KOSKA hän meni kouluun tukemaan koulukiusattua poikaa.
Se kertoo jo paljon hänestä.
KAIKEN.
Myös se että hän maksoi kaikille baarissa Oluet oli hieno ele, mut onhan hänellä toki varaa ja aavistus voi olla itserakkautta mukana, leuhkuutta mutta toki takana voi olla paljon HYVÄÄ TAHTOA.
Kuitenkin hän auttoi kiusattua poikaa ja oon kuullut muitakin hienoja tarinoita tästä "ongelmahyökkääjästä" jota mielestäni turhaan haukutaan julkisuudessa.
Mies on kokenut paljon kovia elämässään ja mielestäni hänellä onkin hieman oikeus olla ns herra/pomo ja vähän oikukas.
Se ei ainakaan mua haittaa.
Hänen dissaajat saa katsoa itteään peiliin ja KOVASTI.
Hieno persoona tämä Mario Balotelli KOSKA
juha82friikki
3
237
Vastaukset
- NYYHNYYH____
luuletko että tekisi tuollaista muusta kuin rahasta. Jos luuulet olet vajakki.
- Huva
Hieno persoona hakkaa valmentajaa kun häviää espanjalle em finaalissa vaikka koko maailma tiesi että espanja vie. No, vähän ajan kuluttua tuli itkien ottamaan hopean kaulaan! Kyl repesin ku yks itkee :DDDD
- hyväntekeväisyys
Olihan Teemu Selännekkin joskus Suomessa Suuren Hyväntekijän maineessa kun antoi vanhan, hikisen paitansa Lastenklinikan Kummien huutokauppaan. Paitahahan myytiin melko korkeaan hintaan. Teemua ylistettiin sen jälkeen suureksi hyväntekijäksi pienten sairaiden lasten hyväksi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902