No niin, taas jatkan näitä pohdintojani, sillä vaikka tunnenkin olevani monien mielipiteitteni kanssa yksin/vähemmistössä, on silti kiintoisaa kuulla mitä te ihmiset asioista tunnette ja ajattelette, miten ne koette omassa elämässänne.
Minä olen erittäin voimakkaasti psykofyysinen kokonaisuus, jopa niin että henkinen minä, "sydän ja sielu" ovat fyysistä puolta voimakkaampia. Siksipä juuri en esim. harrasta irtosuhteita, kun en saa niistä kuin pahan olon, en edes "fyysistä tyydytystä" niistä juurikaan saa.
Tuntuu että elän maailmassa, jossa muut ovat paljon puhtaasti fyysisempiä kuin minä. Heillä nämä asiat eivät ole niin tiiviisti toisissaan kiinni, palapelin osia joka ei ole kokonainen ilman kaikkia paloja, vaan he voivat irrottaa kokonaisuudesta palan, vaikka seksin, ja harrastaa sitä ihan "irrallaan", ilman tunteita ja parisuhdetta yms.
Ei pidä ymmärtää väärin, etteikö fyysisyyskin ole mullekin tärkeää! Varmasti on. Se on tärkeä osa ja ihanaa, pointtini on se että mulle ei juurikaan ole fyysistäkään täyttymystä ilman että mukana on myös se tunnepuoli. Ja jos ja kun löydän samointuntevan naisen niin siinähän se olisi... :D Aijai.
En ryve itsesäälissä tms. kunhan pähkäilen. ;) Itse asiassa mulla ei ole yhtään hassumpi olo vaikka oma rakas ei juuri nyt olekaan elämää jakamassa. Kaikki aikanaan.
Mutta kertokaapa mietteitänne asiasta, kiitos! :D
Palapeli vai pelipala?
30
2024
Vastaukset
- Annukka
Niin, sun sukupuolinen suuntautumisesi on itsellesikin vielä epäselvää. Eipä siinä mitään, niin se on monelle muullekin.
Kokeilemalla löydät, anna itsellesi vapaus yrittää niitä asioita joista et ole varma.- Zorro
Sulla taitaa olla lääkitys vähän huonosti kohdallaan... no ei se mitään, sattuuhan sitä.
- June
"Kun tanssin, musiikki tuntuu tulevan puutarhasta, kun olen puutarhassa, ilo on talossa sisällä..." Katseli tätä elämää miten päin tahansa, niin kovin kokonaisia me ei taideta olla kukaan. Mutta kyllä ihmiset osaa olla ihania, kun jaksaa tarkkaan katsoa. Jokainen kaipaa hellyyttä ja sitä ainoaa ja täydellistä... Se on vähän siitäkin kiinni, mitä ite antaa ja kuinka paljon jaksaa yrittää. Olen minäkin kaikkia friikkejäkin tavannut, mutten yhtään, jota ei lopulta ihmiseksi tunnistaisi. Voi kuinka pieninä palasina onkaan myös onneni maailmalla...
- Battery016
oikeassa olet.
- Zorro
On tämä palsta vain mainio keskustelukanava. :) Eikös vain.
- Zorro
Kiitos mielipiteistänne vaikka lisääkin olisi kiva kuulla, ihan pidempiäkin vastauksia.
Vai onko palat hukassa? ;) Mulla voi tietty ollakin, joopa joo. - Pir
...tai ei mitään. En pysty kuvittelemaan ihmistä joukkona osasia, vaan minulle ihminen on kokonaisuus, jossa on tavattomasti, aivan mahdottoman paljon kaikenlaista. Jotkut ominaisuudet miellyttävät, jotkut eivät, toiset ovat muita tärkeämpiä tai vähäisempiä, ja sitten on kai pilvin pimein sellaista, mitä ei ensin huomaa. Niitä löytää ajan kanssa, suurinta osaa ei lie koskaan. Ei itsekään itsestään. Joten minulla välttämätön ehto on ollut tunteellinen tykkääminen koko paketista.
- June
se on ehjä se paketti, ei ole mun kohdalla ollut ainakaan. Ja se on NIMENOMAAN otettava kokonaan, kaikkineen, toisesta kun ei pois voi mitään amputoida, vaan hän tulee pelkoineen ja skitsoineen. Ja myös kaikkine ihanine piirteineen. Maailma ei ketään kohtele silkkihansikkain, vaan piirtää meihin kaikkiin sen surullisenkauniin vivahteen, jota yritän hellästi pidellä, ja toivon, että hän myös minun. Vaan joskus se on niin h...vetin vaikeaa...
- heta
pajatson tyhjensit kerralla!
Laitan tähän jotain mitä mieleen tulee,,, kun niin monenlaista tulee aloituksestasi.
Häiriinnyn irrallisuudesta, suunnattomasti. Tulee orpo olo. Joten ennakoidessani häiriön /häirinnän, mieluummin vältän (mielestäni) tilanteeseen sopivalla tavalla tuon kokonaisuudesta erilleen repäistyn osasen kuin valitsen huonosti.
Tiedän kyllä, että kaikenkarvaiset "kokemukset" ihmissuhteiden temmellyskentällä ovat kovaa valuuttaa ja vakavuus on epäkuranttia, ylivuoteista varastoa. Silti en jaksa hortoilla tuuliajolla, hukassa, "villinä & vapaana", oman itseni ja ihmisten riesana. Kai? Olen aina ollut mieluummin vaikka kokematon, tylsä, outo, kaikkea epämuodikasta.
-En ole vailla itsetuntoa, itsetuntemusta taikka omanarvontuntoa. Tiedän kyllä, että sujahdan maailman läpi kuin väärä raha siinä missä muutkin, näissäkin asioissa.
Haluan elämän, en elämäntapaa.
En ole liioin tyytyväinen pelkkään henkeenkään. Filosofiat jäävät viisauden ystävien lukukirjoihin, jos niitä ei joku kokeile, onko niistä elettäväksi. Teoria pitää testata käytännössä. Edes testata. Pitäisiköhän oppien ainesosaluettelon jälkeen ryhtyä lisäämään lause: "Testattu ihmiskokeilla."? Eipä silti ettenkö myös vaan lueskella tykkäisi.
Joku esimerkki tämäkin. Urheiluhullua ja himoliikkujaa minusta ei saa sitten millään. Juosta jumputtaminen pelkän hien vuoksi ei innosta. Tiedän, olen kokeillut, että liikunta alkaa kulkea, sitä alkaa kaivata, kun harrastaa. Helpommin voisin hurahtaa liikunnaksi naamioituun Johonkin, jossa jopa näennäisen liikkeen takana piilee voima.
,,,- tiitiäinen
Pienen pieni pääni pyörii palttiarallaa tuhat rinkiä minuutissa, mutta tästä lauseesta en oikein mitenkään selviä.
'Helpommin voisin hurahtaa liikunnaksi naamioituun Johonkin, jossa jopa näennäisen liikkeen takana piilee voima.'
Valotusongelmia siis. Mikäköhän se Jokin voisi olla -puhutaanko edelleen urheilusuoritukseen verrattavasta aktiivisuudesta tai jostakin, jonka lopputuloksena olisi urheilusurituksen aiheuttamaan lopputulokseen verrannollinen tunnelma vaiko jostakin ihan muusta.
Kuhan vaan tuli mieleen... - heta
tiitiäinen kirjoitti:
Pienen pieni pääni pyörii palttiarallaa tuhat rinkiä minuutissa, mutta tästä lauseesta en oikein mitenkään selviä.
'Helpommin voisin hurahtaa liikunnaksi naamioituun Johonkin, jossa jopa näennäisen liikkeen takana piilee voima.'
Valotusongelmia siis. Mikäköhän se Jokin voisi olla -puhutaanko edelleen urheilusuoritukseen verrattavasta aktiivisuudesta tai jostakin, jonka lopputuloksena olisi urheilusurituksen aiheuttamaan lopputulokseen verrannollinen tunnelma vaiko jostakin ihan muusta.
Kuhan vaan tuli mieleen...erkiksi jooga, joka ei ole kovin liikkuvaiselta näyttävää liikuntaa, mutta jonka liikkeissä tarvitaan, ja joissa kehittyy lihasvoima. Ja mielen voima; ajattelua, keskittymistä, meditaatiota.
- tiitiäinen
heta kirjoitti:
erkiksi jooga, joka ei ole kovin liikkuvaiselta näyttävää liikuntaa, mutta jonka liikkeissä tarvitaan, ja joissa kehittyy lihasvoima. Ja mielen voima; ajattelua, keskittymistä, meditaatiota.
mitään naamioitua jotakin? Tai chi:tä tai joogaa tai putkistoa ja mitä niitä nyt onkaan.
Jos olet, mutta et enää, niin miksi?
Ja mä voisin kirjoittaa tähän ihan mitä tahansa, ihan vain kyetäkseni nauttimaan kirjallisista kikkailuistasi. Ja jos veikata täytisi, niin veikkaisin olevani yksi monista.
Älä katoa :)
Pipo päähän, veneelle ja jassoo! - heta
tiitiäinen kirjoitti:
mitään naamioitua jotakin? Tai chi:tä tai joogaa tai putkistoa ja mitä niitä nyt onkaan.
Jos olet, mutta et enää, niin miksi?
Ja mä voisin kirjoittaa tähän ihan mitä tahansa, ihan vain kyetäkseni nauttimaan kirjallisista kikkailuistasi. Ja jos veikata täytisi, niin veikkaisin olevani yksi monista.
Älä katoa :)
Pipo päähän, veneelle ja jassoo!ovat liikuttaneet
naamakkain-lajeista
sulan maan aikaan
maastossa juoksentelu, yleiset urheilut ja hyvät marikot
ja umpihanki on kutsunut
nappulamaastohiihtäjää.
Näistähän ei ollut puhe, pikemminkin kysymyksiesi puute,
ja muutenkin lähes kaikki on tapahtunut mato-onki-iässä; kuin rippikoulukavereita muistelisi.
Joten pengon muutaman kopaistun
naamioidun jonkin.
Joogaa vähän,
tai jiitä vielä vähemmän, mutta tännempänä ja kiinnostuneempana.
Ja jotain rivakampaa, joka on oikein oikein alussa; vasta hiki ohimoilla.
Putkisto ? -Tunnetko sinä putkistot, kerrohan.
Pilates vaikuttaa mielenkiintoiselta, ainakin ostos-tv:n mainoksessa, unen rajamailla. Se luonnollisten liikkeiden ja staattisuuden yhdistelmä hengitys huomioiden. Lieneekö mitään filosofiaa taustalla?
Niin, monessa asiassa on niin, että "joskus olen, mutta en enää". Miksi? Olen kiinnostunut monista Asioista, aina. Joku juttu tuntuu omalta ja jatkuu. Tai siihen palaa myöhemmin, sellaisenaan tai hieman muunnellussa muodossa. Toiset jutut taas ei isketä nyt, joten miksi hakata puunuppia runkoon. Voi olla myös sellaista vikaa, että oppii, minkä jälkeen ei enää kiinnosta. Ehkä typerää, levotonta, tiä mitä.
Mihinkäpä tästä.
Kummalliseksi mennyt tämä touhu täällä. Ei juuri tutun tuttua raitilla vastaan tule.
Samoin itelleis :) Jos pakkonimiruotsinnos on edessä, niin voisitko harkita pyrstötöntiaista ?
Jassoossia, ja pottuvoeta. - sinnuu
heta kirjoitti:
ovat liikuttaneet
naamakkain-lajeista
sulan maan aikaan
ja umpihanki on kutsunut
nappulamaastohiihtäjää.
ja muutenkin lähes kaikki on tapahtunut mato-onki-iässä; kuin rippikoulukavereita muistelisi.
naamioidun jonkin.
Joogaa vähän,
Pilates vaikuttaa mielenkiintoiselta, ainakin ostos-tv:n mainoksessa, unen rajamailla. Se luonnollisten liikkeiden ja staattisuuden yhdistelmä hengitys huomioiden. Lieneekö mitään filosofiaa taustalla?
Niin, monessa asiassa on niin, että "joskus olen, mutta en enää". Miksi? Olen kiinnostunut monista Asioista, aina. Joku juttu tuntuu omalta ja jatkuu. Tai siihen palaa myöhemmin, sellaisenaan tai hieman muunnellussa muodossa. Toiset jutut taas ei isketä nyt, joten miksi hakata puunuppia runkoon. Voi olla myös sellaista vikaa, että oppii, minkä jälkeen ei enää kiinnosta. Ehkä typerää, levotonta, tiä mitä.
Mihinkäpä tästä.
Kummalliseksi mennyt tämä touhu täällä. Ei juuri tutun tuttua raitilla vastaan tule.
Samoin itelleis :) Jos pakkonimiruotsinnos on edessä, niin voisitko harkita pyrstötöntiaista ?
Jassoossia, ja pottuvoeta.ja varsinkin pottuvoeta. Heta, oot yks meistä. älähä kattoo mihinkää. Suaki tarvitaan viälä.
- tiitiäinen
heta kirjoitti:
ovat liikuttaneet
naamakkain-lajeista
sulan maan aikaan
ja umpihanki on kutsunut
nappulamaastohiihtäjää.
naamioidun jonkin.
Joogaa vähän,
Mihinkäpä tästä.
Jassoossia, ja pottuvoeta.Se on tuo pelkkien otsakkeiden tavaaminen joskus toisille perin antoisaa. Mutta tässäpä ei välttämättä olekaan (pelkkää) sontaa sisällä :)
Kovastipa nyt tänään hymyilyttää, mistä sitten johtuu niin.
Meinasin ajautua karikoille marikoita tuumatessani, kun aivot kai jumanjiin olivat ajautuneet, mutta oikenihan se. Väittävät, että mielestäni parhaimman väristen marikoille ajautuneiden amerikkailaiset vastineet eivät värjää ollenkaan, mutta liekö tuo totta. Ja mikäs riemu siinä sitten olisi. Ei seuraavana päivänä tietäisi mitään tehneensäkään.
Talvella parhaimpia hetkiä saan maan vetovoiman vaikutuksen havaitessani. (Niin, ja tietysti energian säilymisen lakia todentaessa -liike-energiasta rehtiin tömäykseen :)
Method putkiston tunnen paremmin palasina. Putkistoissa pääasiasiallisesti virtaa kylmä tai lämmin vesi ja olisi hyvä, että ne putket pysyisivät ehjinä. Methodiin taas törmää rullalautailuosastolla, jota en valitettavasti kuitenkaan osaa. Olisi kuulemma hyvää osteoporoosinehkäisyharrastetta.
Ostos-tv:n anteihin liikaa uppoutues voi mennä aika pilates. Pilates filosofiaa ollaankin jo vakavammalla asialla liikkeellä. Voisi akateemikot olla näreissään. Vaikka sinne saisivat nekin kyllä välillä painua, toiseen todellisuuteen. Jos totuutta edes onkaan.
Oppimisesta voi joskus olla haittaakin, kateellisuuteen taipuvainen kun on tämä kummallinen lajimme. Jos geenimuuntelua on ihan pakko harrastaa, niin saisivat ihmisen paskamaisimmista geeneistä aloittaa. Liekö nuo enää pahemmiksi voivat ärtyä.
Näin satunnaisesti keskustelun maailmaan kykenevän matkustajan kannalta, olisi kiva jos täällä olisi semmoinen pähkäilijöiden osasto, kun tulee niin miljoona aihetta päivittäin, että kaikki pohdintakeskustelut jäävät unholaan. Se on harmillista se. Toisaalta, jos olisi erikseen lokerikot pähkäilyyn ja pintapohdintaan tai haastatteluihin, niin eipä törmäisi pähkäilijät kevennyksiin ja haastattelijat syvennyksiin. Se olisi harmillista, aina kai kuitenkin ajatuksia herää kun kaikenlaista lukee. Kyllä se Jörkka puhui asiaa.
Pyrstötöntiainen voitaisiin ottaa vakavaan harkintaan, mielummin ainakin kuin pyrstötontiainen. Siivet tiitiäisellä on -ainakin jossakin kohtaa.
Lähtisitkö käpysotaileen, jos joku sen järjestäsi, niin kuin tuolla luonto/city -osassa ehdoteltiin. Vai aseistakieltäytyjäksi rupeaisit ja paistaisitko plättyjä vaiko mielenosoituksen järjestäisit? Minne menisit, jos päättää saisit? - heta
tiitiäinen kirjoitti:
Se on tuo pelkkien otsakkeiden tavaaminen joskus toisille perin antoisaa. Mutta tässäpä ei välttämättä olekaan (pelkkää) sontaa sisällä :)
Kovastipa nyt tänään hymyilyttää, mistä sitten johtuu niin.
Meinasin ajautua karikoille marikoita tuumatessani, kun aivot kai jumanjiin olivat ajautuneet, mutta oikenihan se. Väittävät, että mielestäni parhaimman väristen marikoille ajautuneiden amerikkailaiset vastineet eivät värjää ollenkaan, mutta liekö tuo totta. Ja mikäs riemu siinä sitten olisi. Ei seuraavana päivänä tietäisi mitään tehneensäkään.
Talvella parhaimpia hetkiä saan maan vetovoiman vaikutuksen havaitessani. (Niin, ja tietysti energian säilymisen lakia todentaessa -liike-energiasta rehtiin tömäykseen :)
Method putkiston tunnen paremmin palasina. Putkistoissa pääasiasiallisesti virtaa kylmä tai lämmin vesi ja olisi hyvä, että ne putket pysyisivät ehjinä. Methodiin taas törmää rullalautailuosastolla, jota en valitettavasti kuitenkaan osaa. Olisi kuulemma hyvää osteoporoosinehkäisyharrastetta.
Ostos-tv:n anteihin liikaa uppoutues voi mennä aika pilates. Pilates filosofiaa ollaankin jo vakavammalla asialla liikkeellä. Voisi akateemikot olla näreissään. Vaikka sinne saisivat nekin kyllä välillä painua, toiseen todellisuuteen. Jos totuutta edes onkaan.
Oppimisesta voi joskus olla haittaakin, kateellisuuteen taipuvainen kun on tämä kummallinen lajimme. Jos geenimuuntelua on ihan pakko harrastaa, niin saisivat ihmisen paskamaisimmista geeneistä aloittaa. Liekö nuo enää pahemmiksi voivat ärtyä.
Näin satunnaisesti keskustelun maailmaan kykenevän matkustajan kannalta, olisi kiva jos täällä olisi semmoinen pähkäilijöiden osasto, kun tulee niin miljoona aihetta päivittäin, että kaikki pohdintakeskustelut jäävät unholaan. Se on harmillista se. Toisaalta, jos olisi erikseen lokerikot pähkäilyyn ja pintapohdintaan tai haastatteluihin, niin eipä törmäisi pähkäilijät kevennyksiin ja haastattelijat syvennyksiin. Se olisi harmillista, aina kai kuitenkin ajatuksia herää kun kaikenlaista lukee. Kyllä se Jörkka puhui asiaa.
Pyrstötöntiainen voitaisiin ottaa vakavaan harkintaan, mielummin ainakin kuin pyrstötontiainen. Siivet tiitiäisellä on -ainakin jossakin kohtaa.
Lähtisitkö käpysotaileen, jos joku sen järjestäsi, niin kuin tuolla luonto/city -osassa ehdoteltiin. Vai aseistakieltäytyjäksi rupeaisit ja paistaisitko plättyjä vaiko mielenosoituksen järjestäisit? Minne menisit, jos päättää saisit?varmaankin vaan puhua pajattaa tässä näin, latikkata lasketella, kun on yli-ikäinen tappamiskouluun. Ja toistaiseksi ei vielä täältä maasta ole maailmanpoliisivoimiin kysytty.
Toisin taitaa käydä, kun lähitulevaisuudessa, jos popula pääsee vakaumuksensa ilmoille kajauttamaan. Isit, äidit, ja nuoret hölmöt vetäisevät värikynäviirun äänestyslipettiin ja nuoriso pääsee kansainväliseen tappamiskouluun.
Sitten on pitkin maailmanlaitaa paikkoja elämysleireillä. Elikkä itse nakkelisin käpyjä, mustikoita ampuilisin ja puhaltelisin pihlajanmarjoja ja puolukoita. Mielenosoitustenkaan etulinjaan ei mieleni tee, taka-alaraivoa voin kyllä pitää.
Onkos se niin, että tiitiäinen on menninkäisen jälkeläinen,,, vai mistee päin kaukaa vai liekö läheltäkin sitä niinku ollaan tultu. Vai mitä lie peruja? Siivetpä hyvinkin, nehän nyt sujottaa missä vaan, joillakin kantapäissä.
Mukavampi se taitaa olla pitää kaikki turinat samoilla tulilla. Kuulostelee kaikenlaisia tarinoita, saa viisausta, ruttuuttaa eväspapereitaan ja tarjoaa toisellekin. Luovii, mihinkäs tässä kiire, mikään pakko ajella koko virsikirja auki.
Luut ovat kummia nykyään. Toiset sanoo, että isompia rytkäyksiä pitäisi varoa. Ja toiset siihen ovat ruvenneet vänkäämään, että nimenomaan pitäisi hyppiä ja ryskyttää, jotta luut tykkäisivät. Kohtuullinen kellunta tässäkin putkessa lienee paikallaan, ettei kuuseen kurkottanut maistelisi katajanmarjoja näreissään, tai maanomistajan luvalla.
- V -74
En tiedä johtuuko tästä kolmannesta vuosikymmenestäni vai mistä, mutta henkinen puoleni on vahvasti saanut minusta yliotteen. Olen tullut enemmän sinuiksi itseni kanssa ja osaan kuunnella sisintäni, eli ei huono juttu ollenkaan. Tunnen kyllä usein olevani aivan eri planeetalta kuin esim. ystäväni, mutta se vain on niin.
Nykymaailman meno on fyysistä ja suorituskeskeistä ja tuntuukin, että en pysy kärryillä monessakaan asiassa. Ympärilläni olevien ihmisten suhteet on mitä on, eikä yhden illan jutut ole mikään big deal. Paitsi minulle! En ole koskaan niitä harrastanut, enkä varmaan tule harrastamaankaan. Kyllä ne on tunteet mitkä tekee seksistä upeaa, ei pelkkä toisen kroppa.
Mutta kuka arvostaa mitäkin..
Minäkään en ole epätoivoinen itsesäälissä rypevä sinkku, joka yrittää peitellä omaa yksinoloaan jollain henkisyys-höpinällä. On eri juttu olla yksin kuin yksinäinen, eikö?
Kaikella on tarkoituksensa ja jos on niin tarkoitettu, minäkin löydän vielä jokupäivä sen "palan" joka sopii kanssani yhteen - kaikin puolin. :)- Zorro
Kivasti sanottu, samaa mieltä. :)
Ei tarvitse olla millään tavalla "epätoivoinen" kyetäkseen pohtimaan asioita! Kaipa se on ihan luonnollista ja suotavaakin ihmisen kehitystä. Joillakin se jää väliin, ainakin siltä tuntuu. ;)
Minä tunnen samoin olin sitten sinkku tai suhteessa, niin ettei tämä ole mikään sinkkuajan ilmiö vaan ihan pysyvä ominaisuus.
Mikä tyyli sitten kenestäkin omimmalta tuntuu, väriskaala on melkoinen! - tiitiäinen
Laulaahan se Tervomaakin, että 'parempi on olla yksinään kun yksinäinen kahdestaan.'
Ja sehän se taas ei ihan pöllö olekaan :)
- miltzu
Joo ei mustakaan yhden yön jutut oo kivoja..
Niistä jää aina, yleensä, huono olo..
Mä oon ainakin valinnut joko tai tien, joko seurustelen - tai oon selibaatis
En saa kuin pahan olon pelkästä seksistä - Jennifer
..olen myöskin minä hengen-mielen-ruumiin kautta tunteva ihminen.
Minusta välittämisestä syntyy seksuaalisuutta, seksuaalisuudesta välittämistä.
(välittäminen = ihastuminen, hullaantuminen, rakastuminen)
Joopa. Älä välitä, että tunnet olevasi yksin vähemmistössä joidenkin mielipiteidesi kanssa. Uskon, että me kaikki olemme sitä.
Minäkin uskon, että ihminen voi rakastaa useampaa ihmistä yhtä aikaa, mutta en juurikaan saa ajatukselleni täällä ainakaan kannatusta..:D- En-nyt-keksi-mitään
Ihan kun mun kynästä. Mun on aina ollut vaikeeta ymmärtää seksin ja rakkauden erottamista.
Nykyään tuntuu (joo siis mähän olen jopa 26), että kaikki hyppää sänkyyn ventovieraitten kanssa ja seksiä tuputetaan joka jumalan paikassa. Tuntuu ihan käsittämättömältä, että päästäisin jonkun nobodyn niin lähelle itseäni. Antaisin niin ison palan itsestäni jollekin ventovieraalle?!? Rakastelu on mielestäni niin ihanaa ja intiimiä, että sitä ei voi tuhlata kehen tahansa... ;)
Parisuhteessakaan en kykene seksiin, jos muut asiat ei ole kohdallaan. Tarkoitan siis isoja asioita, en pikkukinoja. Halu ja Rakkaus kulkevat minulla käsikädessä.
Jotta semmottii... - Jennifer
En-nyt-keksi-mitään kirjoitti:
Ihan kun mun kynästä. Mun on aina ollut vaikeeta ymmärtää seksin ja rakkauden erottamista.
Nykyään tuntuu (joo siis mähän olen jopa 26), että kaikki hyppää sänkyyn ventovieraitten kanssa ja seksiä tuputetaan joka jumalan paikassa. Tuntuu ihan käsittämättömältä, että päästäisin jonkun nobodyn niin lähelle itseäni. Antaisin niin ison palan itsestäni jollekin ventovieraalle?!? Rakastelu on mielestäni niin ihanaa ja intiimiä, että sitä ei voi tuhlata kehen tahansa... ;)
Parisuhteessakaan en kykene seksiin, jos muut asiat ei ole kohdallaan. Tarkoitan siis isoja asioita, en pikkukinoja. Halu ja Rakkaus kulkevat minulla käsikädessä.
Jotta semmottii.....liittyy seksuaalisuuteen vahvasti parisuhteessa se seikka, että kaikki on kohdallaan. Sen hetkiset asiat selvitettynä.
Jotkut sovittelevat riitojaan rakastellen, mutta minun kaaliini sellainen ei mahdu.
Mutta kukin tavallaan..;)
- tiitiäinen
Silläkin uhalla, että tällekin keskustelulle käy kuten jollekin toiselle, joka loppui melko rivakasti suurnovellini jälkeen, ilmaisen ajatuksiani. :)
On kovin vaikeaa edes tietää, mistä kohdasta aloittaisi, kun oikeastaan voisi kirjoittaa vaikka elämäntarinansa ja miten se on vaikuttanut kaikkeen siihen, miten nykytilanteessa ajattelee vaikkaapa läheisyydestä ja koskettamisesta ja niiden liittymisestä tai liittymättömyydestä rakkauteen, mutta aloitanpa jonkinasteisesta käännöskohdasta. Käännöskohta kuulostaa perin dramaattiselta, että parempi sanavalinta liittyisi ehkä risteysessä seisomiseen, mutta en nyt juutu siihen.
Wash&Go.
Eli yhden illan juttu. Ensimmäinen ja ainut. (Tai niin ainakin haluan uskoa - että tuntisin itseni riittävästi voidakseni noin kirjoittaa.) Lopputuloksena omituinen fiilis "tätäkö-tässä-nyt-haetaan". Ennen sitä (ja sen jälkeen... :) pitkähkö hiljaiselo sukupuolisen kanssakäymisen alueella ja W&G johti siihen, että mietin sitten oikein toden teolla, että mitä tässä nyt oikeastaan haetaan. Että mitä sitä elämältään haluaisi, että voisi olla onnellinen. Ja päädyin johonkin muuhun kuin seksiin.
Oikeastaan siinä ,muistaakseni Angien aloittamassa, olemis/näkemis -keskustelussa ilmaisin semmoista, että miten toisten ihmisten reaktiot eivät aina pysy samana ja miten hämmentävää se on, niin luulen että tällä seksipuolella on käynyt valitettavan monelle vähän samalla tavalla. Lapsillehan on tyypillistä halailla ja kosketella ja myöskin vaikka kysellä juuri niinkuin heistä tuntuu. Ja jossain vaiheessa vanhempien tai muiden kasvattajien ja yhteiskunnan osalta joitakin asioita aletaan pitää jotenkin 'väärinä' ja asioina, joista ei puhuta. Jos teinityttö istuu isän syliin, niin kyllä sitä monet voisi kummastella, vaikka asiassahan ei pitäisi olla mitään kummaa. Ei pitäisi olla mitään vikaa siinä, että tytär haluaa olla isänsä lähellä, jos heillä on hyvä ja arvostava suhde, mutta ulkopuolelta sylissä istumiseen saattaa kohdistua ihmeellistä painetta. Että onkohan tuossa nyt jotakin hämärää meneillään? "Luonnottoman läheisiltä näyttävät" Ihan niikuin jotakin seksuaalista jännitettä olisi aina, kun kaksi sukukypsään ikään ehtinyttä ovat vähääkään lähemmässä kosketuksissa toistensa kautta. Riippumatta siitä, mikä on heidän yhteinen taustansa.
Tässä nyt siis haetaan sitä, että liian usein läheisyyteen liittyy jonkinlainen ympäristön paine. Tuntuu siltä, että ulkopuolisten on jotenkin mielettömän vaikeaa käsittää sitä, että kaksi ihmistä voi olla läheisissä väleissä ilman, että siihen liittyy mitään seksuaalista. Olisi jotenkin 'oikeutetumpaa' koskettaa toista millä tavalla tahansa (sipaista sormella poskelta ripsen...) jos suhde olisi myös seksuaalinen.
Ja sehän on ihan perseestä se.
Minulla onneksi on ystäviä kenen olkapäähän voi nojata tai nukkua kainalossa tai kutittaa kyljestä tai kirmailla pitkin metsiä tai mitä tahansa ilman, että siihen liittyy jotakin seksuaalista. Mutta on harmillista miten monelle, ainut keino päästä lähelle on harrastamalla aktiivista seksuaalista uraa.
Lähelle pääsemisen pitäisi kuitenkin olla kaikkien ihmisten perusoikeus sukupuoleen, ikään, rotuun ja kaikkeen muuhun katsomatta.
Lopetan tällä kertaa tähän, mutta tarkentelen kyllä, jos siihen on aihetta.- heta
tänään, äsken, nyt olisin voinut, halunnut voida jäädä ihmisen, ystävän kainaloon nukkumaan. Mutta kun ei,,, ei tiedä kuitenkaan,,, omat elämät, mitä hänkin, mitä kaikki,,, niin ei vain sanotuksi saa. Joten painun paikkaamaan turkkia tuonne täkin alle.
- tiitiäinen
heta kirjoitti:
tänään, äsken, nyt olisin voinut, halunnut voida jäädä ihmisen, ystävän kainaloon nukkumaan. Mutta kun ei,,, ei tiedä kuitenkaan,,, omat elämät, mitä hänkin, mitä kaikki,,, niin ei vain sanotuksi saa. Joten painun paikkaamaan turkkia tuonne täkin alle.
Lähettäisin semmoista, jos voisin. Ajatuksen sellaisesta kuitenkin.
http://www.pupunkolo.com/uni.html
Kainalossani on useimmiten tilaa.
:) - heta
tiitiäinen kirjoitti:
Lähettäisin semmoista, jos voisin. Ajatuksen sellaisesta kuitenkin.
http://www.pupunkolo.com/uni.html
Kainalossani on useimmiten tilaa.
:)Lap, aina, topilla tai ilman on parempi kuin lap top.
Kiitos, tiitiäinen. - tiiiäinen
heta kirjoitti:
Lap, aina, topilla tai ilman on parempi kuin lap top.
Kiitos, tiitiäinen.Onpa neidolla tuo sana hallussa. Ihan täällä ääneen hymyilen.
Lappaus.
Virtuaali, kun ei liveen kykene.
Viel'? - heta
tiiiäinen kirjoitti:
Onpa neidolla tuo sana hallussa. Ihan täällä ääneen hymyilen.
Lappaus.
Virtuaali, kun ei liveen kykene.
Viel'?Hymyileekö silmät ja?
- tiitiäinen
heta kirjoitti:
Hymyileekö silmät ja?
Nuorennusrasvaa tarttis laittaa silmänympärysnaurunryppyihinkin :)
Vesi vanhin voitehista -ja huonoin.
Hän hymyilee kuin lapsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474