parturi andrea

allergineihmettelijä

kuinka voi olla mahdollista että parturi/kauneuspalvelu liikkeessä pidetään koiraa? osa asiakkaista voi olla allergisia koirille kuten minä! koiralla jopa oma peti jossa makaa..onko asiakaspalvelussa hieman parantamisen varaa?!

21

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

      Mielestäni piristävää, koira pysyy pedillään. Jos olet niin allerginen niin sinne ei tarvitse mennä.

      • kyrppiikö

        ja siellä parturissa on ihmisen hilsettä,varo piruparka sitä. osta kone kotiin ja aja karvasi ja kaupasta väri päähän,


    • duudeli sentään

      ihmisen hilsettäkin parturista löytyy,,varo hienopieru sitäkin. osta kone kotiin ja väripurkki päähän

    • koiraallerriggo

      harmi vaan kun ei mainita ovessa että liikkeessä on koira, koska osa ihmisistä on niin allergisia koirille ettei voi juuri edes hengittää sellaista ilmaa jossa koirat ovat!

    • Dizzyjuice

      "Osa ihmisistä" on kuinka monta? Minä en tunne yhtäkään. On sellainen tunne että näiden asioiden kanssa filmataan, ei siedetä koiria eikä eläimiä ylipäätään niin keksitään että niiden lähellä ei pysty hengittämään. Kaikkien pitäisi lemmikkinsä hävittää koska joku ventovieras on "allerginen"? Suuria luuloja :D

    • koirallinen.

      vaikka siinä liikkeen ovessa ei lue että on koira niin aina voi kääntyä kun koiran huomaa olevan, monelle asiakkaalle se koiran läsnäolo on päivän viikon tms kohokohta varsinkin vanhuksilla. varmaan löytyy ei koirallisia parturiliikkeitä joinne nämä allergiset voi mennä.

    • TL1

      Jämsänkoski on täynnä partureita... jos ei miellytä niin mene johonkin muualle.äläkkä saatana vingu.

      • koirat kotiin odottamaan

        Onko se hienopieruilua, jos on sairastunut allergiaan?? Niinkun mitävit..
        Paikalliset parturit on just tällaisia! Ei juma.. Lappu oveen, että liikkeessä koira, mikäli sitä siellä tarvitsee pitää työpäivän ajan, ei ole kummoinen vaiva.


      • k 102
        koirat kotiin odottamaan kirjoitti:

        Onko se hienopieruilua, jos on sairastunut allergiaan?? Niinkun mitävit..
        Paikalliset parturit on just tällaisia! Ei juma.. Lappu oveen, että liikkeessä koira, mikäli sitä siellä tarvitsee pitää työpäivän ajan, ei ole kummoinen vaiva.

        Kuulkaas Ressukat leikuutakaa se rasvainen lettinne josain muualla. Omistaja voi pitää kiinteistösään koiria mielin määrin.


      • hienostunut pieru
        k 102 kirjoitti:

        Kuulkaas Ressukat leikuutakaa se rasvainen lettinne josain muualla. Omistaja voi pitää kiinteistösään koiria mielin määrin.

        hyvä kommentti,pölisee se hilse ihmisen nupistakin


    • Arturi Pandrea

      Hienoperseet voi tosiaan jättää menemättä jos koirankarva hirvittää... ja tosiin onhan siellä niitä ihmistenkin hiuksia lattia.. hyi olkoon. Kyllä näitä kaikenlaisia nillittäjiä tuntuu riittävän. Mutta tosiaan osta kone kotiin ja leikkaa siellä. Monia koirattomia tällainen piristää kun kiltti koira on. Anna mun kaikki kestää..

    • tosiaan

      Ihan totta että jos on pahasti allerginen,niin se olisi hyvä tietää että liikkeessä on lemmikkejä, sillä jotkut reagoivat vakavasti jopa 20 sekunnissa. Mutta totta on sekin, että voit peruuttaa ajan, sillä eläimen hilse jää kuitenkin liikkeeseen, vaikka lemmikki vietäisiin pois.

    • jönnsses

      Pahasti allergiset pitäisi viedä piikille. Saisi sitten rauhassa muut elellä. Voiko muuten pahasti allerginen mennä metsään kun siellähän voi olla ketun/suden hilsettä vai onnistuuko se paha allergia erottelemaan koiran ja villieläimen? 20 sekunttia on tietysti pieni aika, ehkä kannattaisi muuttaa komeroon niin ei olisi pelkoa tukehtumisesta...?

      • maija

        Hohhoijaa.. mulla ei todellakaan ole mitään eläimiä vastaan ja itse en ole allerginen, mutta kyllä tällekin kylälle mahtuu monia allergisia ja koiria pelkääviä ihmisiä. Olishan se kai ihan kohtuullista ilmoittaa vaikka ajanvarauksen yhteydessä siitä koirasta jotta sellaset ihmiset jotka eivät kykene liikkeeseen menemään tai eivät koiran takia halua mennä, voivat mennä sitten toiseen paikkaan. Allergiat kun eivät ole valittavissa, toisin kuin liikkeet joissa käy.


      • TL1
        maija kirjoitti:

        Hohhoijaa.. mulla ei todellakaan ole mitään eläimiä vastaan ja itse en ole allerginen, mutta kyllä tällekin kylälle mahtuu monia allergisia ja koiria pelkääviä ihmisiä. Olishan se kai ihan kohtuullista ilmoittaa vaikka ajanvarauksen yhteydessä siitä koirasta jotta sellaset ihmiset jotka eivät kykene liikkeeseen menemään tai eivät koiran takia halua mennä, voivat mennä sitten toiseen paikkaan. Allergiat kun eivät ole valittavissa, toisin kuin liikkeet joissa käy.

        Kyllä tällä pienellä persesilmän kokoisella kylällä kaikki tietää että kyseisessä liikkeessä on koira...varmasti ei tule kenellekkään yllätyksenä. Ja eikös ihmisen joka on niin saatanan allerginen kakikelle olisi hyvä kysellä itse mahdonlisista allergiaa aiheuttavista asioista varausta tehdessä. Varmasti taas joku saatanan paperitehtaan hienohelma(parempi) ihminen aloittanut koko hässäkän kyseisestä asiasta.


      • haarakarva
        TL1 kirjoitti:

        Kyllä tällä pienellä persesilmän kokoisella kylällä kaikki tietää että kyseisessä liikkeessä on koira...varmasti ei tule kenellekkään yllätyksenä. Ja eikös ihmisen joka on niin saatanan allerginen kakikelle olisi hyvä kysellä itse mahdonlisista allergiaa aiheuttavista asioista varausta tehdessä. Varmasti taas joku saatanan paperitehtaan hienohelma(parempi) ihminen aloittanut koko hässäkän kyseisestä asiasta.

        asiaa kirjoitit tl1


      • K36
        TL1 kirjoitti:

        Kyllä tällä pienellä persesilmän kokoisella kylällä kaikki tietää että kyseisessä liikkeessä on koira...varmasti ei tule kenellekkään yllätyksenä. Ja eikös ihmisen joka on niin saatanan allerginen kakikelle olisi hyvä kysellä itse mahdonlisista allergiaa aiheuttavista asioista varausta tehdessä. Varmasti taas joku saatanan paperitehtaan hienohelma(parempi) ihminen aloittanut koko hässäkän kyseisestä asiasta.

        Hienohelmojen kantsii pysyä ulkopuolella. Ettei vain Koira saa rouvista pöpöjä..


    • koira pienin murhe

      tiedätkös alottelija kuinka paljon allergiaa aiheuttavia aineita siellä käsitellää varsinkin jos kuontaloas ruvetaan värjäämään että mitä kaikkee mönjää päähäsi meneekään????? että jos siitä lähetään......................

      • Menisin mieluummin susilauman sekaan saksittavaksi ,ennenkuin tuollaisten narisijoiden kanssa samaan tupaan,voi olla jonkun elo vaikeaa,voi hitto buudeli parturissa,kas kun ei kultakala


    • Huomioita

      Ettekö te ihmiset osaa asiaanne ilmaista fiksusti kun kaikkia sanoja ei voi edes julkaista . Jos ette osaa kantaa ottaa asiallisesti ilman rivouksia niin jättäkää vastaaminen niille joilla on asialliset tavat .

      • Kermaperse 10

        Kusetko sinä puolella pil...la,kun olet noin sivistynyt.minä lorotttelen koko tavaralla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe