Hei
Haluaisin viedä mökiltä yhden pihlajan taimen joka on n. 40cm pitkä ja kasvaa sammalmatolla kiven päällä.
Joten kysymys kuuluu: Minkälaiseen maahan se pitäisi istuttaa ja voinko viedä sen heti vai odotanko siihen asti että lehdet aukeaa kokonaan? Entäs monestikko se kastellaan?
Kiitos.
Hei viherpeukalot!
3
257
Vastaukset 3
- tikkerperi
Kannattaa viedä ja istuttaa ennen lehtien puhkeamista. Aurinkoiselle paikalle, ei tietenkään märkään kohtaan. Kastele hyvin heti istuttamisen jälkeen. Laita kunnon tukikeppi.
- Aloitteleva viherpeukalo
Kiitos paljon vastauksestasi. Pitääpä tästä lähteä hakemaan sitä. Mutta olisi vielä yksi kysymys: Minkälaisesta maasta se pitää? PH, karheus yms.
- tikkerperi
Aloitteleva viherpeukalo kirjoitti:
Kiitos paljon vastauksestasi. Pitääpä tästä lähteä hakemaan sitä. Mutta olisi vielä yksi kysymys: Minkälaisesta maasta se pitää? PH, karheus yms.
Pihlaja on vaatimaton. Pitää vain olla aurinkoinen kasvupaikka. Vaan on ylläpito tehnyt vastaamisen vaikeaksi, huh huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556