Minkä liikuntaharrastuksen aloitan?

Liikunnan etsijä

Moi! Mä haluaisin aloittaa jonkun liikuntaharrastuksen mutta minkä? Kun mä oon harrastanu ratsastusta mutta en enää koska hevoskauhu. Balettia mä oon harrastanu pienenä mut se ei enää todellakaan kiinnosta. Oon siis 11.v tyttö. Oon tanssinu myös kilpatannsia ja harrastanu yleisurheilua. Haluaisin jonkun uuden kivan liikuntaharrastuksen.

15

278

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Liikunnan etsijä!

Kaipaatko ryhmäliikuntaa vai yksilölajeja? Mikä sinua kiinnostaisi?
      Nyt kesällä olisi mahdollisuus monenlaiseen liikkumiseen: kiinnostaako sinua esimerkiksi uiminen, tennis, sulkapallo, jalkapallo, frisbee-golf tai vaikkapa lenkkeily?

Toivottavasti löydät mukavan lajin. Tsemppiä toivottavat Jyväskylän Saappaat.

• lifemocker

joku itsepuolustuslaji.

ei mitenkään huono harrastus etenkin naisille. saattaa joku päivä vaikka pelastaa sun elämäs!

• ifofodo

Ja saaha syytteet pahoinpitelystä.

• Paahtoleipä

No mä suosittelen jotai nvoimistelulajia. Ei tarvitse kilpailla, voi olla vaan harrasteryhmässä. Mutta jos haluais nimenomaan kilpailla, niin monista voimisteluseuoroista löytyy ns. "harrastekilpa-ryhmiä". Niissä pääse kilpailemaan sellaisiin kilpailuihin, jossa on sinun tasoisiasi, eli hieman myöhemmin aloittaneita :) Ja jos ei halua kilpailla yksin, niin hyvä vaihtoehto on joukkuevoimistelu, siinä voi päästä hyvinkin kilpailemaan :) Itse aloitin sinun ikäisenä voimistelun, ja kisaan nyt ihan normisti :) Tsemppiä lajin valitsemiseen! :)

• täs on

11 v on liian vanha aloittamaan voimistelua. Valitettavasti. Kokeile jalkapalloa.

• ruma-ankanpoikanen

Ei todellkaan oo liian vanha, varsinkaan jos ei aio kilpailla.Eikä oovaikka aikoiski.

• linuksnörtti

ite suosittelen sormijumppaa tietokoneella, varmasti hyödyllisempi kun jonkun turhan pallon perässä juokseminen

• swaggggi

Alota taekwondo

• Seksi Mandariini
        swaggggi kirjoitti:

Alota taekwondo

Seksi

• hoosiannaa

mä suosittelen jääkiekkoo oon tyttö13 ja alotin sen viime talvena siel on kivaa

• lenttislove

lentopallo

• jasumiina

En ymmärä tuota ikäpolitiikka... miksi johonkin harrastukseen pitää olla tarpeekis nuori aloittaaksen? Siinä kyseinen laji menettää paljon hyviä ja lahjakkaita yksilöitä. Itse aloitin judon vasta yläasteelle mennessäni. Olen edennyt todella hyvin ja olen samoissa kilpailuissa tasaväkisesti niiden kanssa jotka ovat harrastaneet jo viisivuotiaasta saakka. Suosittelen siis judoa. Se on todella monipuolinen laji ja koti salista ja kilpailuista löytää PALJON kavereita. Aloittelijoille on myös kilpailuja. Judo on todella mukava laji. Suosittelen lämpimästi!

• hockeygirl

Jääkiekko, paras laji mitä maan päältä löytyy, suomessa tosi helppo myös harrastaa.
      Kesällä rullaluistelu ja rullakiekko, vähä on vaikeempaa kun jääkiekko, käyttäytyy tosi erilailla pelin tiimellyksessä nuo rullaluistimet.
      Ja sit Ringette, jos et tykkää niin fyysisestä pelistä.

• cheerleader1

cheerleading(:
      liikunnan lisäks tulee venyväks ja vahvaks!(: ja oppii helposti kaikki stuntit. akro ei niinkään helppoa ole, paitsi sitten, kun kaiken taitaa niin siellähän vetää vaikka millaisia arabialaisia, flikkejä, voltteja, arabiflikkivoltteja ja tällaisia, millä voi hyvin hämmästyttää kaveria!(: Ja treeneistä saa paljon uusia ystäviä. eikä tarvitse aloittaa hirveän nuorena. itse aloitin vasta 7lk keväällä!(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      149
      2433
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      977
    3. 66
      970
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      120
      937
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      783
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      601
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      90
      561
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      536
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      512
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36