Olen ostamassa uusia purjeita veneeseeni. Millaisia kokemuksia Teillä on eri valmistajien purjeista ?
Parhaan tarjouksen olen saanut Neb-sailsin purjeista, onko laatu ok ?
Neb-sailsin purjeet
3
1471
Vastaukset
- Arc
Hei!
Millaiseen veneeseen? Eri neulomoilla osaamisen painopiste vähän eri asioissa. Yleisesti NEB:iä pidetään hyvänä neulomona. Töitä ainakin kuuluu olevan paljon ja Rike Bjurström valmentaa ja oliko muistaakseni peräti 2.4 Mr-luokan ent maailmanmestari, joten tietää mitä purjeelta vaaditaan. - Justus
Rikard teki mulle uuden ison 26-jalkaiseen tänä kesänä. Olen ollut tyytyväinen ja voin suositella. Aion ostaa talvella itsekin sieltä uuden genuan. Hän toimii yksin (vain 1 ompelija apuna) eli suuren valmistajan tyyppisiä palveluja ei saa, mutta asiantuntevaa palvelua ja hyvät neuvot kaupan päälle. Hinnat ovat olleet hyvin lähellä muiden neulomoiden hintoja, hieman ehkä halvemmat. Muista venetarvikkeista olen saanut mielestäni hyvät alennukset.
- jiippi
Kannattaa ottaa huomioon neulomoa valittaessa
hinnan lisäksi myös sijainti. On helpompi jos neulomo on samalla suunnalla kun asut/purjehdit.
Itse ostin koko setin meripurjeelta suomenlinnasta
ja palvelu on ollut hyvää. Myös materiaalit pitää
huomioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735024Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730- 804223
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1084211Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43344Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282797
- 402793
- 372772