Haluaisin kutoa Novita Pirta langalla. Onko jollain jotain mukavaa ohjetta langalle? Ei löydy Novitan sivuilta.
Novita Pirta
5
2258
Vastaukset
- Neulojax
En ole Pirta-lankaa nähnyt vuosiin, kokeile kirjastosta etsiä vanhoja lehtiä jospa sieltä löytyisi tai kokeile ohjetta joka on tehty samantyyppisellä langalla. Itse opettelin neulomista pirta-langalla ja siitä on jo yli 20 vuotta.
Muistaakseni on akryylilankaa? Kirjastot voivat olla oikeita kultakaivoksia neuleohjeiden (vanhojen ja uusien) etsimisessä. - kätevä käsi
Mulla on pieni vihkonen, lienee jostain 80-luvulta, Pirta neuleita koko perheelle n:o 3,
siinä parikin nättiä puseroa. Noita Pirta - lankoja oli aikoinaan montaa erilaista, tuossa vihkosessa mainitaan 13 erilaista Pirta-lankaa sekä puuvillalanka ja virkkauslanka. - hymijö
Onko Pirtalanka konepestävää,onko tietoa,sukkaa tarkoitus tehdä,kokemuksia,kiitos😊.Ihania värejä cittarissa,lankesin....taas kerran 😂
- trylli
On konepestävää, johan se lukee vyötteessä. Pesu 40C. Kokemuksia löytyy blogeista jos vähän googlaa
- hymijö
Kiitos trylli kovasti 😊,olin epävarma ja arvasin että täältä löytyy apua 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576