Kuinka vanhoja kiintolevyjä kaupat myyvät nykyisin, onko tietoa ? Voiko myynnissä olla esim. 2 tai 3 vuotta sitten valmistettuja kiintolevyjä (nettikaupoissa eritoten) ? Olisi tarkoituksena ostaa uutta kovoa, mutta mallit ja muut asiat muuttuvat erityisesti Westernin kovoissa huomaamattomasti, joten ei viitsisi ostaa ns. "sikaa säkissä". Eli lyhyesti ja ytimekkäästi voiko nettikaupassa olla myynnissä 2-3 vuotta sitten valmistettuja tai vanhempia kiintolevyjä vai vaihtaako kaupat niitä uudempiin aina ?
Kuinka vanhoja ?
9
211
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mitä väliä sillä on, milloin se on valmistettu, jos se on käyttämätön? "Vanhempi" voi olla parempi.
- Voi ja ei
Voi, ei.
- siis näin
Niin siis pointtina oli juuri, että haluaisin vanhempaa mallia koska on kuulemma parempi. Tämän takia kysyin onko liikkeissä/nettikaupoissa myynnissä esim. 3 vuotta sitten valmistettuja kiintolevyjä ?
Todennäköisesti on, mutta ei kauppa niitä ole sen kummemmin järjestellyt valmistusvuosien mukaan.
Parempia? (Tarkoittanet että kestää useamman kirjoituskerran)
Muuten ne sitten ovatkin huonompia nykykäyttöön.
Nopeudet ei riitä vanhemmissa siksi ssd on huomattavasti parempi kuin yksikään vanha kovalevy. Ja kyllä ne kestää.Uudemmat mallit ovat käytännössä yhtähyviä kuin vanhat eli siinä ei ole suurta kestävyyseroa. Toki tämä riippuu ihan levystä.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Millainen kovalevy sinulla on, win suorituskykytiedot näyttää sinulle levytietojen siirtonopeudeksi 5.9?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Millainen kovalevy sinulla on, win suorituskykytiedot näyttää sinulle levytietojen siirtonopeudeksi 5.9?
WD Black. Noihin Windowsin suorituskyky tietoihin ei pidä aina täysin luottaa.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
vapunen kirjoitti:
WD Black. Noihin Windowsin suorituskyky tietoihin ei pidä aina täysin luottaa.
Sinulla on varmaankin sata 2, se on yleensä 5.9.
- ,.,..,.,
Miten vanhan nopeus voi erota uudemmasta mallista? Sata nopeus on mikä on.(Nyt en tarkoita ssd:tä.)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Serial_ATA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483