Huomasin kaukana metsänreunassa minulle tuntemattoman linnun, mutta olin juuri kaivanut kameran varastosta eikä se oikein ollut kuvauskunnossa. Ehdin ottaa yhden kuvan joka ei oikein onnistunut...
http://i.imgur.com/MfRpqKt.jpg
Melkein muistuttaa harakkaa tuossa. Mutta pienempi oli, ehkä hieman talitiaista suurempi. Pää (punertavan)ruskea, muutoin mustaa ja vaaleaa. Eipä tuota taida saada tunnistettua?
Mahdoton tunnistettava?
8
103
Vastaukset
- voisko olla..
pulmunen.Ongelma tuo musta pää mutta naaraspulmusella tummanruskea
- joopajoo
Kirjosieppo koiras.
- kirjosiepolla.
tuo siipilaikku ei yhdisty rinnan valkeaan vaan siinä on mustaa siiventyvi
- pentti toivanen
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen pikkulepinkäinen. Toki noin epäselvästä kuvasta se on vaikea sanoa.
- sieppotyttö
menee toisteluksi... kirjosieppopoika. kuvan tärähdy siirtää vaalean todellista sijaintia.
- ei vaalea.
erikseen voi siirtyä.Koko lintu voi siirtyä mutta joku osa erikseen ei voi
- Tunnistamaton..
Kaikkea ei voi tunnistaa..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11292098- järki käteen.
Tottakai tuo on kirjosieppo. Ei se varis voi millään olla, jos kerran oli pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833