kiltti tyttö ja kaksi pahistyttöä vol 2

kilttityttönen

Tilanne selvästi kiihottaa molempia tyttöjä. Tytöt ovat hetken hiljaa tekemättä mitään. Ujona tyttönä en uskalla sanoa heille "jatkakaa!!!" Tuntuu suorastaan taivaalliselta kun Saija komentaa Katjaa "hiero sä niitä nännejä niin mä katon tänne pilluun". Saija ihastelee pilluani ja hieraisee itsekin alapäätään, tuijotaa mua suoraan silmiin. "sun taitaa tehdä mieli" Saija toteaa ja varovasti silittää häpykumpuani ja karvoitustani". "runkkaatsä miten?" saija kysyy lopulta ja hänen äänessään värisee kiima. Hän tuijottaa minua suoraan silmiin. Samalla katja hieroo nännejäni ja änkytän "hieron sormellani itseeni". Sanomiseni tuntuu innostavan Saijaa ja Katjaa. He tivaavat lisätietoja "ai hierot sormella itsees, miten??" en pysty enää vastaamaan kun huohotan posket punaisena ja alapääni sykkii kuin pieni sydän. Tytöt päättävät antaa minulle armoa.

. "joo, runkkaa itses ny loppuun niin me katsellaan tässä". Saija sanoo. "hiero sä niitä nännejä, Katja". Saija irroittaa käteni sängynpäädystä ja alan kiiman vallassa hieroa märkää, kiimaista alapäätäni... klitorikseni on paisunut valtavaksi... samalla kun toinen tytöistä hieroo nännejäni. Sain luvan hoitaa itseni loppuun... Orgasmi räjähtää alle puolen minuutin... näköni sumentuu ja selkäni taipuu kaarelle. Tytöt katsovat toisiinsa ja vaikuttavat kiihottuneilta... saija työntää keskisormensa yhä sykkivään emättimeeni. "huomaa, ettei täällä ole jätkiä vielä käynyt". Tuntuu taivaalliselta kun sormi liukuu edestakaisin emättimessäni. Oloni on samaan aikaan taivaallisen raukea ja hieman nolostunut. En muista kauheasti mitä sen jälkeen tapahtui, koska nukahdin ..

en ole kyllä nyt aikuisenakaan unohtanut saijaa ja katjaa. Muisto yhteisestä hetkestämme saa alapääni monesti ihan tuleen ja todella voimakkaat orkut aikaiseksi...

1

2486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika joka tykkää ty

      hhuuuhhuh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe