O: sekalaista

pxxxxx299vantaa71

myyn nokia 8800 zippo priimakuntoinen ja latausteline mukaan!sekä garmin c510 navigaattori autoteline mukaan tom tom navigaattori pyörillä vedettävä tietokonelentolauukku uudenveroinen esim.bisnesmiehille huippukuntoinen
apple i mac g5 pöytätietokone valkoinen käytöjärjestelmä mukaan mutta ei asennusmediaa siihen kaupan päälle ulkoinen 250gigan kovalevy ja apple hiiri ja apple näppäimistö shakkitietokone paristoilla toimiva ainakin 1000 eri tasoa huomio myös huippupeaajille ja mukana opetusmoodi
Hinta: 1-500 egeä
Yhteystiedot: [email protected]

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tailspin65

      paljon pyydät tavaroista. Hinnottele tavarat erikseen,niin voidaan kauppoja tehdä.

    • vantaaaaaaarules

      okei : 1.
      imac g5 mukaan käyttöjärjestelmä ja apple hiiri ja apple näppäimistö kone on pöytätietokone valkoinen (koneen tuuletin alkaa huutamaan lujaa kun se on ollut puoli tuntia päällä) koneeseen ei tule mukaan käyttöjärjäestelmä levyjä! kaupan päälle laitan 250gigaisen ulkoisen kovalevyn johon kone varmuuskopioi itseäään(huomaamatta ,toki kovolle voi tallentaa musiikkia pelejä yms mutta itse pidin sitä varmuuskopio paikkana johon macci "kopioi"itseään
      100 euroa
      2. nokia zippo 8800 huippukuntoinen alkuperäinen suomivalikoilla oleva kännykkä(harvinaisia n'äitä ei saa käsiinsä juuri mistäään suomenkielisilla valikoilla)mukaan pöytälatautelin (alkuperäinen) sekä zipon alkuperäiset myyntilaatikko puhelin siis priimakuntoinen
      3.garmin c510navigaattori 100e
      4.tom tom navigaattori 80euroa
      navigaattorit täysin ehjiä mukaan imukuppiteline autoon autolatausjohdot on sekä garminiin että tom tomiin molemmat saa lukittua pin koodilla
      garmin navigaattoriin tulee myös mukaan nahkainen suojalaukku siinä ääänien säätö helposti hipaisemalla sivussa ylhäällä oikealla ei ssiis kuten muissa naveissa pitää kaivaa sieltä valikoista äänen säätöä pienemmälle tai kovemmalle
      5. shakkitietokone paristoilla toimiva 30 egeä
      6.pyörillä vedettävä tietokonelentolaukku musta sopii paljon tavaraa mukaan esim. matkoille mukaan niille ketkä tekee matkoja ja tarvitsevat ottaa kannettavansa mukaan 50egeää (tän hinta on n.150-300 euroa kaupoissa..huomio käyttämätön!)

      • vantaa3333rules

        ainiin unohtu 2. zippo on 150 euroa!


    • 434334

      okok

    • vantaa3333rules

      Kelpaako vaihdossa dell merkkinen kannettava kone ja sony aqua n4 puhelin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3659
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      369
      1489
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1192
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1013
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1001
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      839
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      770
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      758
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      755
    Aihe