Minkä rotusia kaneja teillä on???

Minttu

Kuinka monta????
Entä ikäsiä????
Ja nimisiä????

Yhdyn myös kysymykseen, että kuinka moni täältä kuuluu kaniyhdistykseen????
Oletteko sen kautta käyneet näyttelyissä, este"kisoissa" tms...????

Onko kanillasi sukupaperit???

Kiitän vastauksistanne!

13

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvi

Mulla on yks hermeliinipoitsu.
      Se on 3kk.
      Nimi on Topi. (siis lempinimi)

Kuulutaan ja ei olla oltu viel missää, kosk liityttiin vast.

On paperit.

Ole hyvä vaan!

• leijonat

No mulla on kaksi kania ja kaksi poikasta.
      Hellu, virallinen nimi: Helinä-keiju, ikä 3,5v.
      Rotu: leijonaharja Väri: sinisoopeli
      Sukka, virallinen nimi: Faabelin Zandra, ikä n.1,5v. Rotu: hermeliini Väri: black&tan
      Ja poikaset Amanda ja Alexandra/Alexander.
      (En ole varma onko toinen tyttö vai poika)
      Rodut. Hermuja,(sukan poikaset), Väri: black&tan
      Kuulun kaniyhdistykseen.
      Olen käynyt sekä ulkomuoto- että petluokassa.
      Nyt olen menossa kanien kanssa 4.9.-04 näyttelyyn turkuun.
      On molemmilla ja Sukka on rekattu, poikasillekin tulee sukutaulut.

• Laama

Viisi kania ja monen ikäsiä. Olen kuulunut kaniyhdistykseen 1997 asti ja kuulun edelleen.

Näyttelyitä kierretty 1998 asti eli monia tullut käytyä.

Kaikilla kaniella on vk-tatuoinnit, sukutaulut ja yksi on rekattukin.

• Angel@86

puolitoista vuotta tyttö nöpö.rotu pieni saksanscheck,väri musta.En kuulu yhdistykseen enkä ole käynyt näyttelyissä.Ei sillä ole myöskään mitään papereita.
      Sitten puolivuotias poika herttakunkku(hertsi).Leijonaharja risteytys,väri valkosininen japanilainen.Joku omatekoinen sukutaulu löytyy=)Ei olla käyty tämänkään kanssa näyttelyissä=)
      No näille on tarkoitus teettää poikasia joskus täs tulevaisuudessa=)

• rabbit91

mulla on yksi 6,5 vuotias uros kani Kalle. eon rodultaan hermeliini. Ee oo kaniyhdisyksessä, enkä oo käyttäny kallee missään muualla kun vain mummoloassa ja kamujen kaneja tapaamassa. Kallenlla onkii eriväriset silmät ja yksi joskus ylipitkäksi kasvanut kynsi,( eli se on sit vääntyny ) niin ei se pärjäis niitten takii;)

• Laama
        rabbit91 kirjoitti:

mulla on yksi 6,5 vuotias uros kani Kalle. eon rodultaan hermeliini. Ee oo kaniyhdisyksessä, enkä oo käyttäny kallee missään muualla kun vain mummoloassa ja kamujen kaneja tapaamassa. Kallenlla onkii eriväriset silmät ja yksi joskus ylipitkäksi kasvanut kynsi,( eli se on sit vääntyny ) niin ei se pärjäis niitten takii;)

Ei väri silmät ei pet-luokassa haittaa, monesti niillä saa "kauneimmat silmät"-palkinnon. Entisellä kanillani toinen silmä sinen ja toinen ruskea. Ei se vääntynytkään kynsi petissä mitään haittaa. Ulkomuodoissa noi sitten haittaakin.

• Kiinnostunut

Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn keltä saksan scheckkisi olet hankkinut? Kiinnostaa vaan, kun niitä Suomessa ei kovin montaa ikinä ole ollutkaan. Viimeiseen noin 2 v. kukaan niitä ei ole kasvattanutkaan siis virallisella kaninimellä. Tiedätkö kanisi sukua yhtään?

• Jenni

.."maailman suloisimpiin pupuihin luokiteltava" poikapupu Jäppinen.

Jäppinen on pian vuoden täyttävä kääpiöluppa. (väritys=siamsoopeli) Tarkoituksenani olisi piakkoin leikkauttaa Jäbä ja ottaa sille neiti seuralaiseksi.

Tilauksessa onkin luovutusikäinen luonnonkeltainen kääpiöluppa, koska ne ovat mielestäni niin kauniin värisiä. Nimikin on jo valmiina. Neidistä tulee Pimu.

En kuulu kaniyhdistykseen, emmekä ole käyneet kilpailuissa/näyttelyissä. Kanillani myöskään ei ole sukupapereita.

• Purppura

7 kania.
      En muista kaikkien ikää.
      Night Mary's Lovelorn "Iitu", Emppu, Jasper "Jassu", British Bulldog "Britistiini", Matthew "Matt", Chyna "Kiina" ja Jazz.

• n.u.p.p.i.n.e.u.l.a

3kania

Nuppu eli Arjuskan Aliisa, Hermeliini naaras, madagaskar, Synt 10.6.2001

Laku eli Lounatuulen Lakritsi, kääpiöluppa naaras, musta, Synt 20.11.2004

Pöllö eli Peikkopojan Pöljänteri, hermeliini-leijonanharjas rist.uros, chinchillasoopeli, Synt. 16.1.2004

Molemmilla puhasrotusilla on paperit...
      En kuulu SKY:hyn, mutta tarkotus olis liittyä... SKY:n näyttelyissä ja estekisoissa olen kyllä käynyt...

• Heppi

Itselläni on kaksi rakasta kania: Happi ja Helium. Happi on 5-vuotias lupparisteytys uros (kastroitu) ja Helium 1 ja puoli vuotias belgianjänis naaras (steriloitu).

Ja kuulun Suomen kaniyhdistykseen.

Näyttelyissä ollaan molempien kansssa muutamaan kertaan käyty. Parhaat saavutukset ovat olleet: Helium: Rotunsa paras Ja Happi: 2. pet-veteraani.

Estehyppyä ollaan joskus reenailtu, mutta kisoissa ei olla käyty..:)

• keke

Kuinka monta????
      4kpl tällä hetkellä

Entä ikäsiä????
      eri-ikäisiä. ei nyt jaksa luetella.

Ja nimisiä????
      vek-03 jack, olipa kerran ivan, petkelkannan salsa ja olipa kerran candyman

kuuluu kaniyhdistykseen????
      minä kuulun.

Oletteko sen kautta käyneet näyttelyissä, este"kisoissa" tms...????
      juu, on sitä tultu käytyä. noin kolme vuotta näyttelyissä ja estekisoissa.

Onko kanillasi sukupaperit???
      on.

jos kiinostaa lisätiedot niin os.
      kanienkotikolo.urli.net

• kirppu

yksi pupu..
      n.5kk...
      Delfoin Kadmos..eli Elvis..
      Ja paperit on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11538
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4119
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      125
      3335
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      201
      2655
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2363
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      205
      1894
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      340
      1251
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1048
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      957
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      850
    Aihe