Kukahan pösilö sai niin ilkeän raivokohtauksen, että meni ja hakkasi lapiolla auton kenties lunastuskuntoon viimeyönä? Outo tapa hankkiutua päivälööppien etusivuille, joten olisikohan jonkun jo aika tehdä vaihteeksi sankariteko, koska Kokkolan mainehan tässä pian menee muuten niin rauhallinen kaupunki voi, että?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013051617024500_uu.shtml
Lapiomies tuhosi AUTON!!
8
408
Vastaukset
- Kuopankaivaja
Tiiä tosta rauhallisuudesta mutta oliko toi telonu sukulaistensa vai jonku viattoman sivullisen auton, ko tuskin ne sukulaisetkaan mitään pulmusia oli ollu, ku äijä noin hurjistui ja mitäs pitävät lapiota esillä keskiyöllä,, joku pian varastaa, jossei muuta.
- TOSIrealisti Kokkola
Kuka sinä olet - "ikuinen utelias", joka kommentoit kaikkia ikäviä, eli KIELTEISIÄ tapahtumia jo ennen kuin lehdistö ja radio ovat aiheesta tiedottaneet. Lienet Iltalehden "kielteisten asiain" kätyri...
Mahdat saada orgasmit jokaisesta ikävästä tapauksesta ja tapahtumasta. Ja mahdat olla hintti poliisi tai sivuston Sheriffi, sillä ei kirjoittamiasi kommentteja voi muuten ymmärtää - eli olet aina edellä muita päivän uutisissa. No. Otetaan selvää kuka on kyseessä... - pelle se on
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
Kuka sinä olet - "ikuinen utelias", joka kommentoit kaikkia ikäviä, eli KIELTEISIÄ tapahtumia jo ennen kuin lehdistö ja radio ovat aiheesta tiedottaneet. Lienet Iltalehden "kielteisten asiain" kätyri...
Mahdat saada orgasmit jokaisesta ikävästä tapauksesta ja tapahtumasta. Ja mahdat olla hintti poliisi tai sivuston Sheriffi, sillä ei kirjoittamiasi kommentteja voi muuten ymmärtää - eli olet aina edellä muita päivän uutisissa. No. Otetaan selvää kuka on kyseessä...Tämä PELLErelisti se varmaan onkin paras mies neuvomaan mistä saa puhua:)
Koitin toisella palstalla kysellä häneltä armeijan touhuista Vattajalla ja silloin vastaukset meni murrosikäisen kiukkuilun tasolle spermoineen, itse asiaan ei tullut mitään.
- taakse poistu
Mee sinä tollo vaan sinne uimahallille kuolaamaan nuorten poikien perään, s...nan pervo!
- Ryönäjoppari
Oisko net rekijopparit kerääntyny sukuloimaan autokauppojen merkeis ja sit meni sukset ristiin kö nuilla menee heleposti riitojen päätteeks pirssi remontiin ja sit joutuvat laskeen listahintaa ko on ilimaantunna niitä peruskäytön jäläkiä lisää.
- Kerro meille..
Mistä kansanryhmästä on kyse, yllämainitussa lapiodraamassa ? Saamelaiset, Romanit, Valtaväestö, Mamut ?
- Onni onnettomuudessa
Hakkasikohan tuo kuumakalle sillä lapiolla sen auton mäsäksi lappeella vai syrjällä tai samapa tuo, jos olisi mätkäissyt sillä sukulaistaan pannuun meillä olisi taas tappo tapetilla nimittäin lapiolla, kun huitaisee lähtee pää irti tai jotain.....
- But, but, headbutt
Oletteko varmoja ettei ole kuitenkin tämä mies
--> http://www.youtube.com/watch?v=l1jXtHkVJOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368