Tiinan tiukka tilanne

p-postman

Varoitus: Jos et ole kiinnostunut pissajutuista tai sinulla ei ole farkkufetissiä, ei kannata lukea tai arvostella.

Myönnetään. Jos miehet pitää jakaa tissi- ja peppumiehiin, niin olen peppumies. Siksi kai olenkin valinnut tyttöystäväkseni Tiinan. Hänen rinnoistaan ei voi liiemmin puhua. Ainakaan adjektiivilla suuret. Tiina pelaa jalkapalloa alasarjoissa ja ne olisivatkin vain tiellä siinä hommassa. Tiinalla on kuitenkin muita avuja. Hänellä on kapea vyötärö, pyöreä kiinteä takapuoli ja treenatut reidet. Hänen kasvonsa eivät ole missin, mutta hänen hymynsä on lumoava. Kissamaiset silmät menevät nauraessa viiruiksi ja leveä hymy loihtii poskille ihanat hymykuopat. Hänen ihonsa on lähes virheettömän vaalea ja sileä. Hänen pitkät ja luonnostaan suorat tummat hiuksensa ovat muovailtavissa erilaisiin tilaisuuksiin niin, että hänen ulkonäkönsä muuttuu kampauksen mukaan. Lisäksi Tiina osaa kävellä niin, että miesten päät kääntyvät. Korkkareita hän ei siihen tarvitse, eikä hän niitä usein käytäkään. Koristossut, matalakorkoiset mokkasaappaat tai nahkabuutsit ovat lähempänä Tiinan mieltymyksiä.

Tiina on farkkutyttö. Hän käyttää edelleen vähän vanhempia Onlyn Rodeo drive-mallin farkkuja, joita hän omistaa useammatkin. Niistä vaaleimmat ovat hänen lempifarkkunsa. Hän sanoo, että ne ovat mukavat päällä. Niiden leikkaus myös kieltämättä sopii hänen treenatuille pakaroilleen. Nykyisin hän käyttää myös entistä enemmän pikkusiskonsa Saarankin suosimia pillimallisia farkkuja. Esimerkiksi edellä mainitun vaatemerkin farkkuleggareita, Leviksen pillejä, Bershkan lohenpunaisia farkkuja tai kirkkaan keltaisia ketjuliikkeen värifarkkuja. Tiinan herkkupepun ansiosta kaikki housut näyttävät hyviltä hänen yllään, eikä Saaran pidempi vartalo kalpene hänen rinnallaan.

En ollut haaveillut mistään alistusleikeistä tai muista fetissikiihokkeista tyttöni kanssa. Pitsihipsterit tai tangamalliset alushousut rakkaallani olivat riittäneet räjäyttämään tajuntani siihen tilaan, että sänkyhommat onnistuivat. Yleensä. Sitten tultiin erääseen kevätkesän iltaan, jolloin olin lähtenyt siskosten kanssa Saaran kodin lähellä järjestettäviin kyläjuhliin. Siellä oli bändejä, ohjelmaa, arpajaisia, pientä syötävää ja virvokkeita. Juhlat järjestettiin urheilukentällä, jonne lava oli väliaikaisesti rakennettu. Sinne oli myös tuotu pari bajamajaa, joita rennosti naisten t-paitoihin ja farkkuihin pukeutuneet tytöt eivät ensimmäisen kurkistuksen jälkeen ehdottomasti halunneetkaan käyttää. Ilta menikin sitten seuraillessa vähän ennen tapahtuman alkua sidukkaa tankanneiden nuorten naisten ponnistelua pitää nesteet sisässään. Juhlan aikanakin he olivat ainakin kahvia ja kivennäisvettä jonkin verran nauttineet. Siitähän seurasi loppuiltaa kohden melkoista hyppelyä, jalkojen siirtelyä ja teputusta. Se huvitti ja alkoi tuntua suorastaan seksikkäältä.

Lopulta tytöt saivat minut vakuuttuneeksi kotiin lähdön tarpeellisuudesta vaikka pääesiintyjä oli vielä lavalla äänessä. Pissahätää ei kuulemma enää voinut pidätellä yhtään pidempään. Kävelimme kirkkaan turkooseihin pillifarkkuihin pukeutuneen Saaran kerrostaloasuntoa kohden. Kuljimme läpi pientaloalueen ja aloin nauttia tilanteesta yhä vain enemmän. Kaksi kovasti ihailemaani naista, joista toista suorastaan rakastan, vaappuivat edessäni peput heiluen. Tiina jäi välillä seisomaan polvet ristissä tilaansa sadatellen. Mitään tilaisuuksia helpottaa oloa ei tullut ennen kuin olimme perillä kerrostalon pihassa. Koska Saaralla oli kämpän avaimet, oli hän ensimmäisenä sisällä ja myös vessassa. Tiina oli myös päässyt raput ylös ja kertoi haluavansa sitten seuraavan vuoron ennen kuin saisi edes tossut jalastaan. En ollut koskaan nähnyt häntä tuon näköisenä.

3

3306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p-postman

      jatkuu...

      Tiina oli totinen ja hänen ilmeensä oli tuskainen. Hän seisoi polvet yhdessä vessan oven edessä toinen käsi reisiensä välissä. Näin takaapäin Tiinan vaaleiden ihonmyötäisten lempifarkkujen jo vähän kastuneen sisäreisistä ja hän yritti peitellä käsilaukullaan tuota pientä märkää kohtaa. Hän ei yleensä osoittanut tunteitaan voimakkaasti, mutta nyt hän huusi kovaan ääneen Saaralle: "Tuu jo! Tulee housuun!" ja hakkasi ovenkahvaa. Housukankaan läpi virtasi yhtäkkiä kirkas noro. Sitten toinen ja kolmas. Tiinalta tuli pissat housuun! Hän oli joutunut antamaan periksi jo ennen Saaran pöntönhuuhtelusta aiheutuvia ääniä. Hetkessä farkuista ei takaapäin juuri kuivaa kohtaa erottanut ja pissaa tuli taukoamatta liristen lattialle. Tiina tärisi. Hän kielsi minua katsomasta ja alkoi itkeä. Menin hänen kielloistaan huolimatta halaamaan kalu kovana. Olisin niin halunnut lohduttaa omaa pissapyllyäni, mutta hän repi itsensä irti otteestani ja heittäytyi kädet kasvoillaan Saaran sängylle vatsalleen yhä mustavalkoiset Converset jalassaan.

      Tiina pääsi vihdoin kylpyhuoneeseen suihkuun. Katselin sivusta, kun Saara kuivasi samaan aikaan lattiaa, jossa oli onneksi muovimatto. Hän ojensi kylppärin ovensuusta isosiskolleen kuivat vaaleanharmaat collegehousunsa kotimatkaksi. Tiina oli suihkussa käynnin aikana rauhoittunut, muttei vieläkään puhunut mitään. Hän mökötti yhä. Mulkoili vain kulmiensa alta ja pyyhki välillä silmiään. Saara kiusasi häntä kertomalla, ettei oikein uskaltanut muuta vaatettaan tuollaiselle pikkuvauvalle antaa. Todellinen syy oli se, että collegehousut nyt ainakin vähän pienemmällekin sopivat. Muovikassissa märkiä vaatteitaan kantavaa noloa isosiskoa oli kiva lyödä nyt, kun kerrankin pääsi sen tekemään. Minulla seisoi yhä. Tiina käveli hiljaisena tyttönä paljasjaloin autoomme.

      Autossa tuo yleensä niin itsevarma nainen oli ihmetellyt kuinka hänelle noin nolosti oli käynyt ja selitellyt vahinkoaan sillä, että oli käynyt edellisen kerran naistenhuoneessa niin kauan sitten. Paljon ennen siskoaan Saaraa. Tiina vakuutteli ettei hän edes kouluikäisenä ollut koskaan kastellut housujaan. Asian kertaus ja vahingon selittely vain lisäsi kiimaani tuota aikuista pissapöksyä kohtaan. Tilanne oli ollut niin yllättävä ja Tiinan käytös niin seksikästä, että kotona vedin hänet suoraan sängylle. Revin gollegehousut hänen päältään. Tunsin Tiinan huohottavan raskaasti ja märkäkin hän oli. Jotain oli tapahtunut myös hänelle. Hän vapisi allani ja työnnyin suoraan tyttöni sisään. Sängyn vieressä Siwan muovikassissa lojuivat tuon kiinteäpeppuisen naisen märät ja pissalta tuoksuvat farkut, koristossut ja kirkkaansiniset pikkuhousut tuoden mieleeni hänen ahdinkonsa ja haavoittuneen tilansa vain hetki sitten. Sama nainen voihki allani ja kuulin hänen nyyhkivän: "V...u mä oon pissis, v...u mikä pissahousu mä oon!". Muutaman työnnön jälkeen olin lauennut kovemmin kuin koskaan. Ja myös nopeammin kuin koskaan Tiinan kanssa. Lasti oli lähtenyt päästä asti ja kuin tykin suusta.

      Tiinakin alkoi lopulta toipua järkytyksestään ja sain poskisuudelman. Hän alkoi myös vitsailla. Hän sanoi hymyillen: "Tääkö nyt oli rangaistus siitä mitä mä tein Saaran luona? Ei taida enää kannattaa kusta housuun sun nähden, jos siitä saa vaan pikapanon...". Hän ei tiennyt vielä silloin, että lisää oli tulossa!

    • efeffef

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    • hoothotpants

      God that was hot!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe