Etsin....

Tytteli

Oikeesti mä haöuun tietää kuka sellanen yks blondi mies on salosta.. Mä en tiiä siiä mitään mut se tuntuu kiinnostuneelta sillon kun oon sen nähny,, Se oli eilen iltatorilla ja sil oli musta takki ja harmaat housut.. niin ja blondi tukka.. Sit sil on sellanen kullanvärinen auto... kerra se tuli märyst päin et asuuks se siel vai salos vai halikos??? help me

9

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on mun

Voi voi voi tytteli, nyt olet iskenyt silmäsi
      varattuun mieheen!
      Sorry...

• maikkeli

Voi tuota yksipuolisen rakastumisen tuskaa!!
      Kaveri on tosiaankin vahvasti varattu, eikä varmaakaan ole kiinnostunut teinipennuista...eiköhän aikuinen seurustele aikuisten, eikä yläastetta käyvien kanssa.
      Mietin nyt itsekin vähän!!!

• minä

no joo teistä olikin paljon apua.. ja mies ei ole varattu ja nyt tiedän sen niin ja hän oli minusta kiinnostunu. Ollaan onnellisesti yhessä ja menin juuri lukion kolmannelle niin en ole edes yläasteella

• Hahaha

Siistii ootte onnellisesti yhdessä, mut se tyyppi ei silti ole varattu.
        Teillä on siis vapaa suhde.
        Aika käheetä.
        Koita nyt päättää onko se varattu vai ei!!!!!

• minä
        Hahaha kirjoitti:

Siistii ootte onnellisesti yhdessä, mut se tyyppi ei silti ole varattu.
        Teillä on siis vapaa suhde.
        Aika käheetä.
        Koita nyt päättää onko se varattu vai ei!!!!!

Niin noissa aikasemmissa viesteissa joku oli vastannut et se mies on varattu. Sanoin että se ei ole varattu siis se ei seurustele kenenkään kanssa silloin kuin häntä etsin, paitsi nyt minun kanssani nyt tällä hetkellä. Ei kannata kirjottaa mitää jos ei tiedä mistä puhuu. HA HA HA vaan itsellesi.

• Pepa
        minä kirjoitti:

Niin noissa aikasemmissa viesteissa joku oli vastannut et se mies on varattu. Sanoin että se ei ole varattu siis se ei seurustele kenenkään kanssa silloin kuin häntä etsin, paitsi nyt minun kanssani nyt tällä hetkellä. Ei kannata kirjottaa mitää jos ei tiedä mistä puhuu. HA HA HA vaan itsellesi.

Nii et no vittu äläääääää!!!!pälli.....

• voi voi
        Pepa kirjoitti:

Nii et no vittu äläääääää!!!!pälli.....

Voi teitä lapsia, aikuistukaa....
        ja opetelkaa kirjoittamaan.

• .....................
        minä kirjoitti:

Ei tuosta sinun ensimmäisestä kirjoituksesta saanut kyllä mitään selvää, sain siitä ihan saman kuvan kuin Ha ha ha ja ajatella olet jo lukiossa, kerta kaikkiaan kun olet vanha!!!!!

• kröhöm

..se on sitte sekaantunut alaikäiseen ja siitä saa kovan tuomion..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe