Terve ruumis

Hynde

Kävin lenkillä kun en muutamaan viikkoon ole käynyt. Liikalihavuus ja liikkumattomuus olis mun terveydelle pahempia kuin kohtuullinen tupakanpoltto. Siksi yritän pitää itseäni jonkinlaisessa kunnossa ja vältän tupakanpolttoa.

Muistakaa tupakanvastustajat pitää maha pienenä. Muuten on turha valistaa terveydestä kun teidän tupakoimattomuusvaade koskee täsmällisyyttä myös tässä painon ja kunnon hallita asiassa.

Terve sielu terveessä ruumiissa sanoi roomalaiset. Nykyajalla jotkut kristityiksi itseään sanovat väitäävät samoin. Parempi on minusta tuo paavalin sanonta ruumiin harjoittamisesta on vain vähän hyötyä.

Onneks sentään on edes vähän hyötyä niin että tupakat sammuksiin ja treenaamaan.

19

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalipainoinen

itsensä ylensyömisellä josta Raamattu varoittaa,
      Ja ylensyöminenhän johtaa ensin lihomiseen jonka seurauksena tulevat sairaudet.
      mm. armeijassa olevien keskipaino oli noussut 5:llä kilolla. ja cooper kuntotestin tulokset olivat selvästi laskeneet.

• Leenu

urheilusta on hyötyä. Ja ylensyönnistä on haittaa. Mutta lenkille sattaa olla hankala lähteä, jos on mahassa liikaa rasvaa.

• Hynde

on sellainen urheilulaji joka sopii ylipainoisille.

Suurin lihavuutta edistävä on tämä kulttuuri joka pitää hyvänä rasvaista ja sokerista. Jos kieltäytyy viineristä niin miehiä haukutaan akaksi (tai jos syö kevytmakkaraaa). Ne jotka haluais olla laihoja ei pysty ulkoisten paineitten vuoksi. Tää on aika vääristynyttä että haukutaan lihavia mutta myös niitä jos syö terveellisesti.

• Leenu
        Hynde kirjoitti:

on sellainen urheilulaji joka sopii ylipainoisille.

Suurin lihavuutta edistävä on tämä kulttuuri joka pitää hyvänä rasvaista ja sokerista. Jos kieltäytyy viineristä niin miehiä haukutaan akaksi (tai jos syö kevytmakkaraaa). Ne jotka haluais olla laihoja ei pysty ulkoisten paineitten vuoksi. Tää on aika vääristynyttä että haukutaan lihavia mutta myös niitä jos syö terveellisesti.

sellaisia ongelmia. Ei kerry silleen läski. Mutta on paljon ihmisiä, joille saattaa herkästi kertyä. En tiiä, sitten syömätottumuksista, miten syövät. Välttämättä eivät syö edes hirveesti, ei ainakaan muitten nähden. Sen sijaan miehet saattavat syödä älyttömiä annoksia, mutta koko luokkakin saattaa olla erilainen. Ja siis ei tarvi olla lihava, ja syö aika lailla. (maha ei olis mulla esteenä juoksulle, mutta en harrasta sitä silti.)

• reinhard
        Leenu kirjoitti:

sellaisia ongelmia. Ei kerry silleen läski. Mutta on paljon ihmisiä, joille saattaa herkästi kertyä. En tiiä, sitten syömätottumuksista, miten syövät. Välttämättä eivät syö edes hirveesti, ei ainakaan muitten nähden. Sen sijaan miehet saattavat syödä älyttömiä annoksia, mutta koko luokkakin saattaa olla erilainen. Ja siis ei tarvi olla lihava, ja syö aika lailla. (maha ei olis mulla esteenä juoksulle, mutta en harrasta sitä silti.)

Te kaksi voisitte muuten sopia hyvin yhteen. Yrittäkkäpä.

• Leenu
        reinhard kirjoitti:

Te kaksi voisitte muuten sopia hyvin yhteen. Yrittäkkäpä.

asiaa ei voi tietenkään tietää. Ja ainostaan, jos tapaa, voi sanoa jotain. Niin ainakin ajattelen. Jos ei ole koskaan tavannut, eipä voi sopimisista sanoa juuta eikä jaata.

• Pena-Ali
        Leenu kirjoitti:

asiaa ei voi tietenkään tietää. Ja ainostaan, jos tapaa, voi sanoa jotain. Niin ainakin ajattelen. Jos ei ole koskaan tavannut, eipä voi sopimisista sanoa juuta eikä jaata.

On täällä muitakin hoikkia miehiä! =D)

• Hynde
        Pena-Ali kirjoitti:

On täällä muitakin hoikkia miehiä! =D)

Luovutan

Ota (tai siis yritä) sää vaaa Leenu kun saisit tuollaisen mieletään avoimen naisen.
        Mulle on vientiä ennestään :) :)

• Pena-Ali
        Hynde kirjoitti:

Luovutan

Ota (tai siis yritä) sää vaaa Leenu kun saisit tuollaisen mieletään avoimen naisen.

Hyvä, että jätät vähän toisillekin.

• Hynde
        Pena-Ali kirjoitti:

Hyvä, että jätät vähän toisillekin.

Ei kannata kaikkea haalia kun ei kykene iha mahottomiin. Mutta jos jätän sulle niin et ole silti mitään saanu, huomaatko :).

• Pena-Ali
        Hynde kirjoitti:

Ei kannata kaikkea haalia kun ei kykene iha mahottomiin. Mutta jos jätän sulle niin et ole silti mitään saanu, huomaatko :).

Siltä vaikuttaa. Mutta toivoa on niin kauan, kuin on elämää.

• Leenu
        Pena-Ali kirjoitti:

Siltä vaikuttaa. Mutta toivoa on niin kauan, kuin on elämää.

ollenkaan! Voi olla että jäätte ilman molemmat!

Uskovainenhan saa olla avoin kirja, jota luetaan. Enkä todellakaan aio katella sellaisia, jotka katselevat monia ja vetävät läppää.

• Leenu
        Hynde kirjoitti:

Luovutan

Se, että meikäläisiä poikia on vähemmän, ei mielestäni oikeuta omahyväisyyteen... Mutta olen kyllä toivonut, että epäuskoisista tekisi enemmän parannuksia... tilanne ei olisikaan enää samanlainen. Ja se nauraa parhaiten, joka viimeksi nauraa. Eikä ennen pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa... Ja ennen olen ilman miestäkin kuin omahyväisen tai pahan miehen kanssa...

• Leenu
        Hynde kirjoitti:

Luovutan

äläkä tuolla tavalla, että on vientiä muutenkin, ettei tuollaista avomielistä tarvitse ottaa! Noin tulkitsen tekstisi, en tiedä miten halusit sen tulkittavan. Itse en halua sellaista, joka ei rakastaisi minua enkä myöskään sellaista, jota itse en rakastaisi. En ole niin pöljä muuten, ettenkö tajuaisi tekstejä!

• vl.
        Leenu kirjoitti:

Uskovainenhan saa olla avoin kirja, jota luetaan. Enkä todellakaan aio katella sellaisia, jotka katselevat monia ja vetävät läppää.

sitä on välillä heitettävä läppääkin. Ainoastaan uskon asioissa on mielestäni oltava aika tarkka.

• ulledulledof
        Leenu kirjoitti:

Älä nyt velikultien höpötyksestä hermostu! Toinen antoi ja siltikään toinen ei saanut mitään. :)
        Eihän sitä voi kehenkään tutustua, jos ei osaa pikkusen läppää heittää. Mun mielipide siis.

• ulledulledof
        Leenu kirjoitti:

Se, että meikäläisiä poikia on vähemmän, ei mielestäni oikeuta omahyväisyyteen... Mutta olen kyllä toivonut, että epäuskoisista tekisi enemmän parannuksia... tilanne ei olisikaan enää samanlainen. Ja se nauraa parhaiten, joka viimeksi nauraa. Eikä ennen pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa... Ja ennen olen ilman miestäkin kuin omahyväisen tai pahan miehen kanssa...

Voi yhen kerran noita sun juttuja! Ei kaikkia ajatuksiaan ole pakko kertoa täällä palstalla. Jos jonkun kirjoitus harmittaa, niin nielaise ja poistu koneen vierestä.

Mielestäni Hynde ja tää toinen ei ollu sen omahyväisempiä kuin sinä itsekkään näiden viestiesi kanssa.

Jaksa rakastaa ihmistä ilman epäluuloja. ;) Tsemppiä!

• Leenu
        ulledulledof kirjoitti:

Voi yhen kerran noita sun juttuja! Ei kaikkia ajatuksiaan ole pakko kertoa täällä palstalla. Jos jonkun kirjoitus harmittaa, niin nielaise ja poistu koneen vierestä.

Mielestäni Hynde ja tää toinen ei ollu sen omahyväisempiä kuin sinä itsekkään näiden viestiesi kanssa.

Jaksa rakastaa ihmistä ilman epäluuloja. ;) Tsemppiä!

pitää rakastaa, lähimmäisen rakkaudella tietty. Mä jo kyllä pyysin Hyndeltä anteeksi, kun sattuu olemaan sen mailiosoite. Jäänyt, kun joskus on mailattu jonkin aikaa sen kans.

• Hynde
        Leenu kirjoitti:

äläkä tuolla tavalla, että on vientiä muutenkin, ettei tuollaista avomielistä tarvitse ottaa! Noin tulkitsen tekstisi, en tiedä miten halusit sen tulkittavan. Itse en halua sellaista, joka ei rakastaisi minua enkä myöskään sellaista, jota itse en rakastaisi. En ole niin pöljä muuten, ettenkö tajuaisi tekstejä!

En viitsi kertoa kaikkea ihmissuhteistani.

Avoimuus on myönteistä.

Anteeks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe