Terve, tuollainen kahden hengen kajakki on myynnissä. Ollut todella vähällä käytöllä ja säilytetty vajassa. Oiken hyvässä kunnossa. Hinta 1800 e, johon kuuluu kaksi aukkopeitettä, small/medium koon Hikosport melontaliivit ja Wolferine merimela. Tällä kajakilla pärjäät merellä säässä kuin säässä.
Uuden hinta 2795 e (http://www.welhonpesa.fi/tuote/213/star-630). Myyn, koska parempi puolisko ei sitten innostunutkaan melonnasta niin paljon ja itse haluan hommata yksikön.
Kajakki on Helsingissä enkä valitettavasti sitä pysty kuljettamaan mihinkään. Katsomaan pääsee, pistä viestiä.
Lisää tietoa ja kuvia Huutonetissä
http://www.huuto.net/kohteet/laadukas-star-630-kajakki-kaksikko/266525292
Myytävänä: Merikajakki Star 630 kaksikko (lasikuitu)
Hannu001
3
1656
Vastaukset
- MieVaiMää
MOI, vieläkö Star 630 kaksikko on myynnissä? Soittele tai laita tekstaria nroon 0414374170. Timo
- Vesihöpö
Olisin kiinnostunut kajakista. Voit soittaa 040-1697570. Yst.terv. Leena
- irmeliih
Huomasin ilmoituksen ensin, joten ap on hyvä ottaa yhteyttä ensimmäiseksi minuun [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512