Heippa kaikki!
Missä on mukava paikka järven rannalla Jyväskylän aluella, jos haluan nukkua teltassa?
teltan paikka järven rannalla
8
3471
Vastaukset
- towrom
Periaatteessa ei missään. Kaupunki hävitti aikoinaan Tuomiojärven kuuluisan leirintäalueen. Sen sijaan tehtiin Suomen huonoin karavaanialue Laajavuoreen, joka aiottiin korvata vesipuistolla.
- Jokamiehen
...oikeudella (?) leiriytymään sinne entiselle tuomiojärven leirintäalueelle. Tyhjältä ja käyttämättömältähän tuo ainakin talvella näytti.
Teen seuraavaksi jyväskylän matkailukarttaan julmetun suuren ruksin sille kohtaa ja lahjoitan kyseisen kartan jollekin romanikerjäläiselle, että vie eteenpäin pomolleeen.
Ei tarvi sen jälkeen heidän leiriytyä hannikaisenkadun eteläpäässä olevaan puistoon ja jättää jumalatonta määrää rosia sinne auran taakse verovaroilla pois korjattavaksi.
- ...
Luvallista paikkaa ei tosiaan taida enää olla missään. Palokkajärven rannasta vietiin telttailija poliisivoimin pois. Ehkä jos saat luvan telttailuun joltakin yksityiseltä maanomistajalta..?
- mehilainen 1
Minulla ei ole lupaa. Onko hyvää metsärannan leirintäalue Jyväskylässä, jossa taytyy maksaa paikoitusmaksu eli teltta auto maksu?
- 15+8
Tuttavani on kahtena kesänä telttaillut tuolla Metsärannassa ja tykkäsi, ei ole myöskään hinnalla pilattu, telttapaikka 7€/hlö/yö, paitsi juhannuksena ja rallien aikaan kalliimpi
- kaupunkilainen mies
15+8 kirjoitti:
Tuttavani on kahtena kesänä telttaillut tuolla Metsärannassa ja tykkäsi, ei ole myöskään hinnalla pilattu, telttapaikka 7€/hlö/yö, paitsi juhannuksena ja rallien aikaan kalliimpi
senkus laitat teltan pystyyn tuomiojärven entiselle leirintäalueelle joka ammottaa tyhjyyttään todella kauniilla paikalla. et häiiritse ketään etkä sinä häiritse ketään. Olet tervetullut!
- Telttailija ja ja ja
Palokkajärven pellolla (4-tien varrella)
- mehilainen 1
Kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414805- 752627
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411979- 181738
- 301557
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137