Nyt on se aika että tuhlaillaan aikaa MC:n seurassa:D
että nyt kaiki pelailee samantien:o
Gamertagi on theFailOfP4iN
Ei ole väliä oletko poika, tyttö, mies, nainen, mörökölli jne...
Sillä ei kuule oo mitään merkitystä:D
Joten ei enempää puhumist et kaikki tänne MC:n virtuaaliseen maailma höskään..?
C U at the games!!!:D:D:D:D
Pelaajii Jos löytyyy!!!! XBOX MINECRAFT!!!!
theFailOfP4iN
5
271
Vastaukset 5
- Samppaaaa
Lähetin sulle äsken kamu pyynnön, en viitsi sanoa koko nimeäni mutta alku on Samppa olisi kiva jos pääsisi kamuksi ja pelaamaan mc:tä sun kanssa joskus.
- pelihullu123
Hei voinko pelailla sunkaa ?
- pelihullu123
Mun nimi xboxil on taapero15 ja haluisin pelailla sunkaa jos kävis
- theFailOfP4iN
pelihullu123 kirjoitti:
Mun nimi xboxil on taapero15 ja haluisin pelailla sunkaa jos kävis
jos viel pelailet niin pyyntöö vaa:o
- Vilzu03
Gamertagi on Vilzu03 ja haluaisin tulla pelailee ku singleplayer on huono
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617