että rakastan sinua. Mieheltä tämä.
Oletko nainen huomannut
16
367
Vastaukset
- millaisista
asioista tämä mielestäsi on käynyt ilmi?
Itse olen rakastunut erääseen mahdottomuuteen, mutta mielestäni tämä mahdottomuus ei tunne niin vahvasti minua kohtaan. - naiselle
Voisin diggailla sua aika paljon.
- voipi olla
riippuu minkä ikäinen olet..
- enoleihanvarma
Tämä on aika uutta minulle niin en oikein tiedä millaisista aioista se pitäisi huomata ;)
- Huomaan jotakin
Ei sano paljon. niin kuka sä olet ja kuka toinen?
- lzmdvk'
tää ei sitten ole multa
- en ole
enpä ole huomannut.
- voipi olla
se ikä?
- nätti viesti jolleki
Eipä tämä ollut mulle. Kukaan mies ei ikinä tuollaista mulle sanois. Aloittaja vois sanoa tuon suoraan sille henkilölle jolle sen on tarkoittanutkin.
- vastaus mieheltä
Olen 70-luvun laatutuotantoa.
- baibaibeibi
Hyvin olet onnistunut salaamaan asian. Sain lopulta sellaisen kuvan että käytät vain seksiin, kunnes löydät sellaisen naisen johon rakastut..
- wom..
Ja miten aijot osoittaa väitteesi todeksi??? Ei ollenkaan huono tiedote...
Sellasta sattuu ainakin näin kesänkynnyksellä..- naiskaappaus suunn.
Ajattelin kaapata sut ysärityyliin helikopterilla.
- wom..
naiskaappaus suunn. kirjoitti:
Ajattelin kaapata sut ysärityyliin helikopterilla.
Jännäks menee..? korkeelle ja kohti huippua... kivalta kuulostaa.. alampa pakkailla..!!
Koskas tuut??? helikupterilla.. wau !!! - suunnitelmat valm.
wom.. kirjoitti:
Jännäks menee..? korkeelle ja kohti huippua... kivalta kuulostaa.. alampa pakkailla..!!
Koskas tuut??? helikupterilla.. wau !!!En mä kerro sitä sulle ollenkaan, että mä saan kaapattua sut omakseni. Täysyllätys kaikille.
- nainen mielessä...
Ajattelin vokotella sut jotenkin. Jos ei helikopteria ole saatavilla teen muita kikkoja. Niitä löytyy tarvittaessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604