Ovakolla suurhälytys

mkjhbyytg

Tulipalo taas...

5

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terästäkö

      Ei mikään ihme. Paikat siinä kunnossa, että oli odotettavissa minä hetkenä tahansa.

    • muurari anssi

      Antaa palaa vaan Ukot muutenkin lorvehtii pakkolomilla

    • sabotanssia?

      Teräsyhtiö Ovakon Imatran tehtaalla sattui torstai-iltana onnettomuus, kun metallin käsittelyssä käytetty senkka eli valuastia meni puhki. Pelastuslaitoksen mukaan puhkeamisen seurauksena sulaa terästä levisi rakennukseen arviolta 65 tonnin verran.

      Se sytytti sähkökaapeleita palamaan useissa kerroksissa. Henkilövahinkoja ei sattunut. Tulipalosta syntynyt savu ei aiheuttanut vaaraa tehdasalueen ulkopuolella.

      Senkan puhkeaminen aiheuttaa tuotantokatkoksen. Ovakon tiedottaja Päivi Sandberg kertoi illalla, että taloudellisten vahinkojen laajuutta on kuitenkin vielä liian aikaista arvioida.

      – Näin isoa senkan puhkeamista ei ole tapahtunut niiden 32 vuoden aikana, joina olen ollut täällä töissä, Sandberg sanoi

      • rautakopra

        Visiin Anssin muuraama. Kärnän kannataisi olla huolissaan pysyykö Ovako Imatralla tai koko Suomessa.


    • lisää laastia

      Joo muurasin vasemalla kädellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe