kusen maku

eija

Miltä kusi maistuu? keltainen kusi haisee voimakkaammin, ku väritö, jota tulee, kun on juonu paljon. Mut siis mitä mieltä olette kusen mausta?

11

5635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pike

Aamupissaa tuskin suuhun kannattaa laittaa, voi olla liian voimakkaan makuista. Jos leikkii pissaleikkejä niin kannataa juoda sitä ennen runsaasti, jolloin pissa on lähes pelkästään vettä.
      Pissa on ihan hyvän makuista jos se on lähes väritöntä. Terveen ihmisen pissa on steriiliä vaikka olisikin hiukan "voimakkaan" makuista, mutta kannattaa juoda runsaasti on mun neuvo.

Voihan sitä maistaa omaa pissaa aluksi jos mietityttää.

• eija

oon miettiny, et jos maistais. jännittää ja pelottaa vaan vähän....

• klappo
        eija kirjoitti:

keinussa rojuisella pihalla istuen usein .suosittelen

• Pike
        eija kirjoitti:

Maista vain rohkeasti, eihän sitä pakko niellä ole!

• pois
        eija kirjoitti:

Mukavan suolaista se on, toki maku riippuu paljon siitä mitä on ennen juonnut ja kuinka paljon...itse joskus vain maistelen ja joskus olen juonut "litratolkulla"!

• kusta

kusta vaan kaikki juomaa, kesähelteellä niin hyyvää että...

• Anonyymi

Ihan hyvältä maistuu , vähän sellainen suolainen maku. Olen juonut usein heti lämpimänä lasista .
      Minusta kiihottavaa juoda kusta , myös oman sperman nauttiminen kun runkkaa maistuu hyvältä.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

H­­ei! Ku­­­tsumme sinu­­­t käym­­ään u­ude­­­ssa chatis­­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://aesthetist.com/H/V9j7X8

• Noin yleisesti mitä laimeampi väri sitä miedompi maku. Riippuu myös siitä mitä on juonut ja voi rohkeasti maistaa, ei ole pakko niellä

• Anonyymi

Pystyykö kusta juomaan suoraan miehen kullista. Tuleeko liian kovalla paineella niin ettei ehdi nielemään? Ajatus kyllä kiehtoo. M60

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe