tippuvat lentokoneet

sdasdsadas

voisiko joku auttaa tulkitsemaan seuraavan unen: olen pihalla ja huomaan kuinka lentokone tai useampia alkaa tippua taivaalta ja henkeni edestä juoksen ja yritän väistää niitä,uni on todella ahdistava ja pelottava?

5

7042

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korkimman kädessä

Oletko kovin huolissasi läheistesi toimeentulosta tai asioista jotka vaikuttavat siihen kuinka he pärjäävät elämässä?
      Sinä et voi murehtimalla auttaa läheistesi asioissa, yhtä vähän kuin voit vaikuttaa siihen että lentokoneet pysyvät taivaalla. Kaikkia asioita emme voi hallita vaikka haluaisimme. Eikä ole tarpeenkaan kaikkea hallita tai kontrolloida.

Yleensä koneet kuitenkin pysyvät ilmassa ja laskeutuvat ajallaan määränpäähän. Opettele luottamaan siihen että elämä kantaa. Jos et luota ihmisten omaan kykyyn, onhan turva myös Korkeimmassa. Hän joka korkealla asuu, on lentokoneita paljon lähempänä kuin mihin sinä maastakäsin yletyt:)

• Anonyymi

Tosi ihana vastaus, minun elämäntilanteeseen sopii.

• yksi lukija täältä-

Moikka,

Tippuvat lentokoneet kuuluvat yleisimpiin uniin, niiden symboloidessa tavoitteita jotka on asetettu unennäkijälle liian korkealla ja tästä niiden toteutuminen epäonnistuu, elikkä "putoavat alas". Osa taas pysyy ilmassa ja osa tavoitteista /toiveista siis onnistuu.

Lentokoneiden eli epäonnistumisen tunteiden väistely saattaa symboloida sitä että luonnollisesti haluaa väistää epäonnistumiset ja pelata varman päälle, tehden järkeviä ja toteuttamiskelpoisia valintoja. Samoin se saattaa viestittää että unennäkijän tulisi kohsata reippaasti pettymyksen tunteensa eikä väistellä niitä, olla vaan ylpeä itsestään kun ylipäänsä yrittää toteuttaa kaikenlaista. Kun antaa yrittämisestä itselleen respektiä ja opettelee taputtamaan itseään olalle hyvästä yrityksestä vaikka epäonnituisikin välillä, niin ahdistus ja pelko vähenee kuin ihmeen kaupalla , niin unissa kuin valveilla.

Mahtavaa kesää sinulle

• scary

olen nähnyt monena yönä unta lentokoneen tippumisella sta. kesällä lähden lentokoneella matkalle ja pelottaa. voiko unet olla enne unia? olen nähnyt kerran ennenkin enne unta.

• lentsikatunessa

Lentokoneet symboloivat toiveita, tavoitteita ja unelmia.
      Ideoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe