uskoni on horjumaton :)

    • Jaksan kyllä

      Uskon kyllä.

      Ei tää voi olla ihan mitään sanomatonta, kun näin sydämessä tuntuu koko ajan.
      Ajattelin tietoisesti tai en....

    • Miten toimit

      Satuihin ei voi uskoa.

    • pitkä pinna

      Uskon niin kauan kun mielessä ja kropassa tuntuu tältä. Vaikka kyllähän tämä touhu kieltämättä hermoja ja uskoa välillä koettelee.

    • ¨¨¨¨

      Rehellisesti: en.

      Miehelle.

    • Haluaisin..

      ja lisäksi haluaisin uskoa noin 10000 1 asiaan, mut mikään ei ole varmaa

    • eijuma.

      kaikki uskoo ja luottaa, tuntemattoman kyssäriin. ilmankos te ootte täällä. eikä koskaan tapahdu mitään oikeaa teidän jutuissanne. säälittävää.

      • mikähän sun

        daijun pitää jumissa tällä palstalla???


    • tottakai uskon.

      kun vain aina tietäisi tarkalleen, että mikä viesti osuu omalle kohdalle, niin olisi helpompaa tämä edistyminen, mutta sanon kuitenkin ja kysyn, että mitä me nyt tehtäisiin?

    • Lätkässä.

      Kiinni katseessa, kiinni tunteessa, kiinni kosketuksessa. Liittyy aika tavalla kaikki ja kaikki liki tapahtunut..

    • Hiipunut hiillos

      En oikein kyllä usko enää. Usko hiipui tässä vähitellen ja vähin äänin. Kaikkea toivoa ei silti pidä ihmisen menettää. Elämässä voi sattua ja tapahtua - mitä tahansa.

    • oletko ollut?

      Niin monta kertaa täällä tuon saa lukea,oletko kuitenkin keskusteluyhteydessä hänen kanssaan?

    • mä vaan

      Toki jaksan. Kaikki kääntyy velä hyvin päin.

      • mää vaan

        Milloinkahan tämä tapahtuu? ;)


      • ei koskaan.
        mää vaan kirjoitti:

        Milloinkahan tämä tapahtuu? ;)

        tietenkään.


    • juust1

      ... kyl.

    • kaksi kyyhkyä

      Katsoin juuri kristallipalloani, näyttää siltä että menette yhteen ja tulee vesisateinenkesä.

    • jaksanuskoaikuisesti

      Usko, toivo ja elämäni rakkaus siinä kolme asiaa, jotka mieleni valtaa aina vaan.

    • ok- tyyppi

      Jaksamisesta en tiedä, mutta uskon siihen, ettei mikään ole mahdotonta, niin kauan kun henki pihisee. Jos me molemmat halutaan ja välitetään toisistamme, niin miksikäs en uskoisi.

    • Ei ole mitään meitä

      ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Kunhan pohdin juttuja ja suutani soitan, koetan olla kiltti, ei enää vitutakaan kovin usein.

    • toivo epä

      Kunhan ensiks jaksais uskoa huomiseen,ni siinä olis jo uskoa.

      • öitä--

        Päivä kerrallaan, siinäkin riittää.


      • M>M
        öitä-- kirjoitti:

        Päivä kerrallaan, siinäkin riittää.

        Huomenna tulee mahtava päivä ja on aikaa jutella? Hyvää yötä rakas ja vauhdikkaita unia.


    • m>n lähelle mut kaus

      Kun toinen on sanonut ei kauan sitten, niin turha tässä enää uskoa..

      Vielä kun joskus pääsis omista tunteista eroon :(

      • kaduttaa

        se "ei", mutta ei sitä enää takaisin saa.
        n > m


      • no regrets
        kaduttaa kirjoitti:

        se "ei", mutta ei sitä enää takaisin saa.
        n > m

        Et voi tietää ellet kerro sille toiselle.


      • kaduttaa
        no regrets kirjoitti:

        Et voi tietää ellet kerro sille toiselle.

        Mennyt. Myöhäistä. Ei enää.


    • Tottakai, onhan

      tässä jo pari vuotta itkeskelty ja kärvistelty. Että miksei sillä samalla uskolla.

      • M>naiselleni

        Mieltään voi muuttaa,liian jyrkät "ei"päätökset on kumottavissa ja elämänlaatu paranee.


      • ajatus
        M>naiselleni kirjoitti:

        Mieltään voi muuttaa,liian jyrkät "ei"päätökset on kumottavissa ja elämänlaatu paranee.

        Hmmm...riippuu, mistä roikkuu. Ei kaikkeen kannata suostua. Joskus aito rakkaus jaksaa odottaa, uskoa ja toivoa, löytää tien toisen sydämeen.


    • Yksvaan.

      Jos aloittaja sattuis olee yks m nainen niin vastaan et pakko kai tässä on alkaa uskoo tähän ns.juttuun vaikka mitään ei ole edes kunnolla alkanukkaan. Sisuksissa asti nää fiilikset tuntee joka päivä ja olo on vähintäänkin tukala.

      • kyselijä.

        missä päin?


    • w77i5ietu

      sulle v - kyllä

    • Empä ole ehtiny

      miettimään, mutta jos palataan syksymmällä, vaikka marja-aikaan uudestaan asiaan. Mullon siellä puskissa aikaa miettiä. Nyt painaa kiireet, ja keskittyminen herpaantunu jo välillä että olin jo unohtanu koko jutskan.

    • lottamari<3

      Jos tuota täytyy toiselta kysyä, niin epävarmalla pohjalla ollaan, eikä se juttu ole mitään rakkautta vaan jotain missä epätoivoisesti roikutaan vaikka jo on huomattu, että ei se kukko käskemällä laula.

      • 19+13

        Ei näitä noin vakavasti kannata ottaa. Eiköhän ihmiset vastaile näihin vaan aikansa kuluksi. Tuskin kukaan oikeasti kuvittelee, että just se oikea vastais ja vaikka vastaiskin, niin mikä noista se sit olis. Oikeat suhteet hoidetaan irl.


      • sinun oma
        19+13 kirjoitti:

        Ei näitä noin vakavasti kannata ottaa. Eiköhän ihmiset vastaile näihin vaan aikansa kuluksi. Tuskin kukaan oikeasti kuvittelee, että just se oikea vastais ja vaikka vastaiskin, niin mikä noista se sit olis. Oikeat suhteet hoidetaan irl.

        hei rakas uskon ja rakastan.ihanaa että juuri sinä ja minä liikennevaloissa.vain sulle sydämeni sykkii.ihana sinä.uneksun sinusta aina ja kun näen sinut sydän kurkkuun hyppää joka yö.ja ihan ok olla tääl suomi24 sivulla.voi avoimesti rakastaa ja elää rikasta elämää.


    • 1+2+3+4+5+6+7

      Kelle lie kysymys,,, aika pitkään tässä ainakin on jakseltu.

    • M Mies

      Niin....Kyllä mä siihen uskon että tästä jokin juttu olisi voinut tulla tai ehkä jopa vieläkin voisi tulla. Se kyllä edellyttää sitä että saa muut jutut järjestykseen.

      Eihän siinä muuten mitään järkeä oo eikä siitä silloin mitään voi tulla.

      Se on sitten toinen juttu jaksatko odottaa sitä ???

    • sentään niin

      tyhmä ole..
      tyhjän sa pyytämättäkin.
      samoin myös jotain pyytämällä näköjään.

      • jaksan

        uskoa, se mikä meitä yhdistää. ..


      • aika taas toivotella
        jaksan kirjoitti:

        uskoa, se mikä meitä yhdistää. ..

        Hyvää yötä


    • öitä._.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe