Tyttöystävä ei jaksa

joopeli3

Moikka kaikki !

Mun tyttöystävä on aina seurustelumme ajan ollut halukas harrastamaan seksiä säännöllisesti ja seksi on ollut hyvää. Tyttöystävä usein itse tekeekin aloitteen seksin harrastamisesta koska hän haluaa seksiä itsekkin ja nauttii siitä sanojensa mukaan.

Asia joka minua on alkanut hieman ärsyttämään ja jopa loukkaamaan jossain määrin on se että kun olemme kerran harrastaneet seksiä yhdyntään ja aina minun laukeamiseen asti niin tyttöystäväni "kieltäytyy" jatkamasta seksiä vaikka hän pyytää minua yhdynnän jälkeen jatkamaan antamalla hänelle suuseksiä mutta kun itse ehdotan seksinharrastamista toisen kerran niin hän "välttää" yhdynnän sillä että sanoo että en saa erektiota toista kertaa vaikka valehtelematta hän ei ole ikinä edes osoittanut kiinnostusta yrittää saada minua kiihottumaan ja saamaan erektiota toistamiseen. Kun olen sanonut hänelle että hän voisi antaa minulle esimerkiksi suuseksiä yhdynnän jälkeen samalla kun minä annan hänelle niin hän kieltäytyy siitä ja luovuttaa ja jättää minut himojeni kanssa ja usein olen puoli salaa joutunut hoitelemaan itseni vessassa yhdynnän jälkeen.

Suhteemme on muuten täydellinen ja molemmat olemme onnellisesti yhdessä mutta seksi on tämän edellämainitun ongelman osalta alkanut vaivaamaan itseäni. Koskaan aikaisemmin minulla ei ole ollut samanlaista ongelmaa aikaisempien kumppaneiden kanssa.

Mitä mieltä SUOMI24 on tästä? Minua tämä alkaa ketuttamaan.. Onko minulla oikeus olla tyytymätön tähän??

3

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pesulle siitä

Oletko pessyt vehkeet ensimmäisen kierroksen jälkeen? Jotkut naisista eivät pidä omasta maustaan tai "jäähtyneestä" spermasta. Itse en aiemmin halunnut jatkaa, kun ensimmäinenkin kierros oli puuduttavaa.

• Pesulle?

Oletko pessyt vehkeet ensimmäisen kierroksen jälkeen? Jotkut naisista eivät pidä omasta maustaan tai "jäähtyneestä" spermasta. Itse en aiemmin halunnut jatkaa, kun ensimmäinenkin kierros oli puuduttavaa.

• mitä vastattu muualla

Onko tämä juttu jollain muullakin foorumilla? Tähänhän se ei kuulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1826
    2. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      60
      1455
    3. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      36
      1365
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      158
      1292
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1209
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1191
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      836
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      57
      800
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      12
      772
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      13
      736
    Aihe