Olen tässä tuumaillut itsekseni asiaa koskien unessa tapahtuvaa epilepsia kohtausta ja hereillä ollessa. Itselläni oli juuri näitä unissaan tapahtuvia enkä sen vuoksi suostunut aloittamaan lääkitystä,koska kokeissa ym.testeissäkään ei havaittu mitään ihmeellistä. No vuosien varrella lekurit sai mut aloittamaan vihdoin lääkkeet.Tulos:nyt ei tuu öisin kun nyt on alkanut tulemaan hereillä ollessa!Ja mulla on vielä tajuttomuuskohtauksia joka kerta.Nytkin näpyttelen tätä silmäkulma mustana ja tikit siinä :( Onko jollkulla ollut samanlaista tarinaa? Olen todella hämmentynyt tästä.
jännä
3
512
Vastaukset
- epilepsia
eihän niissä kokeissa mitään tarvi näkyä ja silti on epilepsia.itseltäni ei ole mitään siihen viittaavaa löydetty,silti on kohtauksia joskus, eikä tiedä mikä lääkitys sais ne kokonaan pois, on vaan kokeiltava.
- mie..
mulla on epilepsia ja kohtaukset oli yöllä...onneks jo ekä lääke autto...
oon vasta 11 vuotias sain sen 9 vuotiaana..no eipä tässä mitään oon jo tottunu ottaan lääkkeen ilalla klo 9 ja aamulla ennen kouluun lähtöö..onneksi :) - satama
Olen joskus leikitellyt ajatuksella, että epilepsia on kuin vuotava pato. Mitä paksumpi ja korkeampi pato (lääkitys), sitä suurempi paine ja kun tulee reikä (kohtaus), niin sitten vuotaakin vauhdilla. En tiedä onko arvailuni yhtään oikea, mutta siltä se on itsestäni joskus tuntunut lääkettä lisättäessä.
Eli jos olen oikeassa niin stressisi, joka aiemmin purkaantui yöllä nukkuessa on nyt lääkityksen ansiosta mahdollistanut sinulle suuremman riskinoton eli stressin lisääntymisen. Isompi stressi päivällä -> isompi kohtausriski, isompi kohtaus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458