Vaarallista leikkiä Iknonvaaran metsissä

Järki hoi

Joku älykääpiö on aloittanut systemaattisen nuotioiden polttamisen Iknonvaaran metsissä. Tavoitteena on ilmeisesti ainakin kerran polttaa nuotiota joka kannon juuressa. Nyt on vielä maa kosteaa joten tuli ei niin herkästi leviä. Kuivaakin on tässä kesää kohti mentäessä tulossa joten jos teidän kultamussukkanne hiipii kotoa halkokassin kanssa niin laittakaapa nuotiolle omaan pihaan.
Avotulen teko toisten maille ei ole ainakaan mikään perusoikeus. Samalla muutakin törkyä viskellään luontoon. TÄMÄ JOS MIKÄ ON VAARALLISTA LEIKKIÄ!
Joten jos joku tietää nämä kyseiset touhuajat niin opastakaa mieluummin muihin harrastuksiin.

4

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johan nyt on kumma. Itse metsänomistajana pistän kohta vartioinnit käyntiin. Hyvä, kun ilmoititte. Metsissäni ei juoksentele enää irtokoiratkaan saatikka ihmispoloiset.

• haista p.......

oiskohan joku käyny makkaranpaistossa,ja heti herne imastaan nenään,ja syvälle!

• Puskasta-ampuja iski

Viina maistuu Narwan yössä
      nostomiehet ovat työssä
      ampuilevat puskasta
      ja ähkivät tuskasta
      kun aina enemmän vaan
      paskattaa ja janottaa
      eikä kateudeltaan
      hetken rauhaa saa

• Metsään vaan!

Jaa, että vartiat laitat? Kyllä siellä Sinunkin suurella metsäpalstalla saa vapaasti liikkua ja marjatkin poimia tämän Suomen lain mukaan. Tulta toki ei saa viritellä ilman Sinun, suuren päällikön, lupaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe