iPhone 5 Bangkokista

larppa2

Aion ostaa iPhone 5:n Bangkokista. Hieman huolestuttaa, että menen naiiviuttani ostamaan piraattiversion. Kuinka siis erotan/varmistan, että puhelin on aito ? Jos joku muu on sieltä iPhonen hankkinut, nii mistä olette ostaneet?

Kiitos jo etukäteen jos joku kehtaa vastailla! :)

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      toimiikohan nuo suomessa.

    • kaikkee kuulee

      idiootti..
      hulluko sieltä aidon ostaa..

    • Et sillein

      Pidä varasi ne myyvät sinulle pelkät i phone kuoret. lukitsematonta puhelinta tuskin löydät.

    • minecraft.jar

      Tuo ihan lateksin kiusaksikin oiken kunnon aito Java - käyttöjärjestelmällinen iphone kopio!

      Niitä saa 50€ kaikilla herkuilla ja vieläpä analoginen TV kuuluu varustukseen!


      Sit voi lateksikin sanoo että javaa, kun se ajaa natiivia javaa!

      • ios ei ole javaa

        Kyllä se iphonen sydän kuten muissakin applen laitteissa on ios, jos se on iphonen kuorissa oleva android tms. räpellys niin se ei ole ios.


      • Javaapa hyvinkin
        ios ei ole javaa kirjoitti:

        Kyllä se iphonen sydän kuten muissakin applen laitteissa on ios, jos se on iphonen kuorissa oleva android tms. räpellys niin se ei ole ios.

        Heh .. Kylläpä täällä taas on tietämätöntä porukkaa..
        Kiinan clooni puhelimissa niissä kaikista halvimmissa on JAVA käyttöjärjestelmä.
        se näyttää aidolta aloituksen osalta, mutta mm siriä ei nouse..
        Suomen kieli ei tiettävästi tuettuna vieläkään! GPS eli paikannusta ei ole.
        Kauppahintakin on Bangokin seudulla sellaisella n. 50€

        Toki saa Bongokista aitojakin, Ommukauppaan vaan! tosin siinä ei hinnassa säästä edes alvia!

        Sit siltä saa vähän kalliimpia Android laitteita, Joissa on jo hintaa ominaisuuksiakin erilaisia, jopa peittoaa aidon iphonen5 tehoissa ja kamerassa ym...
        Näyttäs tällaisen neliytimisen, 8.7mb kameralla, orkinaalinäytöllä huitelevan neljänsadantaalaan paikkeilla,,
        Halvimman Android iponit lähtee alle satkun euroissa.


    • Buahhahahahhahah

      Eiks helpompi olis ostaa Asha suomesta,, parempi kuin iphone ;)

    • KulliPunertaa

      Yksi yö Bankogissa, unohtuu lagaavat iphonet tyystin.. ;)

      • TroijallainenKäki

        ja Samsung Samppa polkee muijaas Suomessa ;(
        Jolla vehkeet toimii!
        Asentaa winpaimmen kotiisi ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe