Miltä kusi maistuu? keltainen kusi haisee voimakkaammin, ku väritö, jota tulee, kun on juonu paljon. Mut siis mitä mieltä olette kusen mausta?
kusen maku
11
5544
Vastaukset
- Pike
Aamupissaa tuskin suuhun kannattaa laittaa, voi olla liian voimakkaan makuista. Jos leikkii pissaleikkejä niin kannataa juoda sitä ennen runsaasti, jolloin pissa on lähes pelkästään vettä.
Pissa on ihan hyvän makuista jos se on lähes väritöntä. Terveen ihmisen pissa on steriiliä vaikka olisikin hiukan "voimakkaan" makuista, mutta kannattaa juoda runsaasti on mun neuvo.
Voihan sitä maistaa omaa pissaa aluksi jos mietityttää.- eija
oon miettiny, et jos maistais. jännittää ja pelottaa vaan vähän....
- klappo
eija kirjoitti:
keinussa rojuisella pihalla istuen usein .suosittelen
- Pike
eija kirjoitti:
Maista vain rohkeasti, eihän sitä pakko niellä ole!
- pois
eija kirjoitti:
Mukavan suolaista se on, toki maku riippuu paljon siitä mitä on ennen juonnut ja kuinka paljon...itse joskus vain maistelen ja joskus olen juonut "litratolkulla"!
- kusta
kusta vaan kaikki juomaa, kesähelteellä niin hyyvää että...
- Anonyymi
Ihan hyvältä maistuu , vähän sellainen suolainen maku. Olen juonut usein heti lämpimänä lasista .
Minusta kiihottavaa juoda kusta , myös oman sperman nauttiminen kun runkkaa maistuu hyvältä.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aesthetist.com/H/V9j7X8
Noin yleisesti mitä laimeampi väri sitä miedompi maku. Riippuu myös siitä mitä on juonut ja voi rohkeasti maistaa, ei ole pakko niellä
- Anonyymi
Pystyykö kusta juomaan suoraan miehen kullista. Tuleeko liian kovalla paineella niin ettei ehdi nielemään? Ajatus kyllä kiehtoo. M60
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://amisagroup.net/H/C2f6H5
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san805973- 1242411
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302148Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671595- 931588
Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81311- 391305
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289