Supersaver, älkää ostako

väärä varaus

Ei mitään mahdollisuutta tehdä muutosta tilaukseen vaikka soitat samalla sekunilla kun olet tilauksen tehnyt. Muilla matkatoimistoilla on 24h aikaa muuttaa varausta.
Huonoa palvelua, kiertäkää kaukaa.

7

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scvswd

      oma moka

      • älä osta supersaverilta

        Niin on, en ole muuta väittänytkään. Mutta sen takia matkatoimistoilla ja lentoytiöillä on mahdollisuus tehdä muutoksia vuorokauden sisällä koska näitä mokia ihmisille tulee. Vahingosta viisastuu.


      • PaavoXX
        älä osta supersaverilta kirjoitti:

        Niin on, en ole muuta väittänytkään. Mutta sen takia matkatoimistoilla ja lentoytiöillä on mahdollisuus tehdä muutoksia vuorokauden sisällä koska näitä mokia ihmisille tulee. Vahingosta viisastuu.

        Miksi muiden pitaisi valttaa Supersavera jos olet itse mokannut ? Kummallinen ajattelutapa !!!


      • älä osta supersaveri
        PaavoXX kirjoitti:

        Miksi muiden pitaisi valttaa Supersavera jos olet itse mokannut ? Kummallinen ajattelutapa !!!

        Oletko varma ettei kukaan muu koskaan mokaa? Eikä se tarvitse olla moka, joskus ostin muutaman päivän loman italiaan ebookersilta, seuraavana päivänä huomasin että italiassa on pari pyhäpäivää, eikun soitto matkatoimistoon ja siirsivät matkaa parilla päivällä, että pääsen kauppoihin tuhlaamaan rahojani. Supesaverilla ei olisi onnistunut.


      • liisiiiiii
        älä osta supersaveri kirjoitti:

        Oletko varma ettei kukaan muu koskaan mokaa? Eikä se tarvitse olla moka, joskus ostin muutaman päivän loman italiaan ebookersilta, seuraavana päivänä huomasin että italiassa on pari pyhäpäivää, eikun soitto matkatoimistoon ja siirsivät matkaa parilla päivällä, että pääsen kauppoihin tuhlaamaan rahojani. Supesaverilla ei olisi onnistunut.

        Huonoja kokemuksia myös minulla supersaverista, jatkossa käytän jotain muuta matkatoimistoa.


      • Netti vs perinteinen
        älä osta supersaveri kirjoitti:

        Oletko varma ettei kukaan muu koskaan mokaa? Eikä se tarvitse olla moka, joskus ostin muutaman päivän loman italiaan ebookersilta, seuraavana päivänä huomasin että italiassa on pari pyhäpäivää, eikun soitto matkatoimistoon ja siirsivät matkaa parilla päivällä, että pääsen kauppoihin tuhlaamaan rahojani. Supesaverilla ei olisi onnistunut.

        Sehän riippuu millä ehdoilla olet lennot ja hotellit varannut ts. onko muutos tai perumisoikeutta... halvalla saa yleensä, kun ostaa sellaista missä ei ole mitään em. oikeuksia.
        Kivijalka matkatoimiston kautta ostettaessa vaikuttaa myös onko lentoliput jo kirjoitettu vai ei.


      • jhgfdda
        Netti vs perinteinen kirjoitti:

        Sehän riippuu millä ehdoilla olet lennot ja hotellit varannut ts. onko muutos tai perumisoikeutta... halvalla saa yleensä, kun ostaa sellaista missä ei ole mitään em. oikeuksia.
        Kivijalka matkatoimiston kautta ostettaessa vaikuttaa myös onko lentoliput jo kirjoitettu vai ei.

        Ylös ettei tämä paska yhtiö pääsee huijaamaan ihmisiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe