teltan paikka järven rannalla

mehilainen 1

Heippa kaikki!

Missä on mukava paikka järven rannalla Jyväskylän aluella, jos haluan nukkua teltassa?

8

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • towrom

      Periaatteessa ei missään. Kaupunki hävitti aikoinaan Tuomiojärven kuuluisan leirintäalueen. Sen sijaan tehtiin Suomen huonoin karavaanialue Laajavuoreen, joka aiottiin korvata vesipuistolla.

      • Jokamiehen

        ...oikeudella (?) leiriytymään sinne entiselle tuomiojärven leirintäalueelle. Tyhjältä ja käyttämättömältähän tuo ainakin talvella näytti.

        Teen seuraavaksi jyväskylän matkailukarttaan julmetun suuren ruksin sille kohtaa ja lahjoitan kyseisen kartan jollekin romanikerjäläiselle, että vie eteenpäin pomolleeen.

        Ei tarvi sen jälkeen heidän leiriytyä hannikaisenkadun eteläpäässä olevaan puistoon ja jättää jumalatonta määrää rosia sinne auran taakse verovaroilla pois korjattavaksi.


    • ...

      Luvallista paikkaa ei tosiaan taida enää olla missään. Palokkajärven rannasta vietiin telttailija poliisivoimin pois. Ehkä jos saat luvan telttailuun joltakin yksityiseltä maanomistajalta..?

    • mehilainen 1

      Minulla ei ole lupaa. Onko hyvää metsärannan leirintäalue Jyväskylässä, jossa taytyy maksaa paikoitusmaksu eli teltta auto maksu?

      • 15+8

        Tuttavani on kahtena kesänä telttaillut tuolla Metsärannassa ja tykkäsi, ei ole myöskään hinnalla pilattu, telttapaikka 7€/hlö/yö, paitsi juhannuksena ja rallien aikaan kalliimpi


      • kaupunkilainen mies
        15+8 kirjoitti:

        Tuttavani on kahtena kesänä telttaillut tuolla Metsärannassa ja tykkäsi, ei ole myöskään hinnalla pilattu, telttapaikka 7€/hlö/yö, paitsi juhannuksena ja rallien aikaan kalliimpi

        senkus laitat teltan pystyyn tuomiojärven entiselle leirintäalueelle joka ammottaa tyhjyyttään todella kauniilla paikalla. et häiiritse ketään etkä sinä häiritse ketään. Olet tervetullut!


    • Telttailija ja ja ja

      Palokkajärven pellolla (4-tien varrella)

    • mehilainen 1

      Kiitos vastauksesta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      20
      3656
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3149
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2607
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2550
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      1995
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      107
      1718
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      145
      1572
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1540
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      553
      1500
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1264
    Aihe