Vähästä tulee ihminen onnelliseksi. Käydessäni toisen kissani kanssa ulkona, oli syöpää sairastava kisaani syönyt!!(minulla on siis kaksi kissaa)Sillä on syöminen käynyt aina vain hankalammaksi, ja tiedän että pian on edessä aika jolloin täytyy tehdä se mikä on armeliainta. Mutta ei vielä tänään. Tänään kisuni jaksoi vielä syödä. Olen niin iloinen!!
Ilahduin kovasti!!
6
704
Vastaukset
- eppi
Vie se piikille ja päästä pois tuskistaan. Raukka.
- Blacklotus
Tiedän että sinulle on hankalaa ajatella että kissasi on lopetettava mutta sinuna viesin kissasi kiireen vilkaa viimeiselle matkalle. Kissasi kärsii, näkee nälkää ja luultavasti myös tuntee kipuja.
Paras ratkaisu ja mahdollisimman nopeasti on lopetus piikki. Voit itse haudata kissan tai sitten jättää sen eläinlääkärille jotka tuhkaavat eläinten ruumiit, tästä saattaa tosin tulla lisämaksua.- kissa
Eläinlääkärin kanssa olemme jo sopineet, että kunhan kissa näyttää kärsivän, tulee lääkäri meille kotiin ja antaa viimeisen piikin. Lääkäri (hyvä sellainen)oli itse sitä mieltä, että turha kissaa on vielä lähteä lopettamaan. Tällä hetkellä kissa saa kipulääkitystä, syö ihan hyvin (parina edellisenä päivänä jopa oikein paljon) seurustelee isäntäväen ja toisen kissan kanssa ja vaikuttaa reippaalta. Se ei siis kärsi eikä näe nälkää.
- Mauku
kissa kirjoitti:
Eläinlääkärin kanssa olemme jo sopineet, että kunhan kissa näyttää kärsivän, tulee lääkäri meille kotiin ja antaa viimeisen piikin. Lääkäri (hyvä sellainen)oli itse sitä mieltä, että turha kissaa on vielä lähteä lopettamaan. Tällä hetkellä kissa saa kipulääkitystä, syö ihan hyvin (parina edellisenä päivänä jopa oikein paljon) seurustelee isäntäväen ja toisen kissan kanssa ja vaikuttaa reippaalta. Se ei siis kärsi eikä näe nälkää.
Jos kissasi kerran pärjäilee toistaiseksi ihan ok (vaikkakin loppu jo häämöttää), kuuntelisin minä ammattilaista (eläinlääkäriäsi) enkä näitä olemattomilla tiedoilla amatööridiagnooseja tekeviä kaikkitietäviä. Voimia kissallesi ja sinulle.
- Tabby
Mauku kirjoitti:
Jos kissasi kerran pärjäilee toistaiseksi ihan ok (vaikkakin loppu jo häämöttää), kuuntelisin minä ammattilaista (eläinlääkäriäsi) enkä näitä olemattomilla tiedoilla amatööridiagnooseja tekeviä kaikkitietäviä. Voimia kissallesi ja sinulle.
Mielestäni lääkäri tietää, mikä kullekin kissalle on parasta. Luotan myös siihen, että ainakin tässä tapauksessa omistaja myös tuntee kissansa niin hyvin, että tietää milloin se kärsii.
Aika asiatonta pilata toisen ilo kissansa reipastumisesta sanomalla, että kissa pitää heti viedä lääkäriin. Mistäpä sitä tietää kissaa näkemättä ja tuntematta, millaisessa kunnossa se on!
Voimia niin kissallesi kuin sinulle.
- JMS
Oi, jaan ilosi, että kissasi jaksaa vielä syödä ja olla sosiaalinen! Nauti ja iloitse yhteisistä hetkistänne kun vielä on aikaa - tottahan se on, että joskus se päättyy, meille kaikille. Ja hyvä, että suhtaudut asiaan noin realistisesti. Meilläkin on vanha, vielä ihan virkeä kissa, mutta eläinlääkäri epäili että tämä on sen viimeinen vuosi. Koetamme sopeutua asiaan ja tarkkailla sen kuntoa mahdollisimman objektiivisesti, koska niin helposti näkee sitä mitä haluaa nähdä... Voimia ja hyviä hetkiä teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924