Lapiomies tuhosi AUTON!!

Vimmastunut UKKO??

Kukahan pösilö sai niin ilkeän raivokohtauksen, että meni ja hakkasi lapiolla auton kenties lunastuskuntoon viimeyönä? Outo tapa hankkiutua päivälööppien etusivuille, joten olisikohan jonkun jo aika tehdä vaihteeksi sankariteko, koska Kokkolan mainehan tässä pian menee muuten niin rauhallinen kaupunki voi, että?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013051617024500_uu.shtml

8

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuopankaivaja

      Tiiä tosta rauhallisuudesta mutta oliko toi telonu sukulaistensa vai jonku viattoman sivullisen auton, ko tuskin ne sukulaisetkaan mitään pulmusia oli ollu, ku äijä noin hurjistui ja mitäs pitävät lapiota esillä keskiyöllä,, joku pian varastaa, jossei muuta.

      • TOSIrealisti Kokkola

        Kuka sinä olet - "ikuinen utelias", joka kommentoit kaikkia ikäviä, eli KIELTEISIÄ tapahtumia jo ennen kuin lehdistö ja radio ovat aiheesta tiedottaneet. Lienet Iltalehden "kielteisten asiain" kätyri...
        Mahdat saada orgasmit jokaisesta ikävästä tapauksesta ja tapahtumasta. Ja mahdat olla hintti poliisi tai sivuston Sheriffi, sillä ei kirjoittamiasi kommentteja voi muuten ymmärtää - eli olet aina edellä muita päivän uutisissa. No. Otetaan selvää kuka on kyseessä...


      • pelle se on
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Kuka sinä olet - "ikuinen utelias", joka kommentoit kaikkia ikäviä, eli KIELTEISIÄ tapahtumia jo ennen kuin lehdistö ja radio ovat aiheesta tiedottaneet. Lienet Iltalehden "kielteisten asiain" kätyri...
        Mahdat saada orgasmit jokaisesta ikävästä tapauksesta ja tapahtumasta. Ja mahdat olla hintti poliisi tai sivuston Sheriffi, sillä ei kirjoittamiasi kommentteja voi muuten ymmärtää - eli olet aina edellä muita päivän uutisissa. No. Otetaan selvää kuka on kyseessä...

        Tämä PELLErelisti se varmaan onkin paras mies neuvomaan mistä saa puhua:)

        Koitin toisella palstalla kysellä häneltä armeijan touhuista Vattajalla ja silloin vastaukset meni murrosikäisen kiukkuilun tasolle spermoineen, itse asiaan ei tullut mitään.


    • taakse poistu

      Mee sinä tollo vaan sinne uimahallille kuolaamaan nuorten poikien perään, s...nan pervo!

    • Ryönäjoppari

      Oisko net rekijopparit kerääntyny sukuloimaan autokauppojen merkeis ja sit meni sukset ristiin kö nuilla menee heleposti riitojen päätteeks pirssi remontiin ja sit joutuvat laskeen listahintaa ko on ilimaantunna niitä peruskäytön jäläkiä lisää.

    • Kerro meille..

      Mistä kansanryhmästä on kyse, yllämainitussa lapiodraamassa ? Saamelaiset, Romanit, Valtaväestö, Mamut ?

    • Onni onnettomuudessa

      Hakkasikohan tuo kuumakalle sillä lapiolla sen auton mäsäksi lappeella vai syrjällä tai samapa tuo, jos olisi mätkäissyt sillä sukulaistaan pannuun meillä olisi taas tappo tapetilla nimittäin lapiolla, kun huitaisee lähtee pää irti tai jotain.....

    • But, but, headbutt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe