Picasan kuvien katselumäärät - mistä ?

Objektiivi

Olen tyytyväinen Picasaan ja mulla on Picasawebissä julkisia albumeita.
Aikaisemmin näin omalta koneelta kuinka monta kertaa kutakin kuvaa oli katsottu / klikattu.
Nyt en enää näe tätä kpl- määrää. Miten ja mistä siasin lisättyä tämän ominaisuuden ?

13

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen Picasa

Ota yhteyttä Googleen, saat hinnan ja viitenumeron. Kuviuen lukumäärästä joutuu nykyään makasmaan 14 senttiä 50 kuvaa kohti. Verkkopankilla hoituu, viitenumero sinne.

• No huh huh. Mulla näkyy 27.4.13 otetun albumin kaikkien kuvien kappalemäärät, mutta ei ennen sitä eikä sen jälkeen enkä ole maksanut senttiäkään.

Mitse tää on selitettävissä.

• sama ongelma!

• sama ongelma!
        koohoo1 kirjoitti:

No huh huh. Mulla näkyy 27.4.13 otetun albumin kaikkien kuvien kappalemäärät, mutta ei ennen sitä eikä sen jälkeen enkä ole maksanut senttiäkään.

Mitse tää on selitettävissä.

Kerrot että sinulla näkyy laskurilukemat osittain.

Millaisia lukemat silloin ovat?
        Ovatko yli 100* katselukertaa?

* kts. kirjoitukseni 24.5.2013 15:00

• Objektiivi

Hmm....osaako joku vastata ? tai antaa s-postiosoitteen, jonne vosi lähettä kysymyksen suomen kielellä ?

• sama ongelma!

Moikka!

Olin juuri aloittamassa keskustelua samasta ongelmasta!

Olen huomannut saman puutteen jokunen viikko sitten.
      Kysymykseni on aivan sama:
      Mistä näkee katsojamäärän?

• sama ongelma!
    • sama ongelma!
      • sama ongelma!

Avasin aiheesta keskustelun Picasan omalla tukisivulla:

https://productforums.google.com/forum/#!category-topic/picasa/picasa-web-albums/XC-6UeQlr3M

Toivottavasti joku maailmalta osaa vastata! :)
        Yritän sitten tuoda suomennosta, jos vastausta tulee.

• sama ongelma!

Moikka "objektiivi" ja muut keskustelijat!

Vastauksia on tuohon Picasan omaan keskusteluryhmään nyt tullut ja lyhyesti
      niiden sisältö:

Muutaman kuukauden ajan Picasan laskuri näkyy vasta, jos katselukertoja on yli 100 kpl! Tuo ei mitä ilmeisemmin ole Picasan käyttäjäkunnan mieleen, mutta Google on piittaamaton korjaamaan ongelmaa. Syyksi kerrotaan laskurin epätarkkuus alle sadan katselukerroilla.

Omasta mielestäni tuo "selitys" on pelkkä "seliseli" sillä pakkohan laskurin on siellä taustalla laskea ne katselukerrat 1-99, jotta päästään siihen sataan katseluun!
      Joten tuntuu lähinnä käyttäjien kiusaamiselta piilottaa vähemmät katselut!

Suomalaiset käyttäjät, ottakaa kantaa ja lähettäkää kannanottoja tuonne Picasan keskusteluun!

Kiitos!

• Suututtaahan se

Joo, harmittaa mínuakin, kun porukat ei käy katsomassa kuviani. Vaikka olen oikein hyvä valokuvaaja.

• Tässä syy

Picasa:n käytäntö on muutettu sellaiseksi, että vain yli 250 kertaa katsottujen kuvien katselumäärä näytetään.

• 129

Mun albumeissa näkyy tänään katselukerrat sadasta alkaen. Pienin lukema juuri nyt on 129 kuvassa joka on lisätty albumiin 18.6.2013.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      541
      9102
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      164
      6259
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      377
      5302
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      70
      4788
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      100
      4411
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4083
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      186
      3989
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      101
      2056
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      113