KIUSAAJAT,AUTTAISKO JATKAA?

TYTTO 80

mika siina on, etta kun sairaus todetaan ja siita alkaa avoimesti keskustelemaan,
on koko joukko kiusaajia taustalla?
kun ihminen voi jo niin pahoin, etta saa kiusaamisesta johtuvan psykoosin?
onko silloinkin viela tarvetta jatkaa?
mulla tama kiusaaminen on mennyt niin aaripaahan, etta en haluaisi enaa elaa,
en koe niin suurta joukkoa asioita mielekkaaksi kuin ennen, olo on jotenkin ahdas,
hirvean ahdas.ja kun kiusattiin ennen koulussa, aitini joutui puuttumaan siihen ja se odettiin, olo oli samanlainen.ahdas, kuin loukkuun ajetulla.
ja kuitenkin minulla on opinnot ja olen nuorikin viela.
harmittaa, kun kannissa on tullut liiankin avoimesti kerrottua ventovieraille,ja siita on sana ilmeisesti levinnyt.
mutta, koska elemanhaluni on melkein kokonaan kiusaamisen johdosta mennyt,
olisi kiusaajillani vahan mietittavaa.
minakin olen vain ihminen.
tarviiko sairautta aina painottaa ja paisutella, vai onko lupa voida hyvinkin?
mina ainakin haluaisin nousta tasta kaikesta paskasta,
koska tiedan, mita elama oli ennen kuin alettiin kiusaamaan.
mulla on kaveri, joka hyvin usein puhuu sairaudesta, ja olen miettinyt, luopuako tasta kaverista.
KIUSAAJAT, MIETTIKAA ENNE KUIN TAPATTE!

10

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aADAWDAWDWA

Jep kiusaajat tappo mut. R.I.P :/

Ei sitä kukaa voi ymmärtää miltä se tuntuu kuolla, ja sen jälkee olla zombie.

• Yäk

Onpas ala-arvoista kommentointia. Surkean ala-arvoista.

• neuv0

ala esiintymään ja anteliaasti ;D

• kuka minua auttaa

Kohdallani kiusaajat jatkoivat takaa-ajoani 2 vuotta; eivät rauhoittuneet vaikka näkivät romahtamiseni ja sekoamiseni.

Jatkoivat vaikka näkivät, että luovutin ja olin antanut periksi.. ei riittänyt. Odottavat vieläkin, että tekisin itsemurhan.

Kyseessä ei ole mikään teiniporukka joka minua ahditelee vaan keski--ikäinen naisporukka, joka päätti tehdä työyhteisössä minusta selvää jälkeä.

Vieläkin sattuu sieluun vaikka tuosta on aikaa jo 2,5 vuotta; en koskaa saa itselleni rauhaa, kun tiedän mihin ihminen pystyy.

Ja tuossa tilanteessa on turha hakea apua psykiatrian puolelta.. psykiatria tarjoaa vaan lääkkeitä ja diagnooseja. Kukaan ei usko mihin kaikkeen ilkeät ihmiset pystyvät, kuvittelivat että minäkin olen harhainen, kun kerroin miten entiset työkaverit ahdistelivat puhelinsoitoin ja tekstiviestein lapsiani. Siis keski-ikäiset naiset eivät enää tyytyneet minun kiusaamiseeni vaan se ulottui jo lapsiini.

EI ollut itsemurha tai perhesurma kaukana, kun yritin paeta tuota porukkaa.

Kohta pakenin jo psykiatriaa, kun massiiviisin lääkityksin olivat minua tappamassa.

Lähdin pakoon sutta ja kohta pakeninkin sutta sekä karhua.

Eikö tämä tuska pääty koskaan?

• robbing

Uskon teitä noissa kiusaamiskuviossa. Itse olen myös pari kertaa joutunut kiusatuksi työyhteisössä. Jotkut ihmiset vaan ovat niin ilkeitä, että nauttivat kun saavat toisen murtumaan. Itse olen parhaimmaksi tavaksi huomannut sen, että olen suhtautunut kiusaamiseen väheksyvästi, noteeraan sen mutta tuhahdan väheksyvästi. Yksi kiusaamista yrittänyt meni tosi hämileen kun ei saanut minua hermostumaan. Oli ihan ulalla kun en reagoinut hänen haluamallaan tavalla.

Psykiatrian alan työntekijöillä on epärealistinen kuva ihmisluonteesta. He eivät suostu myöntyämään, että sivistys on vain pintakerrosta ja meissä ihmisissä on se alkukantainen laumaeläin joka pyrkii alistamaan toista.

Mutta yrittääkäävvahvistua niin, että ette anna kiusaajien mennä "ihon alle". Ei sitä valtaa kannata antaa toisille ihmisille.

• Jälleensyntymä``

Itse olen joutunut 30 vuotta kestäneen kiusaamisen uhriksi ja alkunsa kaikella on lapsuudessani, jolloin alkoi ajattelutasolla tapahtuva kiusaaminen. En tuolloin noteerannut heitä miksikään, mutta nykyään koen heidät julmine mielihaluineen todella voimakkaaksi rasitteeksi. Nyt olen 55 vuotias ja olen alkanut odottaa kuolemaa, se olisi minusta kaunis ratkaisu. Olen henkinen ihminen ja uskon karman lakiin ja kuoleman jälkeiseen elämään ja siksi aloin jopa toivoa kuolemaa. Kuolla voi tuskattomasti nukkuessaan ja sitä aloin jo jonkin verran toivoa. Yksi suurimista syistä tähän päätökseen on myös viranomaistoiminta. Haluaisinkin kuolla niin, että julkistan kaiken, so. viranomaisen julmuuden ja heillä ei olisi kostettavanaan kuin kuollut ruumis ja yhteiskunnan vihat niskassaan.

• On minuakin kiusattu.

• j3pjep

Maailmassa riittää psykopaatteja. Toivottavasti vetävät itsensä hirteen! Joillekin jää pakkomielteeksi toisen elämän seuraaminen ja vakoilu. Sellaisten tulisi mennä hoitoon ja saada vahvoja lääkkeitä!

• justme4

TSemppii, kiusaaminen on aina väärin ja siksi kannattaa vaan pyrkiä keskittymään omiin vahvuuksiin ja kääntää pää pois toisten julmuuksista!

• fuck you

Uhuu. Kiusaaminen on aina väärin... Sama kuin paijaisi pikku-lasta päähän ja sanoisi: "tso tso kiusaaminen on väärin. sitä ei saa tehdä."... lol

HIRTEEN KAIKKI KIUSAAJAT!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      48
      5892
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      241
      5523
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      235
      2993
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      84
      2765
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      148
      2506
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      71
      2154
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      49
      2036
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      71
      1878
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      213
      1794
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1399
    Aihe