Haluaisin kutoa Novita Pirta langalla. Onko jollain jotain mukavaa ohjetta langalle? Ei löydy Novitan sivuilta.
Novita Pirta
5
2242
Vastaukset
- Neulojax
En ole Pirta-lankaa nähnyt vuosiin, kokeile kirjastosta etsiä vanhoja lehtiä jospa sieltä löytyisi tai kokeile ohjetta joka on tehty samantyyppisellä langalla. Itse opettelin neulomista pirta-langalla ja siitä on jo yli 20 vuotta.
Muistaakseni on akryylilankaa? Kirjastot voivat olla oikeita kultakaivoksia neuleohjeiden (vanhojen ja uusien) etsimisessä. - kätevä käsi
Mulla on pieni vihkonen, lienee jostain 80-luvulta, Pirta neuleita koko perheelle n:o 3,
siinä parikin nättiä puseroa. Noita Pirta - lankoja oli aikoinaan montaa erilaista, tuossa vihkosessa mainitaan 13 erilaista Pirta-lankaa sekä puuvillalanka ja virkkauslanka. - hymijö
Onko Pirtalanka konepestävää,onko tietoa,sukkaa tarkoitus tehdä,kokemuksia,kiitos😊.Ihania värejä cittarissa,lankesin....taas kerran 😂
- trylli
On konepestävää, johan se lukee vyötteessä. Pesu 40C. Kokemuksia löytyy blogeista jos vähän googlaa
- hymijö
Kiitos trylli kovasti 😊,olin epävarma ja arvasin että täältä löytyy apua 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468