Joku älykääpiö on aloittanut systemaattisen nuotioiden polttamisen Iknonvaaran metsissä. Tavoitteena on ilmeisesti ainakin kerran polttaa nuotiota joka kannon juuressa. Nyt on vielä maa kosteaa joten tuli ei niin herkästi leviä. Kuivaakin on tässä kesää kohti mentäessä tulossa joten jos teidän kultamussukkanne hiipii kotoa halkokassin kanssa niin laittakaapa nuotiolle omaan pihaan.
Avotulen teko toisten maille ei ole ainakaan mikään perusoikeus. Samalla muutakin törkyä viskellään luontoon. TÄMÄ JOS MIKÄ ON VAARALLISTA LEIKKIÄ!
Joten jos joku tietää nämä kyseiset touhuajat niin opastakaa mieluummin muihin harrastuksiin.
Vaarallista leikkiä Iknonvaaran metsissä
4
257
Vastaukset
Johan nyt on kumma. Itse metsänomistajana pistän kohta vartioinnit käyntiin. Hyvä, kun ilmoititte. Metsissäni ei juoksentele enää irtokoiratkaan saatikka ihmispoloiset.
- haista p.......
oiskohan joku käyny makkaranpaistossa,ja heti herne imastaan nenään,ja syvälle!
- Puskasta-ampuja iski
Viina maistuu Narwan yössä
nostomiehet ovat työssä
ampuilevat puskasta
ja ähkivät tuskasta
kun aina enemmän vaan
paskattaa ja janottaa
eikä kateudeltaan
hetken rauhaa saa- Metsään vaan!
Jaa, että vartiat laitat? Kyllä siellä Sinunkin suurella metsäpalstalla saa vapaasti liikkua ja marjatkin poimia tämän Suomen lain mukaan. Tulta toki ei saa viritellä ilman Sinun, suuren päällikön, lupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161