Oikeesti mä haöuun tietää kuka sellanen yks blondi mies on salosta.. Mä en tiiä siiä mitään mut se tuntuu kiinnostuneelta sillon kun oon sen nähny,, Se oli eilen iltatorilla ja sil oli musta takki ja harmaat housut.. niin ja blondi tukka.. Sit sil on sellanen kullanvärinen auto... kerra se tuli märyst päin et asuuks se siel vai salos vai halikos??? help me
Etsin....
9
1619
Vastaukset
- Se on mun
Voi voi voi tytteli, nyt olet iskenyt silmäsi
varattuun mieheen!
Sorry... - maikkeli
Voi tuota yksipuolisen rakastumisen tuskaa!!
Kaveri on tosiaankin vahvasti varattu, eikä varmaakaan ole kiinnostunut teinipennuista...eiköhän aikuinen seurustele aikuisten, eikä yläastetta käyvien kanssa.
Mietin nyt itsekin vähän!!! - minä
no joo teistä olikin paljon apua.. ja mies ei ole varattu ja nyt tiedän sen niin ja hän oli minusta kiinnostunu. Ollaan onnellisesti yhessä ja menin juuri lukion kolmannelle niin en ole edes yläasteella
- Hahaha
Siistii ootte onnellisesti yhdessä, mut se tyyppi ei silti ole varattu.
Teillä on siis vapaa suhde.
Aika käheetä.
Koita nyt päättää onko se varattu vai ei!!!!! - minä
Hahaha kirjoitti:
Siistii ootte onnellisesti yhdessä, mut se tyyppi ei silti ole varattu.
Teillä on siis vapaa suhde.
Aika käheetä.
Koita nyt päättää onko se varattu vai ei!!!!!Niin noissa aikasemmissa viesteissa joku oli vastannut et se mies on varattu. Sanoin että se ei ole varattu siis se ei seurustele kenenkään kanssa silloin kuin häntä etsin, paitsi nyt minun kanssani nyt tällä hetkellä. Ei kannata kirjottaa mitää jos ei tiedä mistä puhuu. HA HA HA vaan itsellesi.
- Pepa
minä kirjoitti:
Niin noissa aikasemmissa viesteissa joku oli vastannut et se mies on varattu. Sanoin että se ei ole varattu siis se ei seurustele kenenkään kanssa silloin kuin häntä etsin, paitsi nyt minun kanssani nyt tällä hetkellä. Ei kannata kirjottaa mitää jos ei tiedä mistä puhuu. HA HA HA vaan itsellesi.
Nii et no vittu äläääääää!!!!pälli.....
- voi voi
Pepa kirjoitti:
Nii et no vittu äläääääää!!!!pälli.....
Voi teitä lapsia, aikuistukaa....
ja opetelkaa kirjoittamaan. - .....................
minä kirjoitti:
Niin noissa aikasemmissa viesteissa joku oli vastannut et se mies on varattu. Sanoin että se ei ole varattu siis se ei seurustele kenenkään kanssa silloin kuin häntä etsin, paitsi nyt minun kanssani nyt tällä hetkellä. Ei kannata kirjottaa mitää jos ei tiedä mistä puhuu. HA HA HA vaan itsellesi.
Ei tuosta sinun ensimmäisestä kirjoituksesta saanut kyllä mitään selvää, sain siitä ihan saman kuvan kuin Ha ha ha ja ajatella olet jo lukiossa, kerta kaikkiaan kun olet vanha!!!!!
- kröhöm
..se on sitte sekaantunut alaikäiseen ja siitä saa kovan tuomion..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249