Kiihottuessa alkaa kipu?

Eli ongelmana on kiihottuessa alkava kipu alapäässä. Kipu tulee ihan sisäpuolelle ja tuntuu hieman paineelta. Nykyään sama kipu tulee myös seksin aikana, mikä tottakai tuottaa itselle ongelmia, kun yhdistän nykyään seksin kipuun. Liukkarit ei tunnu auttavan, jos kipua tulee niin kipua tulee, piste. Muutaman kerran nyt on onnistunut seksi ilman kipua, mutta harvassa on ne kerrat. Ongelmaa ei ole ennen ollut, alkanut n. vuosi sitten jolloin vaihdoin e-pillereitä.

Voiko ongelama johtua pillereistä? (tai niiden puutteesta) Olen nyt ollut 2kk syömättä pillereitä (jotka lun perin minulle on kuukautisten takia määrätty, joten olen elänyt aika helvettiä nyt) ja testannut, olisiko pillerit syy tähän kipuun. Ei näyttäisi olevan.

Olen miettinyt ajan varaamista gynelle, mutta haluaisin silti kuulla etukäteen muiden kokemuksia vastaavasta, löytyykö kellään ja onko siihen löydetty syytä?
36001
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Lause "panettaa niin että sattuu" kuvaa kiihottumiseen liittyvää kipua. Itse olen ainakin kokenut sitä. Jos ajattelet, että jotain muuta voisi olla taustalla, niin käy ihmeessä gynellä.

Äänestä
  • Mulla on kans ongelmaa että kun alkaa kiihottua niin aiva kippuraan menee kivusta kun rauhaset alkaa niin erittää liukastetta :/ ja on todella runsasta. tätä on ilmennyt vasta uuden kumppanin kanssa enkä nyt heti itse arvaa onko tuo haitallista vaiko ei..

    Äänestä

rupea nunnaks, ni ei koske enää

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nainenko? kirjoitti:

Eli ongelmana on kiihottuessa alkava kipu alapäässä. Kipu tulee ihan sisäpuolelle ja tuntuu hieman paineelta. Nykyään sama kipu tulee myös seksin aikana, mikä tottakai tuottaa itselle ongelmia, kun yhdistän nykyään seksin kipuun. Liukkarit ei tunnu auttavan, jos kipua tulee niin kipua tulee, piste. Muutaman kerran nyt on onnistunut seksi ilman kipua, mutta harvassa on ne kerrat. Ongelmaa ei ole ennen ollut, alkanut n. vuosi sitten jolloin vaihdoin e-pillereitä.

Voiko ongelama johtua pillereistä? (tai niiden puutteesta) Olen nyt ollut 2kk syömättä pillereitä (jotka lun perin minulle on kuukautisten takia määrätty, joten olen elänyt aika helvettiä nyt) ja testannut, olisiko pillerit syy tähän kipuun. Ei näyttäisi olevan.

Olen miettinyt ajan varaamista gynelle, mutta haluaisin silti kuulla etukäteen muiden kokemuksia vastaavasta, löytyykö kellään ja onko siihen löydetty syytä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu