Parempi antaa hölösuiden puhua

eevertti

Minä pidän turpani kiinni.

34

1296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellu

näytät pitävän.

• Anu .

Älä hikeenny, kyllä hänet tunnetaan
        tuntuis varmaan kurjalta jos
        itsekkin pitäisi piilotella
        varjo nikkien takana. Huh, huh.

• Ellu
        Anu . kirjoitti:

Älä hikeenny, kyllä hänet tunnetaan
        tuntuis varmaan kurjalta jos
        itsekkin pitäisi piilotella
        varjo nikkien takana. Huh, huh.

Tullut ihan vauhkoksi erään nurkan takana vaanivan ukkelin suhteen, sillä aloin katsella aika hitaasti sellaistakin nikkiä kuin "Albert", joka alkaa puhua järjellisyydestä ja olemaan niin vietävän viisaan teoreettinen.
        Jos geeniperimään on yhtään uskomista, niin se on Hajupojan poika, tai itse nurkantakaa kurkkija itse.

• pioni
        Ellu kirjoitti:

Tullut ihan vauhkoksi erään nurkan takana vaanivan ukkelin suhteen, sillä aloin katsella aika hitaasti sellaistakin nikkiä kuin "Albert", joka alkaa puhua järjellisyydestä ja olemaan niin vietävän viisaan teoreettinen.
        Jos geeniperimään on yhtään uskomista, niin se on Hajupojan poika, tai itse nurkantakaa kurkkija itse.

eri mieltä,tai sitten olen täysin hölmö.
        Olen tutustunut häneen toisaalla ja en ollenkaan
        usko että ,hän voisi näytellä noin paljon,uskoo pioni

• Anu .
        Ellu kirjoitti:

Tietenkin on, siitä ei ole epäilystäkään,
        olen myös lukenut niitä sieltä.

Raamattua käytetään hyväksi niin monella eri
        tavalla ja hp:lle se on ollut ihan pakkomielle aina.

Mutta ei sen vuoksi tarvitse vauhkoontua,
        ei hän käsiksi pääse kuitenkaan.

On vain parempi itsekullekkin kenelle vastaa ja kenelle ei.
        Sanon sen vain että jos vähänkin haiskahtaa
        niin voi lopettaa siinä letkassa.

On se niin kurja kun ei voi rauhassa
        kirjoitella,kun joka nurkassa luurataan.

Mutta sehän on hänen häpeänsä, minä en vastaa jos on sellainen tunne että voi olla hp.

Joskus vastaan sitten napakasti, että tule
        puskasta pois lymyämästä ja menkööt sitten
        vaikka hornan tuuttiin.

• Anu .
        pioni kirjoitti:

eri mieltä,tai sitten olen täysin hölmö.
        Olen tutustunut häneen toisaalla ja en ollenkaan
        usko että ,hän voisi näytellä noin paljon,uskoo pioni

Kyllä voi.
        Näyttelijä sitä hän on.

• Anu:
        Ellu kirjoitti:

Hän on sen keskustelun avaaja, pian kuuluu mitä kuului ja kuka käski.

• Ellu
        Anu: kirjoitti:

vain puskasta vaanimasta!
        Eilen jossain näillä palstoilla oli Kai De Puun nimimerkillä kirjoitus;"Tiedot kuolemastani ovat suresti liioiteltuja."
        Hän siteerasi Mark Twainia.
        Vilkaisin pelästyneenä olkani yli.

• pioni
        Ellu kirjoitti:

Eilen jossain näillä palstoilla oli Kai De Puun nimimerkillä kirjoitus;"Tiedot kuolemastani ovat suresti liioiteltuja."

nyt aikalisä ja mietitään ja rauhoitutaan ja katsellaan.
        Anulle, en puhunut,ystävästämme, kun puhuin näyttelijästä, vastasin Ellulle.
        Viestiäni ei vain näy aloittamassasi ketjussa,kyllä siihenkin selitys löytyy,uskoo pioni

• Rituli
        Ellu kirjoitti:

tuntemukset täällä.

Kyllä minä koko ajan tarkkailen ilmestyviä, uusia nikkejä. Jos ei se luuraaja ole se , joksi sitä epäilen, on hän tuonut ne kaikki "ystävänsä" palstoille.

Eikös se ole niin, että kerropa, kuka on ystäväsi, niin minä sanon, millainen sinä olet.

Tämähän on käynyt suorastaan jännittäväksi. Tarvitsemme kohta salapoliisin taitoja.

• Rituli
        Anu: kirjoitti:

hän on oppinut.

En usko että hän ihan heti ottaa entiset kujeet.
        Hän kuulostelee, millä mielellä hänet otetaan vastaan.

Antaa ajan kulua,

Perästä kuuluu, sano torventekijä.

• Rituli
        Ellu kirjoitti:

hän on jollakin palstalla aikaisemminkin lohkaissut.

Heti tuosta tunnistin vanhan velhon.

• Ellu
        Rituli kirjoitti:

tuntemukset täällä.

Kyllä minä koko ajan tarkkailen ilmestyviä, uusia nikkejä. Jos ei se luuraaja ole se , joksi sitä epäilen, on hän tuonut ne kaikki "ystävänsä" palstoille.

Eikös se ole niin, että kerropa, kuka on ystäväsi, niin minä sanon, millainen sinä olet.

Tämähän on käynyt suorastaan jännittäväksi. Tarvitsemme kohta salapoliisin taitoja.

on. Se täytyy myöntää.
        Silloin kun aloimme keikutta venettä, en uskonut millään, että paatti todella puhdistuu.
        Nyt vaan vaatii suurta valppautta säilyttää kurssi.

*miettii käsi poskella, että onkohan tullut itse sanoneeksi ettei häädetä ketään*

• Liena

koko ukkeli jo pois mielistämme ja mentäsiin jutuissamme eteenpäin.

Kuka osaisi keksiä mielenkiintoisen avauksen ja ilman "ukkelia".
      Minä olen liian vanha keksimään mitään mielenkiintoista.

• liaani

Taidat olla kuin liaani ukkeleissa.
        Luulisi oma ukkeli riittävän normaalille naiselle..

• Liena
        liaani kirjoitti:

Olenko normaali vai en?

• Anu .
        Liena kirjoitti:

Olenko normaali vai en?

Siinähän se taas kävästi, terveisiä vain sinne pusikkoon.

Kyllä ip:tä selviää mistä kulloinkin kurkit.

Niinhän siellä sanotaan säännöissä meinaan,
        joko olet jäljityksen alaisena?

• Ellu
        Anu . kirjoitti:

Siinähän se taas kävästi, terveisiä vain sinne pusikkoon.

Kyllä ip:tä selviää mistä kulloinkin kurkit.

Niinhän siellä sanotaan säännöissä meinaan,
        joko olet jäljityksen alaisena?

tyttö, se on sanottava.
        Sainpahan makeat naurut taaskin.

Kuvitellaanhan kuinka joku epähenkilö kurkkii pusikosta ja on "jäljityksen alainen."

Tämä on todella hulvattoman hauskaa. Toivottavasti ihailijallamme itselläänkin on, sillä me otamme koko jutun aika falskisti. Nauretaan enimmäkseen. Tosin sitähän sanotaan, että itku pitkästä ilosta.
        Ollaan valppaina!

• Rituli
        liaani kirjoitti:

vaikka niin päin, että Ukkeli liaaneissa.

Se taitaisi sopia nyt paremmin.

• Ellu
        Rituli kirjoitti:

ja nyt minä menen nukkumaan, mutta katson ensin sänkyni alle.
        Huh,on tässä alkanut jo niin säikyksi tulla tuon
        ukkelin takia.

• pioni
        Rituli kirjoitti:

odotamme mistä ja milloin tipahtaa,omana itsenäään keskuuteemme.
        Jännää tämä on, mutta kiusallista,voi munata itsensä täysin ,antamalla vaikka rakkauden tunnustuksen väärälle nikille,
        toisaalta eihän rakkaus ole huono asia,eihän ,kysyy pioni

• Ruuneperi

Jättänyt viestisi kirjoittamatta, olisi toiveesi toteutunut heti.

• soilike

Yhteinen ystävä puuttuu. Häntä haetaan joka pensaasta ja pensaan alta. Elämä ilman häntä on tylsää. Kun kaikki on samaa mieltä kaikesta. Tule pian takaisin, jotta saadaan tapella.
      Emme tule toimeen ilman sinua.
      Toivottavasti hän löytyy taas, jotta on joku, jota haukkua.

• Joko

tuoksuvan hajuvetesi nimen?

• Rituli

taas toisinpäin?

Että olisi joku, joka kaikenaikaa ja kaikki haukkuisi valehtelijoiksi ja kaikenmaailman eläimiksi.

Sitäkö sinä SOILIKKI kaipaat?
        Eikö sinulla ole riitakumppania kotona, jonka kanssa saisit kestailla, piikkejäsi heitellä.

• Klara

Minä kieltäydyn ehdottomasti kuulumaan tuohon otsikkosi joukkoon "jokaisella".
        Minulla ei ole ikävä, ei yhtään.

• Ruuneperi

Älä kirjoita ainakaan minun puolestani ikävästä.

Onko kaikkien kanssaihmisten mollaaminen, tyhmiksi ja osaamattomiksi haukkuminen noin arvokasta?

Ihmisyydessään, kaipaamasi Hajupoika, on alkuliman tasoa.

• Oliko
        Ruuneperi kirjoitti:

Onko kaikkien kanssaihmisten mollaaminen, tyhmiksi ja osaamattomiksi haukkuminen noin arvokasta?

Oliko Hajupoika oikeassa kun kerrot palstakeskusteluissa luettamuksellista tietoa, joka on rikollista, jos se osoittautuu oikeaksi olet rikkonut salassapitovelvollisuutta, jos taas osoittautuu paikkansapitämättömäksi niin teit rikollisen teon eli syyllistyit perättömiin lausumiin.
        Erikoisen raskauttava se on kohdallasi kun näyt tekevän näin jatkuvasti.Tämä kaikki kääntyy sinua vastaan. Olet pikkunilkki, mutta muista, että nyt vastaavista asioista jäi kiinni Supon johto.
        Olet syyllisynyt useasti aiemminkin tällaisiin tekoihin yhdessä "ystäviesi" kanssa. Teillä tieto kulkee.

• kysyn
        Ruuneperi kirjoitti:

Onko mollaamasi nikki olut tässä keskustelussa ja onko hän laisinkaan mollannut ketään asiattomasti kuten itse teit juuri tuossa puheenvuosossasi.
        On vallan eri asia sanoa sinunkin kertovan perättömiä, älyttömiä ja typeriä kuin sanoa sinua "alkuliman" tasoiseksi ihmisyydessä.
        Laita nyt yksi esimerkki tuosta hänen mollaamisestaan, että minäkin ymmärrän mistä on kysymys, linkkeineen jotta voin katsoa keskusteluyhteyden, jossa se on kerrottu.

• pippermint
        kysyn kirjoitti:

Onko mollaamasi nikki olut tässä keskustelussa ja onko hän laisinkaan mollannut ketään asiattomasti kuten itse teit juuri tuossa puheenvuosossasi.
        On vallan eri asia sanoa sinunkin kertovan perättömiä, älyttömiä ja typeriä kuin sanoa sinua "alkuliman" tasoiseksi ihmisyydessä.
        Laita nyt yksi esimerkki tuosta hänen mollaamisestaan, että minäkin ymmärrän mistä on kysymys, linkkeineen jotta voin katsoa keskusteluyhteyden, jossa se on kerrottu.

voikin olla noin suoraansanottuna lapsellista kirjoittelua ja haukkumista aikuisen ihmisen suustako lähtöisin.
        Miten sinä mahdat tulla toimeen naapureittesi kanssa, käännätätkö rappukivetkin hakemalla totuutta. Löytyy ilmiselvästi kaikilta sivuilta joita on luettavissa edellisvuoden marraskuusta asti. Vietä tovi ja lue vaikka muutama sivu aluksi. Minä niitä luin kun vaikuttaa että joku on vinksallaan kaikkiin suuntiin.
        Joka päiväkö sinulla ja kaltaisillasi on asiaa vallesmannille muutenkin, tosi siistiä.

• hölösuu
        pippermint kirjoitti:

voikin olla noin suoraansanottuna lapsellista kirjoittelua ja haukkumista aikuisen ihmisen suustako lähtöisin.
        Miten sinä mahdat tulla toimeen naapureittesi kanssa, käännätätkö rappukivetkin hakemalla totuutta. Löytyy ilmiselvästi kaikilta sivuilta joita on luettavissa edellisvuoden marraskuusta asti. Vietä tovi ja lue vaikka muutama sivu aluksi. Minä niitä luin kun vaikuttaa että joku on vinksallaan kaikkiin suuntiin.
        Joka päiväkö sinulla ja kaltaisillasi on asiaa vallesmannille muutenkin, tosi siistiä.

Hölösuu hölösuiden joukossa. Missähän totuus luuraa kun ei ainoaankaan oikeaan tietoon kyvyt riitä.

• Sandra
        hölösuu kirjoitti:

Hölösuu hölösuiden joukossa. Missähän totuus luuraa kun ei ainoaankaan oikeaan tietoon kyvyt riitä.

kulkea se TOTUUDEN SOIHTU!?????????

• täällä
        Sandra kirjoitti:

kulkea se TOTUUDEN SOIHTU!?????????

Oletko tyhmä kun et huomaa,
        että täällä keskustellaan.

• Sokea Reetta
        täällä kirjoitti:

Oletko tyhmä kun et huomaa,

Sokea Reettakin sen huomaa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3860
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      341
      2993
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1892
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      761
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      751
    Aihe