olutmestari

tietämätön

millaista ruokaa ja millaisia hintoja pitävät? Etsitään ystäväporukan kanssa paikkaa minne mentäisi syömään. Tämä olisi kaikille uusi tuttavuus.

6

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usean kokemus

Iisalmen toiseksi paras ruokapaikka Chaplinin jälkeen. Hintataso suht ok, eli ehdottomasti valitsisin Chaplinin jälkeen seuraavaksi ruokapaikaksi Olutmestarin. Tosin aiemmin osattiin tehdä vielä parempaa kuin nykyään, mutta silti. Molemmissa paikoissa riippuu vähän siitä kuka on milloinkin kokkina.

• Melutostari

Olisiko liikaa vaadittu, että ottaisit jonkin verran selvää itse. Ruokalista löytyy osoitteesta http://www.olutmestari.com/?Ruokalista. Kai siinä hinnatkin kerrotaan.

Yksi pitää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas kenties pojasta. Käy siksi tutustumassa henkilökohtaisesti. Ei pidä olla turhan arka.

• lkah
        Melutostari kirjoitti:

Olisiko liikaa vaadittu, että ottaisit jonkin verran selvää itse. Ruokalista löytyy osoitteesta http://www.olutmestari.com/?Ruokalista. Kai siinä hinnatkin kerrotaan.

Yksi pitää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas kenties pojasta. Käy siksi tutustumassa henkilökohtaisesti. Ei pidä olla turhan arka.

Olutmestari aivan ehdoton kesällä, ei parempaa terassia olekaan . kuka haluaisikaan möllöttää sisätiloissa. Hieno paikka!

• kesä tulee....

Artoksessa oli myös erittäin hyvää ruokaa, ja hintataso oli Chaplinin luokkaa, ehkä jopa osittain edullisempi. Ehdottomasti Mestarissa on paras terassi.

• Olvia kohti

Käymme maalla ollessamme 1-3 kertaa kesässä. Useimmiten kalaa, suht ok. - Joskus myös siellä erilaisia tanssiesityksiä sambaa, sumpaa tai jotain sinne päin.
      Hienot wiuvit loistiofirmaan (namnamia jälleen tänä keväänä osinkoina) Olviin päin terassilta.

• Puitteet ok

Huikealla paikalla ja rakennus myös erittäin tunnelmallinen. Tarjoilu on useimmiten hyvää.

Jos kala on tuoretta, ota jokin sellainen annos. Muikut kuuluvat kesään eikä niitä ole helppo pilata. Muuta en sitten suosittelekaan syömään lukuunottamatta savuporokeittoa. Tuntuu siltä että suurin osa ruoista on eineksiä ja ne lämmitetään joko mikrossa tai rasvakeittimessä, ainakin koostumus on monesti sellainen. Tietysti kun hintataso on suht halpa, on huono vaatiakaan huippulaatua mutta ruoan tuoreus pitäisi kuitenkin olla ykkösprioriteetti ravintolassa. Siinä olisi mahtava paikka iisalmelaisella ravintolalla näyttää että osataan sitä sielläkin tehdä muuta kuin ABC-tasoa!

En tosin ole tänä kesänä käynyt mutta näin ainakin edellisinä vuosina. Mutta ne puitteet ovat tosiaan sen verran hyvät että niillä saa paljon anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe