Kenen kissa

Terassi haisee!!!!!

Ikosen alueella juoksentelee kuseksiva kissa. Harmaa väriltään tassut valkeat. Leikkauttasitko kissasi ettei se kuseksi joka nurkkaa vai otammeko sen kiinni ja viemme löytöeläinkotiin. Kissasi liikuskelu pihapiirissäni ei häiritse sillä omistan itsekin leikatun kissan. Se harmittaa kun et ole sitä leikkauttanut ja on nyt harmina muille.

35

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Egoa Ja Gamouria!

      Tieppä näin ota kusi kissa kiinni ja vie vaikka pihtiputaalle tai jonnekkin muualle maatalous alueelle.Ei häirihe enää jos omistaja tarvii katin.

      • mirri märkänä.

        Ei noin, Katille löytyy kyllä omistaja,eikös joku etsinyt keväällä mirriä.


      • HEI! Aatos!
        mirri märkänä. kirjoitti:

        Ei noin, Katille löytyy kyllä omistaja,eikös joku etsinyt keväällä mirriä.

        Kissa kiinni kuin muutkin koti eläimet ei tarvii etsiä. panta ja talutin. Meneekö kaaliin? Koirat on talutushihnassa aina!


    • sontiiko?

      Kakkapyllyt.

    • Autamikkikotiin

      Jos se on se Mikki kissa,josta on ollu töllötin lehdessä useita kertoja ilmoitus.On ollu jo pari vuotta se ilmoitus.Luvataan jopa huomattava löytöpalkkio.Aika ihme touhua??

    • pesservisser

      kyllähän kissat ovat pieni harmi ihmisen touhuihin verraten. käyppä kahtoon teiden varsia ja parkkipaikkoja,,,,,,paskaa levällään,,,,


      opiksi....laittakaa ne jätöksenne asianmukaisiin paikkoihin

    • joko joko joku.

      Totta,, ja terveiset harmaan kissan omistajalle,herraa ei ole näkynyt tänään.

      • eivihata

        Ei kissoista todellakaan ole mitään haittaa näillä leveysasteilla, jos ne on leikattu mieluummin vältelevät outoja ihmisiä, mutta on selvää, ettei ne hajut mitä jättävät jälkeensä leikaamattomina ole mitään miellyttäviä, ei maatiais kissat oikein tahdo hyväksyä sitä hihnassa tai vankeudessa pitämistä, mutta kun on leikattu pysyy kodin lähipiirissä eikä haittaa muita asukkaita ja pysyttelevät oman reviirin sisällä, eikä sille alueelle ole tyrkyllä muita katteja, ei me voida vihata söpöjä katteja, ainahan ne on saaneet kulkea vapaana ja hiiriä tai mykriä saalistavat onko se haittatekijä,


      • Conibeari
        eivihata kirjoitti:

        Ei kissoista todellakaan ole mitään haittaa näillä leveysasteilla, jos ne on leikattu mieluummin vältelevät outoja ihmisiä, mutta on selvää, ettei ne hajut mitä jättävät jälkeensä leikaamattomina ole mitään miellyttäviä, ei maatiais kissat oikein tahdo hyväksyä sitä hihnassa tai vankeudessa pitämistä, mutta kun on leikattu pysyy kodin lähipiirissä eikä haittaa muita asukkaita ja pysyttelevät oman reviirin sisällä, eikä sille alueelle ole tyrkyllä muita katteja, ei me voida vihata söpöjä katteja, ainahan ne on saaneet kulkea vapaana ja hiiriä tai mykriä saalistavat onko se haittatekijä,

        Ei ne mykrät ja hiiret, mutta pikkulinnut, jäniksen pojat ym... Se ahdistaa minua suunnattomasti kun sellaisen kissin suussa nään...


      • katteellinen
        Conibeari kirjoitti:

        Ei ne mykrät ja hiiret, mutta pikkulinnut, jäniksen pojat ym... Se ahdistaa minua suunnattomasti kun sellaisen kissin suussa nään...

        haluatko ne linnut ja jänikset oman pyssysi tähtäimeen ennen kuin kissan suuhun


    • Mulle on sama vaikka syövät lintuja, pupuja,hiiriä, rottia, myyriä, perhosia jne..
      Niin minäkin syön lintuja, sekä pupuja, vaikkei ois pakko, kun sikaa saa kaupastakin.
      Tosin kaupastakin tulee joskus ostettua lintua ja pupua.
      En kuulu Suomen luontoon vaan ihmisenä saapunut myöhemmin kuin muut nisäkkäät.

      • yököttää.

        Minuakin ahistaa kun jonkun henki haisee sialle.


      • ; )
        yököttää. kirjoitti:

        Minuakin ahistaa kun jonkun henki haisee sialle.

        Mikäs se sijassa Jukkaa ahistaa ?


      • karritos
        ; ) kirjoitti:

        Mikäs se sijassa Jukkaa ahistaa ?

        ja onhan niitä karkoitus aineita jos ei halua lähelleen muitakin


    • Eivät kuseksi

      Conibearit pyyntiin,niin ei katti ongelmia !!

      • Kyllähän kateissa on harvoin ongelmia ja jälleenmyyntiarvo on hyvä.
        Daevoossa niitä kyllä riittää.


    • kakka jää siihen.

      Koiran omistaja on syyllinen jos se sottaa.

    • ei umpi leikkaus

      meilla on leikattu koira kissa sika ja isäntä. silti ne kuseksii

    • turhaanko??

      niin mutta Isäntä lopetti välittömästi pyörimästä naapurissa.

    • puhdas terassi

      Kiitos omistajalle. Pyyntö meni kai perille, kissaa ei ole näkynyt kuseksimassa.

    • kuseksii jossain

      meiltä hävis isäntä, tuntomerkit : leikattu

    • neuvoo mutta ei ite

      onko konsultti

    • Kiltti Mirri

      Naapurin kissa kävi juuri tervehtimässä jättämättä mitään hajuja.

    • HYI STNN

      MUISTAKAAHAN KERÄTÄ RAKKIJENNE PASKAT JALKAKÄYTÄVILTÄ, KUN JOSKUS NIITÄ SATUTTE LENKILLÄ KÄYTTÄMÄÄN

    • en oo huomanna

      meijän koira ei pasko. Se on leikattu

      • hyi stnn

        Tuota en usko.Kaikki paskoo.Pakko paskoo.


      • Pari aaria ?
        hyi stnn kirjoitti:

        Tuota en usko.Kaikki paskoo.Pakko paskoo.

        Mahtaa olla iso koirimus jos ei oo koskaan paskonut ?


    • luulenettäoli leikat

      Kaiken huippu on koiran Isäntä joka kusi melkoisessa takakenossa yht´aikaa koiran kanssa,ymmärrän jos "eturauhanen" vaivaa mutta muuten en ummarra moista temppua,,,,,,,koiralta.

      asiasta toiseen,,yks kaveri kusi kerran mua silmään.

      • korjaus.

        se muuten Ku,,si silmään.


    • mitehäoli

      kumpiko oli leikattu tai arvelet leikatun

    • se se ihme mies on

      luulen että isäntä,,,molemmista päistä pätkät pois.

    • PIMPULIPOMPULIPOM

      Ei siinä katissa mittää vikkaa oo ainut vika on sen vihhaajassa ja vainoojassa eli sinussa ihtessäs...

    • hattivatti

      Missä katissa?

    • sekö leikattu>?

      No missä ihmeessä se katti on kun ei ole näkynyt viikkoon.

    • pussi ja kakkamukaan

      Suurin ongelma lienee paskovat koirat kun se paska jää siihen nurmikolle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      300
      2531
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      45
      1175
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1139
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1063
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      278
      929
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      839
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      825
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      68
      744
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      739
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      734
    Aihe