Miten päivä oli onnistunut,saitteko hemmottelua?
Vastaukset 5
- hyvää päivää
Juu, meillä on joka päivä äitienpäivä ja yleensä ottaen Ihmisen päivä eli ollaan ihmisiksi arkenakin. Suurin osa elämämme päivistä on nimenomaan arkea.
- Hyvä päivä oli
Meillä on jokapäivä enempi Isän päivä, mutta kyllä se oli jotenkin kiltimpi päivä.
- rokkaahernettä
Ai, väkipakollako syötitte ja juotitte?? Niinku olisi jokin aivoton herne....
- Söin hyvin
Ei pidä ottaa hernettä nenään..äidit on yleensä hyvinkin syöneitä.
- ei hernettä
nenään vaan verta vuoti nenästä äidillä!
Syytä ei tiedä, loppui se mutta omaishoitajana ihmettelin...
äiti on 86v
äiti on hoikka ja syö kuin hiiri...
mennään päivissä eteenpäin päivä kerrallaan...
silloin kun itse jaksan työn ja juopottelun välilä hoitaa äitiäni....
mutta pakkoa mun on tehdä niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791426
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.88541Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532