Tarviin vinkkei...!

lcome

Joo eli mun toisel parhaal kaveril on tosi huono itsetunto koska se on sillee aika pyöree ja se ei enää ees syö! Ja se on jopa miettiny itsemurhaa mut ollaa sen toisen parhaan kaverin kans koitettu olla tukena mut se on sillee itsepäine ni se ei kuuntele :(
Ja joskus mua jopa ärsyttää ku se valittaa ku kaikki muut on laihoi ja se ei ja et kaikki muut on nättei. Vaik ainaki mun mielest se mun kaveriki on tosi nätti.
Mut joo ku en tiiä mitä voisin tehä. En oo iha varma et koittaakse laihdutta mut oon sanonu et ihmiset on erikokosii ja sillee. Nii ja siis nyt se ei enää syö ja se aina valittaa et sil on huno olo ja väsyttää!

Kertokaa mitä teen en oikeesti haluu et se tekee ittelleen mitää tai et sil käy jotai :(

6

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin älä

      Missään nimessä edes vihjaa hänelle, että sua ei kiinosta, annat puheen vain mennä toisesta korvasta sisään ja toidesta ulos. Toiseksi "ilmianna" tämä kaverisi terkkarille, opelle, kuraattorille tai koulupsykologille. Se on hänen parhaakseen, hän selvästi tarvitsee kuuntelijan.

      • lcome

        Mut jos mä kerron jollekki ni se vrmaa suuttuu mul ku se ei muutenkaa ikinä haluu kertoo mitää kenellekkää ja mä kyl aina kuuntelen sitä :/


      • sehän on
        lcome kirjoitti:

        Mut jos mä kerron jollekki ni se vrmaa suuttuu mul ku se ei muutenkaa ikinä haluu kertoo mitää kenellekkää ja mä kyl aina kuuntelen sitä :/

        Hänen ongelmansa jos hän suuttuu avusta. Lopulta on kuitenkin parhaiten, jos joku auttaa häntä. Tiedätkö, onko hän kokenut elämässään jonkun tosi pahan vastoinkäymisen?


    • hauskuusvoittaasurun

      joo oon mäki miettiny itsemurhaa monesti ja en oo läski.joo mut hankala tilanne ,mut tuskin se mitään tekee ittelleen mitään.menkää tekeen jotain hauskaa ja viettään aikaa että unohtaa tommoset jutut.joku yllätys yms. :))

      • lcome

        joo no vois lähtee johonki jos se vaan suostuu tulemaa mukaan :/


    • Nimetönnnnnn

      Sun pitäis kertoo jollekki aikuiselle vaikka sun kaveri varmastikin suuttuu aluks mut sit ku se takuu myöhemmin et teit oikeen valinnan ni se kiittää sua. Kaverina on hyvä olla tukena mutta siinäki menee raja ja jossain tilanteissa on mahdoton auttaa vaikka kuinka ärsyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe