Sähly/salibandy harrastukseen mukaan

Minni

Moikka!
Osaisiko joku kertoa (kun netistä ei tunnu löytyvän oikeaa tietoa) missä Salossa voisi päästä mukaan pelaamaan. Kyse olisi ihan vaan kivasta harratuksesta, mieluiten niin että pelaajat voisivat olla eritasoisia, yhteistä olisi hauskanpito ja pelaaminen. Olen siis kouluajan ylittänyt, etten niihin seuroihin halua/pääse mukaan.

18

2083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksu

Muakin kyllä kiinnostaisi löytää peli porukka.

• Minna

Täälläkin olisi yksi kiinnostunut. Kukahan osaisi kertoa minne päästäisiin pelaamaan?

• Miksu
        Minna kirjoitti:

Täälläkin olisi yksi kiinnostunut. Kukahan osaisi kertoa minne päästäisiin pelaamaan?

joskus kaks/ kolme vuotta sitten ammattikoululla kävi porukkaa pelaamassa, iältää 16-30 vuotiaita. Oli kaiken tasoisia pelaajia.
        Oli mukavaa ja reilua porukkaa. En sitten tiedä, että vieläkö kyseinen porukka siellä käy.

Silloin ainakin pääsi vielä mukaan pelailemaan kun vaan vaivautui paikalle varusteineen.

• Minni
        Miksu kirjoitti:

joskus kaks/ kolme vuotta sitten ammattikoululla kävi porukkaa pelaamassa, iältää 16-30 vuotiaita. Oli kaiken tasoisia pelaajia.
        Oli mukavaa ja reilua porukkaa. En sitten tiedä, että vieläkö kyseinen porukka siellä käy.

Silloin ainakin pääsi vielä mukaan pelailemaan kun vaan vaivautui paikalle varusteineen.

että kyselisi jostain koululta tai muualta voisiko siellä liksasalissa pelata, ja kerätä oman kivan porukan?? Onhan noita kouluja aika paljon täällä, mutten yhtään tiedä mitä ne velottaa ja onko niillä vapaata niissä.

• Miksu
        Minni kirjoitti:

että kyselisi jostain koululta tai muualta voisiko siellä liksasalissa pelata, ja kerätä oman kivan porukan?? Onhan noita kouluja aika paljon täällä, mutten yhtään tiedä mitä ne velottaa ja onko niillä vapaata niissä.

on koulun saleissa. Aikoja ei ole ja hinnat ovat aika kohtuullisen korkeat. Ottaen huomioon, että vuorot ovat myöhään illalla.
        Pitäisi saada min. 8 henkeä jotka kävisivät varmasti joka kerta kun vuoro on varattu.

• Minni
        Miksu kirjoitti:

on koulun saleissa. Aikoja ei ole ja hinnat ovat aika kohtuullisen korkeat. Ottaen huomioon, että vuorot ovat myöhään illalla.
        Pitäisi saada min. 8 henkeä jotka kävisivät varmasti joka kerta kun vuoro on varattu.

voi hitsi, mikä nekin täyttää... En usko että olis kovin vaikeeta saada porukkaa kokoon, ehkä niitä tarttis olla lähemmäs 15 kun osa ei kuitenkaan aina pääse. Taidan tuosta yhdestä koulusta kysyä tällä viikolla kun käyn siellä muutenkin.

• Minna
        Minni kirjoitti:

voi hitsi, mikä nekin täyttää... En usko että olis kovin vaikeeta saada porukkaa kokoon, ehkä niitä tarttis olla lähemmäs 15 kun osa ei kuitenkaan aina pääse. Taidan tuosta yhdestä koulusta kysyä tällä viikolla kun käyn siellä muutenkin.

Niin ilmoitelkaahan jos löydätte jonkun peliporukan... Oon innolla mukana :)

• Minni
        Minna kirjoitti:

Niin ilmoitelkaahan jos löydätte jonkun peliporukan... Oon innolla mukana :)

tehdään niin, puolin ja toisin =)

• vinkki
        Minni kirjoitti:

tehdään niin, puolin ja toisin =)

Sen verran vielä, että koulujen salivuoroista päätetään Salon liikuntatoimistossa, joten tiedustelkaapa sieltä, mikäli vielä syksyksi olisi vapaita peliaikoja tarjolla.

• Minnu

Joo, soitin tonne (kiitos vinkittäjälle) liikuntatoimistoon ja muutamia vuoroja olis vapaana. Pitäiskö kerätä nyt sitten oma porukka kun muuta ei ole tarjolla? Tarttis sitten vaan saada mukaan se 10 hlö, että saa pelin kasaan ja hinta olis sitten noin euro/pelaaja. Minna? Miksu? Muut kiinnostuneet?

• Minna

Hyvä juttu!! Toivottavasti saataisiin nopeesti porukka kasaan. Itse olen äskettäin paikkakunnalle muuttanut, joten en paljon tunne ketään ketä voisi pyydellä mukaan...

• Minni
        Minna kirjoitti:

Hyvä juttu!! Toivottavasti saataisiin nopeesti porukka kasaan. Itse olen äskettäin paikkakunnalle muuttanut, joten en paljon tunne ketään ketä voisi pyydellä mukaan...

Moi!
        "Ongelma" on vaan siinä että pitää olla joku firma takana, joten ei ihan ketä tahansa voi pyytää mukaan, vaikka saiskin jonkun yrityksen mukaan. Oletko sä töissä vai koulussa? (ts onko sulla mahdollista saada työpaikka ton taakse)

• Minna
        Minni kirjoitti:

Moi!
        "Ongelma" on vaan siinä että pitää olla joku firma takana, joten ei ihan ketä tahansa voi pyytää mukaan, vaikka saiskin jonkun yrityksen mukaan. Oletko sä töissä vai koulussa? (ts onko sulla mahdollista saada työpaikka ton taakse)

Moikka! Valitettavasti mullakaan ei ole mahdollista saada työpaikkaa siihen taakse :( Pitää sitten yrittää keksiä taas jotain muuta jos ne sellaista vaatii. Eiköhän kukaan osaa sanoa mistä löytyisi joku valmis harrastelijaporukka jonne pääsisi mukaan? Luulisi Salossa sellaisiakin olevan...

• Minni
        Minna kirjoitti:

Moikka! Valitettavasti mullakaan ei ole mahdollista saada työpaikkaa siihen taakse :( Pitää sitten yrittää keksiä taas jotain muuta jos ne sellaista vaatii. Eiköhän kukaan osaa sanoa mistä löytyisi joku valmis harrastelijaporukka jonne pääsisi mukaan? Luulisi Salossa sellaisiakin olevan...

Niin, en tiedä, mutta mahtaiskohan tuolta liikuntatoimistosta saada peliporukoiden tietoja, mihkä vois kysyä mukaan pääsemisestä?

• tommi

onkohan tää juttu jo menny unholaan? mut minä voisin olla kans halukas :)

ilmoitelkaa jos jotain kuulette,tiedätte!

• Minni

Moi!
        Ei ole tullut mistään infoa missä olis joukkue johon mukaan pääsisi =( ja oman ajan saamiseksi koululle pitäis olla joku yritys takana, eikä sellaistakaan ole ilmestynyt =( Mutta ehkä tästä jotain jostain ilmestyy...

• Balloilija
        Minni kirjoitti:

Moi!
        Ei ole tullut mistään infoa missä olis joukkue johon mukaan pääsisi =( ja oman ajan saamiseksi koululle pitäis olla joku yritys takana, eikä sellaistakaan ole ilmestynyt =( Mutta ehkä tästä jotain jostain ilmestyy...

Moi!

Salossa on 2 seuraa, joissa on salibandytoimintaa. Salon Palloilijat (SalPa) ja Salon Vilpas. Kummallakin on naisten joukkue (SalPa II-divarissa, Vilpas sb naiset III-divarissa). Vilppaalla on 1 miesten joukkue ja SalPalla on sit muistaakseni 2.

Ei muuta kuin puhelinluettelo kouraan ja soitteleen seuroihin, jos pelaaminen divaritasolla kiinnostaa.

• Tony
        Balloilija kirjoitti:

Moi!

Salossa on 2 seuraa, joissa on salibandytoimintaa. Salon Palloilijat (SalPa) ja Salon Vilpas. Kummallakin on naisten joukkue (SalPa II-divarissa, Vilpas sb naiset III-divarissa). Vilppaalla on 1 miesten joukkue ja SalPalla on sit muistaakseni 2.

Ei muuta kuin puhelinluettelo kouraan ja soitteleen seuroihin, jos pelaaminen divaritasolla kiinnostaa.

Mua voisi kiinnostaa ja mulla on oma yrityskin, jos siitä nyt jotain apua olisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe