Yksi dorka usealla nimimerkillä

Normaali

Yksi dorka usealla nimimerkillä saa palstalle täyttettä, sanoo paljon sanomatta mitään.

Palsta on täynnä mielenterveyspotilaita kommenteista päätellen, yksikään aloitus ei ole asiallinen, yhtähyvin suomi 24 voitaisi lopettaa kun aiheet eivät sivua alkuperäistä tarkoitusta.

21

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhzso

Teinit on pilannu Bmw palstat.

• hjhsjj

Teinit ajaa teinibemareilla.

• Aloittajalle:

inaja vaan äitiäsi apuun, kun sulla on noin paha olla :p ja sitä paitsi bmw:n omistajat in aloittaneet tämän juupas eipäs väittelyn! Hävetkää, jos vain tajuatte tämän asian vakavuutta!!!!!!

• öpolkiuuyhbbbb

Mitä se kouluttamaton paskahattu mölyää siellä?

• biiemwii

Kyllä. Kaikista kateellisimpia taitaa olla samalla merkillä ajavat joilla ei oo varaa ostaa parempaa. Ne "kisat" missä jätetää jotain niin nielevät ylpeytensä eivätkä tule itkemään palstoille ja pätemään netissä ilmoitetuilla asioilla :D

Hondat on homoille joten niitä ei sekoiteta autoihin.

• Juuri näin

Liikenteessä kisaaminen on homojen hommaa,oli merkki mikä tahansa.

• Joo niin

Vissiin!! Tämäkin palsta osoittaa sen, että bemari on maailman vihatuin ja surkein auto!
      Kuka hullu enää bemaria ostaa? So what!!
      Kyllähän se on mielenterveyspotilas, joka ajaa bmw:llä!
      Kaikki bemut Kuusankoskelle murskattavaksi ja niiden kuskit ohjata Niuvaan saamaan välitöntä hoitoa!!

• Normaali

BMW on auto isolla aalla eikä se siitä miksikään muutu vaikka te turhakkeet sitä ja omistajia kuinka mollaatte.

Hakekaa apua ammattiauttajilta ongelmiinne voi siten saada parempaa tulevaisuutta ja onnistumista elämässä.

• Pyydä itse äitiäsi

apuun, DORKA!!!
      bmw on saastainen auto, ei kukaan terve järkinen sellaiseen sekaannu!
      bemu fanien ainaista rutinaa ei kukaan jaksa kuunnella!

• uhgtrfcccc

Hei laitappas nyt se korkki kiinni, ettei se viimeinenkin aivosolu tuhoudu.

• Heippa!!

Vie sinä se bemarin rimpula kuusankosken kuormaan ja kipitä sitte niuvaan pyytämään hoitoa!

• voi teitä lapsia

Jos et aja bemarilla, olet kouluttamaton, jos moitit bemaria, olet kouluttamaton, jos ajat bemaria, ja kyselet apua johonkin vikaan, olet kouluttamaton (ja myös kateellinen) tojota corolla kuski. Jos et ylistä bemaria, olet kouluttamaton, herää kysymys, missä NÄMÄ bemari kuskit ovat koulunsa käyneet? ÄO tällä porukalla näyttäisi olevan yksilukuinen. En hauku autoa. Ajan itse saksalaisia myös. Ihmetyttää vain.

• bmw on

munanjatke, kuka tuollaista homojen suosimaa autoa huolii?

• voi tsiisus

sulle se voi olla jatke..

• täälläkö

ne bemari pojat on pillittämässä pienten pippelien kanssa, kun joku hieman mainitsee totuuksia kyseistä merkistä :p

• hahaha

hauskaa viihdettä se on. :)

• Mercedes forever

Koulukiusaajien "uusi" koti ovat tällaiset palstat.
      Täällä voi kirjoitella haluiamiaan provoja ja olla pätevinään edes jossain.

Säälittävää touhua, mutta mitä muuta voi provoilija-urpoilta odottaa?

• 'automerkki' forever

voi voi lapsi pieni. Mene äitiltä kysymään jos se antaisi vähän karkkia, ja puhaltaisi ilkeiden koulukiusaajien aiheuttamiin pikku mustelmiin.

• Mercedes forever
        'automerkki' forever kirjoitti:

voi voi lapsi pieni. Mene äitiltä kysymään jos se antaisi vähän karkkia, ja puhaltaisi ilkeiden koulukiusaajien aiheuttamiin pikku mustelmiin.

Ilmeisesti osui ja upposi, ylä-asteen kingi kijroitti heti palautteen ;-)

• Minä olen jo iso poika
        Mercedes forever kirjoitti:

Ilmeisesti osui ja upposi, ylä-asteen kingi kijroitti heti palautteen ;-)

kankkulan kaivoon molskahti. Olen ala asteiden kuningas, päiväkötien keisari, ylä asteiden kauhu, amisten pahin painajainen ja lukioiden Jumala.

• 89+0
        Minä olen jo iso poika kirjoitti:

kankkulan kaivoon molskahti. Olen ala asteiden kuningas, päiväkötien keisari, ylä asteiden kauhu, amisten pahin painajainen ja lukioiden Jumala.

ajatko hondalla (monkey) vai suizalla (pv)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56