Mikä se on? Kaivoin vaahteranlehtikasaa ja siellä oli noin sentin paksuinen vaalea liero. Pituutta yli 20 cm. Mikä se on? Ei kai sentää lapamadot lehtikasoissa asusta?
Yli 20 cm pitkä vaalea liero lehtikasassa
5
233
Vastaukset
- luulen....
Taitaa olla turilaan toukka , katsoppa linkistä .
https://www.google.fi/search?q=turilaan toukka&client=firefox-a&hs=lBy&rls=org.mozilla:fi:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SJKTUdj5FsHK4AT1j4CwAQ&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1600&bih=776 - Inhottava ilmestys
Oli tuollaisen turilaan toukan värinen ja paksuuskin samaa luokkaa mutta todella pitkä.
Kävin äsken tonkimassa kasaa uudestaan, kaveria ei löytynyt. Mutta löytyi toinen ehkä puolet pienempi, joka oli kastemato. Se oli punertava toisesta päästä ja kastemadon näköinenkin, ja toinen puolisko oli vaalea ja muoto litteä.
Oiskohan vaahteranlehtikasa vaan niin antoisa kasvupaikka kastemadoille? En kylläkään koskaan ole nähnyt tuon kokosia ja näköisiä. Varsinkin vaalea väritys ja litteä muoto ovat outoja. - voi pyhä
yksinkertaisuus kastematoja ne ovat viihtyvät lehtikompostissa ja kasoissa
- nfw9++
mites toukka lyhenee niin paljon kun siitä tulee turilas näyytääkää kuva/video
- 3tq
noihan on 2cm eikä 20
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953