Miks täällä ollaan hiljaa, kukaan ei kirjoita mitään. Polvijärvi on hyvä paikkakunta asua, kuntaa hoidetaan hyvin, eikö täällä ole vielä pistää paremmaks, tapahtumia, ym. Kertokaa hyvät ihmiset, tehdään yhdessä.
Hiljaiseloa
4
195
Vastaukset
- Hys hiljaa
No mitäpä sitä ääntä pitämään kun valtio antaa 70 prosenttia kuntajako-osuuksia kunnan pystyssä pitämiseen. Ollaan hiljaa ettei kukaan huomaa ja ota näitä avustuksia pois.
- tee-se-itse
Polvijärvellä ei ole kulttuuritointa, liekkö edes kyläyhdistystä. Sun pitää olla itse nimimerkkisi mukainen.
- Järki käteen
Mutta torille on matkaa alle 100 kilometriä, joten eikös kaikki ole hyvin ?
Pienen kunnan pitää panostaa vanhusten hoitoon eikä kotkotuksiin ? - ajan ohi
Järki käteen kirjoitti:
Mutta torille on matkaa alle 100 kilometriä, joten eikös kaikki ole hyvin ?
Pienen kunnan pitää panostaa vanhusten hoitoon eikä kotkotuksiin ?aivan ja eihän siellä juuri ole muuta, keskittykää vaan siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318