Milloinkahan kannattanee vaihtaa S-typen automaattilaatikon litkut? Omassani 2001 mallissa on n.60000km lasissa ja laatikon toiminta on hiukan omituista. Kiihdytyksessa vaihteen vaihtoa ei juuri huomaa, mutta tasaisemmassa hiljaisemmassa ajossa 2-3:n vaihdot ovat jopa nykayksia.. Vaihdetaanko Suomen olosuhteisiin jokin oma SAE luokka vai kelpaako valmistajan regular-litku? Vai olisiko ongelma laatikon ohjaussoftassa?
Kiitos,
Sakari
Askin litkut
Stype
1
291
Vastaukset
- unlock
Eikö niiden pitäis kestää sen mitä autonkin - ovat kuulemma vaikeat vaihtaa kokonaan.Ajattelis että tuolla kilsamäärällä ne ei oo menny mikskään.Omassa manuaalissani on ilmeisesti sama atf:fä mikä kuuluu maattiinkin, sen mä kyllä vaihdoin ku ei sitä ollu ku 1,2 litraa -siis jaggen omaa oljyä. Hinta oli 18 e/litra. Shellin tuotteista pitäis löytyä vastaava aine, en nyt tosin muista mikä sen numero ja nimi on, joku uudehko tuote kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181