Ei sitä ole olemassakaan,typeriä sanoja mihin jotkut takertuu ja luulee sen tarkoittavan jotakin onnen taivasta,itsekin olen niihin kuulunut ja luullut että elämä on joskus ihanaa ja onnellista mutta totuus ja todellisuus on jotakin muuta,HELVETTIÄ ja VITUTUSTA.
rakkaus???
12
1025
Vastaukset
- Blade Runner
I've learned that goodbyes will always hurt, pictues never replace having been there, memories good or bad will always bring tears, and words can never replace feelings.
- someone
what can you do to stay near,share feelings, receive and give love. It´s important to let that loved one to come close to you.
There is no goodbyes if you love, but if you don´t see each others, the distance makes many things more difficult. Sometimes so difficult that it´s easier to take some more distance between.
- dana
menetettynä katkera pala. Synkkä pimeys, josta pitäisi ihmisen kammettua itsensä yli.
Ihmisen perustarve on tulla rakastetuksi. Tulla hyväksytyksi omana itsenään. Onnekkaita ovat, joilla se käy molempiin suuntiin. Siinäkin aaltoliikettä, hetkittäin kauempana, välillä lähempänä toisiaan. Ei se mahdotonta ole löytää, vaikeaa kyllä.. kun katsot eteenpäin ja uskallat olla avoin, kohdata toisen ihmisen. - Mervi
Rakkauskin on vaan osa elämää, ei mitään sen pelottavampaa.
- M40
eihän rakkaus elä sanassa, se on tunne, eikä aina edes nähtävissä, on kuitenkin vahvasti aina olemassa. ymmärrät kyllä kun koet sen aitona ja vilpittömänä, ilman vaateita. eikä elämäkään sen myötä muutu vain onnen taivaaksi, päinvastoin joskus tuntuu että rakkaus satuttaa niin ettet jaksa, vaan hajoat kuin saviruukku joka putoaa maahan. jälkeenpäin ehkä huomaatkin ettei ilman särkymistä todellinen rakkauskaan olisi luoksesi voinut tulla, puhtaana. taisin joskus itse hakea rakkautta liian kiihkeästi enkä huomannut sen olevan niinkin lähellä kuin sisälläni, osana minua. jakamalla sitä saan ehkä enemmän kuin koettamalla vain ottaa. aina en siinä tietenkään onnistu mutta yritän elää näin. väitänkin siis että rakkaus on olemassa, meissä kaikissa. se on vain aika hyvin piilossa, toisilla enemmän toisilla vähemmän. joillakin kimalluksen ja säihkeiden alla, ehkä joillakin pimeyden ympäröimänä, miten kelläkin. itselläni se oli valheiden ja itsekeskeisyyden alla hyvin piiloon jääneenä. siellä se jossakin on ja sitä olen etsimässä. helppoa ei ole, itsestään löytää aika paljon sellaista mitä ei tahtoisi löytää. mutta perääntyä en enään edes tahtoisi.
- fouzi
Alkuperäisen viestin kirjoittaja tietää rakkauden olevaiseksi. Hän on kuitenkin menettänyt jonkun suuren rakkauden, ja on siitä erittäin katkera, joten yrittää vedota katkeruuden riipiessä rakkauden kieltämiseen.
Rakkautta on kaikkialla. Joskus se ei vain ole yhtä näkyvää. Aina sitä ei tunne yhtä paljon.
Mutta se on olemassa.
Rakkaus on ihaninta maailmassa, vaikka se usein satuttaa. - tanja
olen kanssasi aivan samaa mieltä. ei kunnon rakkautta ole olemassakaan. ei ainakaan vilpitöntä rakkautta. en vaan pysty käsittämään sitä että miksi rakkaudesta on tehty niin vaikeaa. luulisi että se olisi aina ihanaa mutta päinvastoin. suhteessa voi olla muutaman hyvää päivää mutta muut onkin sitten yhtä helvettiä. rakkauden tähden itkee aina eniten ja kaikkein eniten se tuottaa tuskaa!!
- kalatyttö
kun alat taas meneen eteenpäin
- kivimies?
jos olis niin tai jos näin niin kaikki olis oikeinpäin
- Eipä
Pahalla, mutta olisiko siinä jotain Omaakin syytä?
- pehmis alle 40
sä olet liian tiukka, hannaa vähän periaatteistasi niin sulla olisi tosi kivaa ehkä mun tai jonkun toisen kanssa.
- stone47
eiköhän tässä tule laitettua "hanskat tiskiin",se on varmaan se ainoa ja paras ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073