ulkoa tuodut oksat

tekemistä rotille

kunnostan kahdelle kesyrotalleni peuhu-huonetta, jossa saisivat siis olla vapaana ei sähköjohtoja eikä muita vaaroja. metsälenkillä ollessani monta kertaa pistänyt silmään kuivaneet oksat jotka olisivat rotille varmaan mieluisia kiipeilypaikkoja huoneeseen, mutta pelottaa että niiden mukana tulisi ulkoloisia yms. pakastimeen suunnittelemani oksat eivät mahdu ja en uskalla kloriitilla pesaista jos rotat joskus maistelevat kuorta. kannattaako siis jättää oksat metsään vai onko jotai hyviä vinkkejä millä mahdolliset loiseläjät saa pois.

2

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

Uunissa 200 asteessa pari minuuttia. Osa käyttää saunassa. Mä olen kyllä monesti antanut ihan vaan kevyesti pestyinä. Sit pitää vaan seurailla, ja loishäätää jos jotain tarttuu. Mulla ei ole koskaan onneksi tullut mitään. Pakastinhan bakteereja ja loisia ei kunnolla tapa, muuten Suomessakaan ei keväällä heräilii luonnossa mitään.

• tekemistä rotille

kiitos vastauksesta , uuniin ei mahdu mutta sauna löytyy :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe