Miltä kusi maistuu? keltainen kusi haisee voimakkaammin, ku väritö, jota tulee, kun on juonu paljon. Mut siis mitä mieltä olette kusen mausta?
kusen maku
11
5635
Vastaukset
- Pike
Aamupissaa tuskin suuhun kannattaa laittaa, voi olla liian voimakkaan makuista. Jos leikkii pissaleikkejä niin kannataa juoda sitä ennen runsaasti, jolloin pissa on lähes pelkästään vettä.
Pissa on ihan hyvän makuista jos se on lähes väritöntä. Terveen ihmisen pissa on steriiliä vaikka olisikin hiukan "voimakkaan" makuista, mutta kannattaa juoda runsaasti on mun neuvo.
Voihan sitä maistaa omaa pissaa aluksi jos mietityttää.- eija
oon miettiny, et jos maistais. jännittää ja pelottaa vaan vähän....
- klappo
eija kirjoitti:
keinussa rojuisella pihalla istuen usein .suosittelen
- Pike
eija kirjoitti:
Maista vain rohkeasti, eihän sitä pakko niellä ole!
- pois
eija kirjoitti:
Mukavan suolaista se on, toki maku riippuu paljon siitä mitä on ennen juonnut ja kuinka paljon...itse joskus vain maistelen ja joskus olen juonut "litratolkulla"!
- kusta
kusta vaan kaikki juomaa, kesähelteellä niin hyyvää että...
- Anonyymi
Ihan hyvältä maistuu , vähän sellainen suolainen maku. Olen juonut usein heti lämpimänä lasista .
Minusta kiihottavaa juoda kusta , myös oman sperman nauttiminen kun runkkaa maistuu hyvältä.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aesthetist.com/H/V9j7X8
Noin yleisesti mitä laimeampi väri sitä miedompi maku. Riippuu myös siitä mitä on juonut ja voi rohkeasti maistaa, ei ole pakko niellä
- Anonyymi
Pystyykö kusta juomaan suoraan miehen kullista. Tuleeko liian kovalla paineella niin ettei ehdi nielemään? Ajatus kyllä kiehtoo. M60
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://amisagroup.net/H/C2f6H5
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466