Yläkoulun separiluokan idioottimaisin vajakki Erno örisi tunnilla äärimmäisen vammaisesti, kaateli pöytiä ja räki ympäriinsä. Eräällä välitunnilla hän vaivihkaa ripuloi kaverinsa laukkuun. Seuraavana aamuna hän saapui kouluun raskaasti aseistautuneena. Hän ilmoitti solmineensa salaliiton Isän Perkeleen Saatanan kanssa ja pakotti kaikki uhraamaan Tosi Herralle koiria ja kissoja, ettei hänen tarvitsisi ryhtyä tappamaan ihmisiä. Karhuryhmä ei saapunut paikalle, koska poliisissa tuumittiin, että sepaajat ovat separeita ja heiltä tulee suvaita
sellaistakin käytöstä, joka muilta olisi täysin tuomittavaa, jopa terrorismia.
Erno lähti paikalta pälyillen hermostuneena ympärilleen. Hänen silmistään välkkyi orgastinen kiihko. Kun hän saapui kotiin, hänen vahvasti juopunut äitinsä uteli, mitä tämä oli tehnyt. "Olen pannut koivua!" mylvi Erno mielipuolisesti, erittäin vammaisesti koko kehollaan täristen. Hänen heppinsä oli vielä enemmän tulessa kuin koko hänen muu kehonsa, ja hän julisti äidilleen mahtipontisesti: "Nyt olet minun, kuten Perkele minulle lupasi raiskatessaan minut viime yönä hehkuvalla hiilihankokyrvällään!".
Separiluokan idioottimaisin vajakki
Totisettelu
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368