Mä rakastan gootti vaatetyyliä mutta kuuntelen erilaista musaa.... miten menettelen ettei minua leimata wannabe gootiksi...?
Gootti tyyli
13
1898
Vastaukset
- Jorbas
Luultavasti kaikki muutkin gootit miettivät ihan samaa, joten näytä vain happamalta niin kukaan ei pidä sinua wannabena.
Gootti-oikku on sen verran nuori jutska, että mitään ehdottomia sääntöjä ei vielä ole ehtinyt muodostua, ulkoista olemusta lukunottamatta. Kyse on kuitenkin muodista, joten keskity seuraamaan mustan eri sävyjen yhteensopivuutta ja vaikkapa syksyn suosikkikoristeita.
Kuuntele muiden goottien tavoin omia suosikkejasi kotona niin olet ihan 100%- gootti.- ihmettelevä
..aiheesta puheen ollen: Mitä tarkottaa gooti-tyyli tarkalleen ottaen?
Mä meinää tykkään ihan hirveesti kaikist mustist vaatteista ja oon joku aika sit ostanu mustaa kynsilakkaa, enkä suostu olemaan päivääkään ilman sitä koulussa.
Ja kaiken lisäks sit kun mun nykyiset värit kasvaa pois hiuksista, oon päättäny värjätä ne liloiks.
Joten onko tässä kyse "gootti-tyylistä"?
Kiitos jo etukäteen - Raindrop
ihmettelevä kirjoitti:
Mä meinää tykkään ihan hirveesti kaikist mustist vaatteista ja oon joku aika sit ostanu mustaa kynsilakkaa, enkä suostu olemaan päivääkään ilman sitä koulussa.
Ja kaiken lisäks sit kun mun nykyiset värit kasvaa pois hiuksista, oon päättäny värjätä ne liloiks.
Kiitos jo etukäteenVoi elämäni kevät.
Goottityylistä on jonkun ihmeen takia tullut muotia, ja kaikki sitten haluaa alkaa gooteiksi o_O Ei gootti ole mikään ammatti, joksi vaan aletaan kun sattuu huvittamaan. Se on tyyli ja elämänasenne siinä kun muutkin eri suuntaukset. Ei kai kukaan mene väittämään itseään punkkariksi vaikka sattuisi laittamaan irokeesin :>
Tietenkin voi näyttää gootilta ihan kaikessa rauhassa, mutta älkää hyvät ihmiset menkö väittämään että olette ah-niin-gootteja kun laitatte mustat vaatteet ja mustaa kynsilakkaa.
Itse rakastan goottivaatteita, mutta en vahingossakaan menisi väittämään olevani gootti. Säälittävää kyllä, kaikki teinit luulevat olevansa gootteja vain pukeutumalla mustiin, kuten eräs pohjanoteeraus joka kirjoitti reppuunsa jotain tyyliin "Kaikki sanoo, että olen kovis, mutta olen vaan gootti". Tekisi mieli lyödä tuollaisia jollain kovalla esineellä päähän. - Raindrop
ihmettelevä kirjoitti:
Kiitos jo etukäteenVoi elämäni kevät.
Goottityylistä on jonkun ihmeen takia tullut muotia, ja kaikki sitten haluaa alkaa gooteiksi o_O Ei gootti ole mikään ammatti, joksi vaan aletaan kun sattuu huvittamaan. Se on tyyli ja elämänasenne siinä kun muutkin eri suuntaukset. Ei kai kukaan mene väittämään itseään punkkariksi vaikka sattuisi laittamaan irokeesin :>
Tietenkin voi näyttää gootilta ihan kaikessa rauhassa, mutta älkää hyvät ihmiset menkö väittämään että olette ah-niin-gootteja kun laitatte mustat vaatteet ja mustaa kynsilakkaa.
Itse rakastan goottivaatteita, mutta en vahingossakaan menisi väittämään olevani gootti. Säälittävää kyllä, kaikki teinit luulevat olevansa gootteja vain pukeutumalla mustiin, kuten eräs pohjanoteeraus joka kirjoitti reppuunsa jotain tyyliin "Kaikki sanoo, että olen kovis, mutta olen vaan gootti". Tekisi mieli kumauttaa tuollaisia jollain kovalla esinellä päähän, ja lujaa. - ihmettelvä...EDELLEEN!
Raindrop kirjoitti:
Voi elämäni kevät.
Itse rakastan goottivaatteita, mutta en vahingossakaan menisi väittämään olevani gootti. Säälittävää kyllä, kaikki teinit luulevat olevansa gootteja vain pukeutumalla mustiin, kuten eräs pohjanoteeraus joka kirjoitti reppuunsa jotain tyyliin "Kaikki sanoo, että olen kovis, mutta olen vaan gootti". Tekisi mieli kumauttaa tuollaisia jollain kovalla esinellä päähän, ja lujaa...mitä itse Gooti-tyyli tarkottaa?? En saanut siihen vassuu!
- en oo varma
ihmettelvä...EDELLEEN! kirjoitti:
..mitä itse Gooti-tyyli tarkottaa?? En saanut siihen vassuu!
ihan varma en voi olla, mut mun mielestä gootti-tyyliin kuulu esim korsetit, nahka- ja pvc-vaatteet, pitsit ja semmoset.
- Yiu
Goottilaisuus on elämäntapa, ei tyyli eikä muoti-ilmiö.
- M-auh
ei goottius oo todellakaa mitää sellasta, että pukeutuu vaan mustiin ja käyttää kajalia ja on olevinaan allapäin koko ajan. se on mun mielestä wannabe-goottiutta! kyl siihe iha aitoon goottiutteen kuuluu aatteetkin, vaatteet ei täs tapaukses riitä..
- minävain
mitä se tarkoittaa?
olen tyhmä.- Ceres
Wanna=haluta tahtoa
Be=olla
Eli joku haluaisi olla gootti
- Joku hullu
Mul on vähän samankaltanen ongelma, mutta mä kuuntelen goottimusaa. Siis. Mun mielestä sä saat olla mitä oot. Jos sä haluat kuunnella jotain muuta musaa niin kuuntelee. Ei se asia muille kuulu, älä välitä muitten mielipiteestä, ajattele itseesi tässä asiassa. Mun ongelma on se etten pysty pukeutumaan gootiksi. Olisi näillä kulmilla horo ja sen kuuntelua en kestäisi.
- Mortus
Että ei se automaattisesti tarkoita pvc-korsettia ja verkkosukkahousuja.
Ja se musiikkipuoli on kuitennin tärkein. - innamorare
Mortus kirjoitti:
Että ei se automaattisesti tarkoita pvc-korsettia ja verkkosukkahousuja.
Ja se musiikkipuoli on kuitennin tärkein.mielestäni tärkeintä vaatetuksessa on se, että tekee itsestään oman persoonan näköisen..kokonaisuuden, joka kertoo ihmisestä itsestään...käsitys "gootti" ei tuo itselleni mieleen muuta, kuin sanan, jota monet käyttävät lokeroidessaan ihmisiä tiettyyn "tyyliin"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263170Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252593Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602290Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41008