Onko ketään, kuka plussanu raskauden ovulaatiotestillä? Mulla sattui löytyy vielä yks ovulaatiotesti kaapista, menkkojen pitäis alkaa 19.5 tai 20.5.., mut on ollu outoa oireilua (voi johtua vauvakuumeestakin), ni päätin tänä aamuna koittaa, mitä ovulaatiotesti näyttää, kun raskaustestiä ei kaapista löytynyt.. no, se ovulaatiotesti näytti positiivista tulosta! Voiko olla, et olenkin raskaana? Eikai ovulaatio voi olla vasta nyt kun on kp 25 ja yleensä kierto noin 28-29pv?
Raskausteti ovulaatiotestillä
16
3926
Vastaukset
- voi olla ja ei
Olen itse käyttänyt aina ensin ovulaatiotestin (halpoja nettitestejä) ja sitten vasta "tuhlannut" raskaustestin ja kyllä, ovulaatiotesti reagoi myös raskaushormoniin. Ovistesti ei kuitenkaan ole mikään varma raskaustesti, koska joillakin naisilla LH-hormoni on koholla loppukierrosta ja silloin ovulaatiotesti näyttää myöskin plussaa, vaikkei raskaana olisikaan. Sen perusteella voi siis vain aavistella. Jos kuitenkin ovulaatiotesti näyttää vahvaa positiivista (eli viivat ovat yhtä vahvat tai testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva, näinkö sinulla oli?), voi olla mahdollista että on raskaana.
- jännittää
Viivat oli mielestäni yhtä vahvat..
- voi olla ja ei
jännittää kirjoitti:
Viivat oli mielestäni yhtä vahvat..
No sitten voit tehdä ihan hyvin raskaustestin jo vaikka huomenna aamuvirtsasta (tai tänäänkin, mutta aamuvirtsassahan se hormonipitoisuus on vahvin), raskaus kyllä näkyy jo testissä jos se ovistestin viiva raskaushormonista johtuu. Toivotaan plussaa. :)
- Jännittää
Tein vihdoin raskaustestin tänään, koska kuukautiseni eivät ole vieläkään alkaneet, vaikka menossa jo kp 33. Tulos oli kuitenkin negatiivinen.. Voiko siis olla, että tuo ovulaatioplussa onkin johtunut myöhäisestä ovulaatiosta? Ja millos kannattais testalla raskaustestillä uudestaan, kun seksiä oli pariinkin otteeseen tuon ovisplussan jälkeen?
- voi olla ja ei
Toki on voinut johtua. Reilu pari viikkoa siitä ovisplussasta niin mahdollisen raskauden pitäisi näkyä testissä. :) Missä vaiheessa kiertoa olet yleensä saanut plussan ovistestiin? Jos sulla on lyhyt luteaalivaihe, niin sitten menkat voi alkaa jo muutaman päivän kuluttua jos et ole raskaana. Jos ei ala, niin testin tekoon jossain kp 40 tienoilla. :)
- Jännittää
En ole saanu tikutettua kun kerran aiemmin ovisplussan, enkä kyllä muista koska se oli, kun oli ennen esikoisen syntymää.. Edelleen menkkoja odottelen ja nyt on lämpöä ollut 36.9-37.5..
- Jännittää
Apua! Tein tänään raskaustestin uudestaan, eri merkki,mitä ensin käytin. Testiajan (5min) sisällä siinä näkyi kaksi viivaa, tosin haaleahko, punainen kuitenkin, mutta 10min mennessä toinen viiva katosi? Ohjeessa sanotaan, että tulos valmis viim.5min kuluessa, eikä tulosta saisi enää 10min päästä lukea. Tein testin päiväpissasta, kun en jaksanu odottaa huomiseen.. Mitä tää tulos tarkoitti, voiko olla kemiallinen raskaus? Kuukautiset eivät ole alkaneet, nyt menossa jo kp37. Parina yönä oon joutunu syömään jotai kesken yötä ku oon heränny vessaan ja on ollu nii hirveä nälkä, et mahaan sattuu, syöminen on helpottanut kipuun. Ajoittain myös tissit arat. Ja väsyttää! Voi toki olla, että vaan kuvittelen kaikki oireet, ku on mahdoton vauvakuume..
- voi olla ja ei
Jännittää kirjoitti:
Apua! Tein tänään raskaustestin uudestaan, eri merkki,mitä ensin käytin. Testiajan (5min) sisällä siinä näkyi kaksi viivaa, tosin haaleahko, punainen kuitenkin, mutta 10min mennessä toinen viiva katosi? Ohjeessa sanotaan, että tulos valmis viim.5min kuluessa, eikä tulosta saisi enää 10min päästä lukea. Tein testin päiväpissasta, kun en jaksanu odottaa huomiseen.. Mitä tää tulos tarkoitti, voiko olla kemiallinen raskaus? Kuukautiset eivät ole alkaneet, nyt menossa jo kp37. Parina yönä oon joutunu syömään jotai kesken yötä ku oon heränny vessaan ja on ollu nii hirveä nälkä, et mahaan sattuu, syöminen on helpottanut kipuun. Ajoittain myös tissit arat. Ja väsyttää! Voi toki olla, että vaan kuvittelen kaikki oireet, ku on mahdoton vauvakuume..
No teepä huomisaamuna uusi testi. :) Jos kaksi viivaa on näkynyt, niin kyllä se plussaa silloin merkkaisi... Tosin, jos olet saanut ovisplussan vasta sillloin kp 25, niin vaikka olisitkin nyt raskaana niin ei ole mikään ihme jos se ei vielä kunnolla testissä näy. Voihan se olla, että vähän oireita kuvittelet, niin sitä tuppaa tekemään kun oikein toivoo. En siis tarkoita ettetkö olisi raskaana, mutta vaikka olisitkin niin plussatestin jälkeen ne oireet monasti haihtuu pariksi viikoksi. :D Kun saa varmuuden, niin ei ehkä sitten enää tarkkaile niiiiin tarkasti että nipistikö mua just mahasta ja onko mulla nyt nälkä, on varmasti nälkä, olen varmasti raskaana! Tule kertomaan sitten huomenna mitä testi näytti!
- Jännittää
voi olla ja ei kirjoitti:
No teepä huomisaamuna uusi testi. :) Jos kaksi viivaa on näkynyt, niin kyllä se plussaa silloin merkkaisi... Tosin, jos olet saanut ovisplussan vasta sillloin kp 25, niin vaikka olisitkin nyt raskaana niin ei ole mikään ihme jos se ei vielä kunnolla testissä näy. Voihan se olla, että vähän oireita kuvittelet, niin sitä tuppaa tekemään kun oikein toivoo. En siis tarkoita ettetkö olisi raskaana, mutta vaikka olisitkin niin plussatestin jälkeen ne oireet monasti haihtuu pariksi viikoksi. :D Kun saa varmuuden, niin ei ehkä sitten enää tarkkaile niiiiin tarkasti että nipistikö mua just mahasta ja onko mulla nyt nälkä, on varmasti nälkä, olen varmasti raskaana! Tule kertomaan sitten huomenna mitä testi näytti!
Negalta näyttää, vai mitä ? :(
- Jännittää
Jännittää kirjoitti:
Negalta näyttää, vai mitä ? :(
- Jännittää
Jännittää kirjoitti:
Näköjään en saa laitettua kuvalinkkiä tänne.. no.. onko muuten niin, että sofi one step testissä näkyy se viivanpaikka? Mulla nimittäin se näkyy, mutta haaleana ja vain läheltä katsottuna.. en osaa sanoa, onko värilinen vai ei, ehkä hitusen punertava, mutta todella heikko viiva, kameralla en saa siitä kuvaa, jossa se näkyisi..
- Jännittää
Jännittää kirjoitti:
Näköjään en saa laitettua kuvalinkkiä tänne.. no.. onko muuten niin, että sofi one step testissä näkyy se viivanpaikka? Mulla nimittäin se näkyy, mutta haaleana ja vain läheltä katsottuna.. en osaa sanoa, onko värilinen vai ei, ehkä hitusen punertava, mutta todella heikko viiva, kameralla en saa siitä kuvaa, jossa se näkyisi..
Kp 40 ja taas raskaustesti, tällä kertaa toi prisman testi ja siihen tuli kaksi viivaa, toinen haalean vaaleanpunainen! !
Http://aijaa.com/x8nYeh - voi olla ja ei
Jännittää kirjoitti:
Kp 40 ja taas raskaustesti, tällä kertaa toi prisman testi ja siihen tuli kaksi viivaa, toinen haalean vaaleanpunainen! !
Http://aijaa.com/x8nYehPaljon onnea! Kyllä tuo on selvä positiivinen. :) Veikkaan, että esim. apteekin omaan raskaustestiin saat paljon selvemmän viivan, minullakin tuo halvempi näytti tosi haaleaa mutta apteekin testiin tuli vahva viiva. Eli kyllä se ovisplussa oli ihan ovulaatio. Onnea raskauteen, toivotaan että kaikki menee hyvin!
- Jännittää
voi olla ja ei kirjoitti:
Paljon onnea! Kyllä tuo on selvä positiivinen. :) Veikkaan, että esim. apteekin omaan raskaustestiin saat paljon selvemmän viivan, minullakin tuo halvempi näytti tosi haaleaa mutta apteekin testiin tuli vahva viiva. Eli kyllä se ovisplussa oli ihan ovulaatio. Onnea raskauteen, toivotaan että kaikki menee hyvin!
Kiitos :) Tänään varmistukseksi tehty viikkonäytöllinen testi ja tulos oli raskaana 1-2, joten näyttää siltä, että tuo tosiaan on ollut ovisplussa ja siitä raskauduin ♥
- voi olla tai ei
Jännittää kirjoitti:
Kiitos :) Tänään varmistukseksi tehty viikkonäytöllinen testi ja tulos oli raskaana 1-2, joten näyttää siltä, että tuo tosiaan on ollut ovisplussa ja siitä raskauduin ♥
Jep, ovishan sulla on tod.näk. ollut kp 26 tai kp 27, joten ihan oikein näyttää se viikkonäytöllinen testikin. Mutta tosiaan, onnea jatkoon! :)
- Raskautta odotelless
Onnea hirmu paljon plussauksesta ja toivotaan että kaikki menee hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265